На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 549.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ДК 021:2015 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39113100-8 Офісне крісло для конференц-зали) згідно документації. Офісне крісло конференційнt ЕЛЕГАНС CF ХРОМ НЕАПОЛЬ 01 Матеріал оббивки:Шкірзамінник Неаполь Колір оббивки:Неаполь-01 Підлокітники:Хром з м'якими накладками Висота виробу:930 мм Ширина виробу:590 мм Глибина виробу:600 мм Ширина сидіння:500 мм Глибина сидіння 470 мм Висота від підлоги до сидіння: 470 мм Висота спинки: 490 мм Висота підголовника від спинки: 170 мм Максимальне навантаження на виріб: 120 кг Гарантія не менше 12 місяців
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-06-008184-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 17 549.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 87.74 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 грудня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 15 грудня, 10:04 |
39113100-8 Офісне крісло для конференц-зали (Джерело фінансування закпівлі - кошти місцевого бюджету)6 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 27.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Розрахунки за товар здійснюються з дотриманням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України. Оплата здійснюється на умовах відтермінування платежу за поставлений товар з від-строчкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розраху-нок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджет-ного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений товар, на підставі видаткових накладних та/або підписання Акта приймання-передачі Товару від закладу освіти в межах бюджетного фінансування на 2021 рік з відстрочкою платежу за поставлений товар згідно п.п. 4.2. Договору. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Філіц Людмила Олегівна |
Телефон | 380442530086 |
Ел. пошта | tender.osvita@ukr.net |