На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 427 800.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Детальну інформацію викладено у Тендерній документації
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
1. Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі, відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: У відповідності до Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» у п. 3 вимагалося надати: 1.2. «Не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них та оригіналів відгуків до таких договорів предметом яких є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. Оригінали актів наданих послуг по наданим договорам за період виконання договорів, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договорів, документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Примітка: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. За таким договором учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору. Не може вважатись аналогічним договором договір на разові та поодинокі послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).». Учасником ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не надано не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них, які відповідають вимогам до аналогічного договору, не надано документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Учаснику процедури закупівлі згідно ч.9 ст. 26 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.» ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» НЕ НАДАНО: Не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них та оригіналів відгуків до таких договорів предметом яких є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. Відгук повинен містити дату та вихідний номер, інформацію про Виконавця (Постачальника) (найменування, ідентифікаційний код), номер та дату договору, суму виконання, чи виконаний договір повністю, контактні дані особи Замовника. Оригінали актів наданих послуг по наданим договорам за період виконання договорів, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договорів, документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Примітка: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. За таким договором учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору. Не може вважатись аналогічним договором договір на разові та поодинокі послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).» 2. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не відповідає вимогам додатку 5 «Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (надаються за підписами уповноваженої особи) ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу, код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) вимагалося надати: «Учасник надає розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до тижневого перспективного меню, що вказане нижче із обов’язковим зазначенням, що послуги їдалень та приготування їжі будуть надаватися шляхом приготування страв за меню за місцезнаходженням та з використанням матеріально-технічної бази Замовника, а в разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії, несприятливих природних умов та інше) послуги повинні надаватися шляхом видачі готових страв (перші та другі страви), індивідуально порційно запакованих для однієї особи з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг. Індивідуально запаковані готові страви повинні мати відповідні документи, які підтверджують якість зазначеної продукції та її відповідність ТУ виробника і можуть використовуватися при температурі повітря 0 +25 С зі строком зберігання більше 1 місяця, повинні пройти відповідні лабораторні дослідження та бути повністю придатними до споживання людиною без додаткової термічної обробки.» На виконання зазначеного Технічного завдання, учасник повинен був надати: - Технічні умови на виробництво готової продукції (перші та другі страви), яку пропонує до постачання учасник у випадках неможливості надання послуг за місцезнаходженням Замовника. Технічні умови повинні бути затверджені виробником, внесені до бази даних Технічних умов України та повинні відповідати вимогам Замовника за технічним завданням (Додаток 5 до ТД) щодо вимог до готової продукції (перші та другі страви). - Протоколи випробувань зразків харчової продукції на всю готову продукцію (перші та другі страви), яку пропонує до постачання учасник, згідно власного листа, у випадках неможливості надання послуг за місцезнаходженням Замовника видані на ім’я виробника або учасника, видані в межах строку придатності такої готової продукції, які відповідають технічному завданню Замовника. Учасником надані Технічні умови ТУ У 10.8-35601826-005:2021 згідно із якими п. 7.3. передбачена температура зберігання готових страв 0+20С, та протоколи випробування зразків на відповідність ТУ У 10.8-35601826-005:2021, тобто вказані документи не відповідають технічному завданню Замовника. З огляду на зазначене, пропозиція учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» підлягає відхиленню згідно із ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
відсутня
1. Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі, відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: У відповідності до Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» у п. 3 вимагалося надати: 1.2. «Не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них та оригіналів відгуків до таких договорів предметом яких є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. Оригінали актів наданих послуг по наданим договорам за період виконання договорів, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договорів, документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Примітка: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. За таким договором учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору. Не може вважатись аналогічним договором договір на разові та поодинокі послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).». Учасником ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не надано не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них, які відповідають вимогам до аналогічного договору, не надано документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Учаснику процедури закупівлі згідно ч.9 ст. 26 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.» ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» НЕ НАДАНО: Не менше двох оригіналів укладених аналогічних договорів з усіма додатками до них та оригіналів відгуків до таких договорів предметом яких є: надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. Відгук повинен містити дату та вихідний номер, інформацію про Виконавця (Постачальника) (найменування, ідентифікаційний код), номер та дату договору, суму виконання, чи виконаний договір повністю, контактні дані особи Замовника. Оригінали актів наданих послуг по наданим договорам за період виконання договорів, завірені замовником згідно чинного законодавства на суму фактичного виконання договорів, документи, які підтверджують заміну послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше). Примітка: під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг їдалень або послуг з організації харчування. За таким договором учасник повинен мати досвід по заміні послуг з приготування готової їжі за місцем надання послуг на послуги з видачі готових страв у разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії та інше), про що має бути зазначено у тексті договору. Не може вважатись аналогічним договором договір на разові та поодинокі послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).» 2. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не відповідає вимогам додатку 5 «Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (надаються за підписами уповноваженої особи) ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю Послуги щодо забезпечення харчування підопічних закладу, код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг) вимагалося надати: «Учасник надає розрахунок ціни послуг в гривнях в довільній формі відповідно до тижневого перспективного меню, що вказане нижче із обов’язковим зазначенням, що послуги їдалень та приготування їжі будуть надаватися шляхом приготування страв за меню за місцезнаходженням та з використанням матеріально-технічної бази Замовника, а в разі неможливості фактичного приготування страв (відключення електричної енергії, несприятливих природних умов та інше) послуги повинні надаватися шляхом видачі готових страв (перші та другі страви), індивідуально порційно запакованих для однієї особи з використанням термостатної плівки та/або спеціалізованих одноразових контейнерів таким чином, щоб уникнути псування, пошкодження готових страв, потрапляння пилу, бруду та іншого втручання під час їх транспортування до місця надання послуг. Індивідуально запаковані готові страви повинні мати відповідні документи, які підтверджують якість зазначеної продукції та її відповідність ТУ виробника і можуть використовуватися при температурі повітря 0 +25 С зі строком зберігання більше 1 місяця, повинні пройти відповідні лабораторні дослідження та бути повністю придатними до споживання людиною без додаткової термічної обробки.» На виконання зазначеного Технічного завдання, учасник повинен був надати: - Технічні умови на виробництво готової продукції (перші та другі страви), яку пропонує до постачання учасник у випадках неможливості надання послуг за місцезнаходженням Замовника. Технічні умови повинні бути затверджені виробником, внесені до бази даних Технічних умов України та повинні відповідати вимогам Замовника за технічним завданням (Додаток 5 до ТД) щодо вимог до готової продукції (перші та другі страви). - Протоколи випробувань зразків харчової продукції на всю готову продукцію (перші та другі страви), яку пропонує до постачання учасник, згідно власного листа, у випадках неможливості надання послуг за місцезнаходженням Замовника видані на ім’я виробника або учасника, видані в межах строку придатності такої готової продукції, які відповідають технічному завданню Замовника. Учасником надані Технічні умови ТУ У 10.8-35601826-005:2021 згідно із якими п. 7.3. передбачена температура зберігання готових страв 0+20С, та протоколи випробування зразків на відповідність ТУ У 10.8-35601826-005:2021, тобто вказані документи не відповідають технічному завданню Замовника. З огляду на зазначене, пропозиція учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» підлягає відхиленню згідно із ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 35601826 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Авілко |
Телефон | +380676344888 |
Ел. пошта | kontraktprodrezerv5@i.ua |
Скасування неуспішне
8 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 18 січня, 13:16
Опис
неможливість усунення виявлених порушень
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-06-002052-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 427 800.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 67 139.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 29 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 травня, 00:00 |
ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг)DK 021: 2015 - 55510000-8 Dining services (outsourcing)1 послуга Адреса поставки: 51660, Україна, Дніпропетровська область, Верхівцеве, вул. Залізнична, 1А Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55510000-8, Послуги їдалень |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03188381 |
Поштова адреса | 51660, Україна, Дніпропетровська область, Верхньодніпровський район , місто Верхівцеве |
Ім'я |
Кристина Григорівна Бабіч |
Телефон | +380661316298 |
Ел. пошта | pniverh@ukr.net |