На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
58 100.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-06-018196-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 58 100.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Замовником було оголошено процедури Закупівлі за номерами: UA-2021-11-01-009790-a та UA-2021-11-18-012915-a, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Тендерним комітетом прийнято рішення здійснити закупівлю відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. |
Дата останніх змін | 17 грудня, 09:35 |
---|
Комплект м’яких меблів № 1 (диван стандарт з нішою для речей з пуфом – 7 шт.)1 комплект Адреса поставки: 42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Полтавська, 32 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Комплект м’яких меблів № 2 (диван стандарт без ніши з пуфом – 14 шт.)1 комплект Адреса поставки: 42000, Україна, Сумська область, м. Ромни, вул. Полтавська, 32 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються на підставі виставленого рахунку – фактури та накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02147919 |
Поштова адреса | 42000, Україна, Сумська область, місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41 |
Ім'я |
Альона Шевченко |
Телефон | +380544853191 |
Ел. пошта | tender_vo@ukr.net |