На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 854 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 3 жовтня, 12:03
Опис
При повторному, детальному дослідженні тендерної документації на вищевказану закупівлю, тендерний комітет виявив помилку у додатку 3 (перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника торгів, кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, установлених у тендерній документації). На підставі вище викладеного, відповідно до статті 23 Закону України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII (зі змінами) (далі – Закон), замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося не менше ніж сім днів. Станом на 03 жовтня 2017 року, кінцевий строк подання тендерних пропозицій закінчився. Враховуючи неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та керуючись ст..31 Закону дану закупівлю слід відмінити та повторно оголосити після доопрацювання тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2017-09-14-001800-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 854 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 854.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 вересня, 14:40 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 вересня, 14:40 |
Дата останніх змін | 3 жовтня, 12:03 |
Аукціон | Переглянути |
Початок аукціону: | 2 жовтня, 14:02 |
Шкільний автобус1 штука Адреса поставки: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Шевченка,7 Строк: до 31.12.2017 14:12 Код ДК 021:2015: 34120000-4, Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб |
Назва організації | Відділ освіти Полтавської районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145642 |
Поштова адреса | 38751, Україна, Полтавська область, Щербані Полтавський район, вул. Центральна, буд. 1 |
Ім'я |
Веретільник Наталія Володимирівна (Viritelnik Natalia Volodymyrivna) |
Телефон | +380532222907 |
Ел. пошта | buxosvita@ukr.net |