На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 965 306.67 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту плавпричалу ПП-8 за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ремонтна база Виконавця (Регіони України). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 49 календарних днів протягом 2022 року з дати підписання "Акту приймання судна в ремонт". 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 965 306,67 грн. без ПДВ / 7 158 368,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.01.2022 о 15-00 год. 12. Умови оплати: - протягом 10 банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття Судна в ремонт на підставі наданого рахунку проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуг, за умови виконання Виконавцем п. 4.1.1 Договору. Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: - протягом 25 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку, за умови виконання п. 6.3.10 Договору, здійснюється оплата 80% суми Акту здачі-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.1 цього Договору; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми Акту здачі-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.1 Договору. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 10.01.2022 о 15-00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АРТІЛЬ"ЛТД" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 03.02.2022 № 20, встановлено, що: Учасник не виконав вимоги пункту 3.12 частини 3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД): - учасником у складі його тендерної пропозиції не було надано «Свідоцтво про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю коду послуг, яке надається підприємством: № 22014002, що є порушенням вимог пункту 3.12 частини 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. Отже, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АРТІЛЬ"ЛТД", керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, наданого у відповіді на запит № 1332/2020, щодо відхилення тендерних пропозицій без застосування механізму 24 годин у разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», не відповідає іншим вимогам тендерної документації, Замовником приймається рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АРТІЛЬ"ЛТД". Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АРТІЛЬ"ЛТД" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту плавпричалу ПП-8 за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги - відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" вимогам до учасника відповідно до законодавства (згідно з абзацом 3 пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі") Керуючись вимогами частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», чинним Положенням про уповноважену особу (осіб), відповідальну(-их) за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель у ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника: ТОВ "АРТІЛЬ"ЛТД": - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" вимогам до учасника відповідно до законодавства (згідно з абзацом 3 пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі").
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АРТІЛЬ"ЛТД" і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 03.02.2022 № 20, встановлено, що: Учасник не виконав вимоги пункту 3.12 частини 3 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД): - учасником у складі його тендерної пропозиції не було надано «Свідоцтво про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю коду послуг, яке надається підприємством: № 22014002, що є порушенням вимог пункту 3.12 частини 3 Розділу І Додатку 2 до ТД. Отже, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АРТІЛЬ"ЛТД", керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, наданого у відповіді на запит № 1332/2020, щодо відхилення тендерних пропозицій без застосування механізму 24 годин у разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», не відповідає іншим вимогам тендерної документації, Замовником приймається рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АРТІЛЬ"ЛТД". Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АРТІЛЬ"ЛТД" по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту плавпричалу ПП-8 за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги - відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" вимогам до учасника відповідно до законодавства (згідно з абзацом 3 пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі") Керуючись вимогами частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», чинним Положенням про уповноважену особу (осіб), відповідальну(-их) за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель у ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника: ТОВ "АРТІЛЬ"ЛТД": - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" вимогам до учасника відповідно до законодавства (згідно з абзацом 3 пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі").
Код ЄДРПОУ | 13857386 |
---|---|
Поштова адреса | 54017, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛ. ЧКАЛОВА, будинок 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АРТІЛЬ ЛТД |
Телефон | +380675173767 |
Ел. пошта | glushkoyuliya0306@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43421492 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, КАРАНТИННИЙ ОСТРІВ, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Лінін |
Телефон | +380663719789 |
Ел. пошта | flotserviceks@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41597975 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, КАРАНТИННИЙ ОСТРІВ, 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Дзюба |
Телефон | +380507641046 |
Ел. пошта | chernomorllc@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39474517 |
---|---|
Поштова адреса | 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ВУЛИЦЯ ДЕКАБРИСТІВ, будинок 41/4, офіс 103 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Острєв Андрій Петрович |
Телефон | 380969190099 |
Ел. пошта | business.marine.niko@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41738536 |
---|---|
Поштова адреса | 65045, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА АРНАУТСЬКА, будинок 76, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Валерійович Булатов |
Телефон | +380974477049 |
Ел. пошта | marin.servis.2017@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42806051 |
---|---|
Поштова адреса | 67821, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, село Сухий Лиман, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Елена Назарова |
Телефон | +380960027611 |
Ел. пошта | alfamarin.od@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30545563 |
---|---|
Поштова адреса | 65003, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Отамана Головатого, будинок № 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Веретеннік Олександр Михайлович |
Телефон | +380487430241 |
Ел. пошта | shrep@te.net.ua |
Скасовано
22 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 11 квітня, 12:12
Опис
Визначити тендер на предмет закупівлі: Послуги з ремонту плавпричалу ПП-8 за кодом ДК 021:2015-50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги таким, що не відбувся, у разі: якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили (пункт 1 частина 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»). Детальний опис причин визнання тендеру таким, що не відбувся, дивись у Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 11.04.2022 № 86, що додається.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-07-004968-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 965 306.67 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 29 826.53 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 31 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 січня, 15:00 |
Дата останніх змін | 22 квітня, 00:00 |
Аукціон |
10 лютого, 15:28 Переглянути |
Початок аукціону: | 10 лютого, 14:41 |
Послуги з ремонту плавпричалу ПП-8PP-8 floating berth repair services1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50246400-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування плавучих платформ |
протягом 10 банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття Судна в ремонт на підставі наданого рахунку проводить авансування Виконавцю в сумі 20% від загальної ціни Послуг, за умови виконання Виконавцем п. 4.1.1 Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: - протягом 25 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку, за умови виконання п. 6.3.10 Договору, здійснюється оплата 80% суми Акту здачі-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.1 цього Договору;
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 60.00%
Остаточна оплата вартості наданих Послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок виконавця, за фактом надання Послуг, наступним чином: - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми Акту здачі-приймання наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до п. 4.1 Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Круль Марина Васильевна (Moshun Nataliia Volodymyrivna) |
Телефон | 0487381766 |
Ел. пошта | Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |