На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
45 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Мова , якою повинні готуватися пропозиції: українська
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43317165 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СИРЕЦЬКА, будинок 38 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Шепель |
Телефон | +380506209989 |
Ел. пошта | kvorumsystems@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-03-007023-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 45 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 225.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 грудня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 грудня, 16:51 |
Сервер1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 22.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 48820000-2, Сервери |
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця на підставі видаткових накладних, а у разі відсутності фінансування – після поставки Товару, по мірі надходження фінансування. У випадку затримки оплати товару Замовником, як комунальною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23379143 |
Поштова адреса | 04202, Україна, Київська область, Київ, проспект Мінський, буд 8 |
Ім'я |
Сорочук Наталія Олександрівна |
Телефон | 380443557519 |
Ел. пошта | oblpol3@ukr.net |