На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
41 076.50 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (Журнал обліку роботи ОГО 13 шт., Вимога 450 шт., Форма ФСУ № 903 100 шт., Особовий рахунок 500 шт., Протокол лікування застрахованої особи 1100 шт., Бланк огляд 500 шт., Заява про застосування соц.пільги 100 шт., Заява про надання згоди на обробку персональних даних 100 шт., Медична довідка (додаток 8) 300 шт., Протокол 50 шт., Картка комісії про розгляд летальних випадків 250 шт., Накладна вимога 100 шт., Журнал обліку медикаментів 15 шт., Журнал обліку медикаментів 6 шт., Журнал обліку медикаментів 43 шт., Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці 10 шт., Журнал ведення протоколів з перевірки знань 3 шт., Журнал обліку технічного навчання 10 шт., Форма 106/0 1000 шт., Бланк дослідження сечі 3000 шт., Бланк дослідження крові 4000 шт., Бланк дослідження сечі з Нечипоренка 2000 шт., Бланк дослідження крові 5000 шт., Бланк загальний аналіз крові 5000 шт., Довідка ф 503-10/0 1000 шт., Бланк аналіз крові ф 245/0 1000 шт., Направлення ф 204/0 100 шт., Направлення на патологічне дослідження 100 шт., Журнал генеральних прибирань 1 шт., Журнал ф 290/0 2 шт., Журнал лапароскопічних втручань 2 шт., Журнал обліку отриманих і використаних лікарських засобів 2 шт., Журнал обліку роботи рентгенодіагностичного відділення 1 шт., Журнал ф 050/0 20 шт., Журнал флюорографії 5 шт., Журнал обліку процедур 2 шт., Журнал первинних хворих 2 шт., Журнал обліку процедур 2 шт., Журнал обліку процедур з масажу 2 шт., Форма 003-5/0 200 шт., Форма 005/0 200 шт., Заявка на трансфузійні середовища 200 шт., Направлення 200 шт., Листок реєстрації температури холодильнику 100 шт., Форма 129-11/- 500 шт., Бланк огляд анестезіолога 500 шт., Звіт 10 шт., Журнал обліку анестезії 1 шт., Накладна вимога 500 шт., Листок основних показників стану хворого 500 шт., Форма 003-6/0 2500 шт., Інформована згода 1000 шт., Форма 003/0 2500 шт., Вкладиш 2500 шт., Вкладиш 2500 шт., Форма 066/0 3000 шт., Форма 003-4/- 3000 шт., Форма 004/0 3000 шт., Звіт 100 шт., Заявка в КДЛ 900 шт., Додаткова порційна вимога 900 шт., Порційна вимога 1400 шт., Протокол операції 900 шт., Бланк первинний огляд хворого 900 шт., Вкладиш 900 шт., Форма 003-4/0 900 шт., Форма 204/0 450 шт., Добровільна усвідома згода 50 шт., Інформаційна згода 200 шт., Накладна вимога 700 шт., Бланк план операції 750 шт., Форма 207/0 900 шт., Форма 007/0 500 шт., Журнал ф 008/0 1 шт., Журнал оперативного контролю за станом охорони праці 2 шт., Журнал обліку дез.засобів 5 шт., Журнал маніпуляцій них призначень 6 шт., Акт про проведення дезінфекції 400 шт., Акт про проведення дезінфекції 400 шт., Інформаційна згода 100 шт., Бланк скарги 450 шт., Бланк первинний огляд хворого 300 шт., Журнал ф 001/0 5 шт., Журнал визначення групи крові 5 шт., Журнал здачі біксів 2 шт., Журнал ф 360/0 4 шт., Журнал роботи автоклаву 7 шт., Журнал проведення генеральних прибирань 17 шт., Додаткова порційна вимога 300 шт., Порційна вимога 500 шт., Бланк первинний огляд хворого 100 шт., Форма 207/0 500 шт., Журнал роботи ОГО 13 шт., Журнал ф 008/0 1 шт., Додаткова порційна вимога 400 шт., Заявка в КДЛ 300 шт., Протокол операції коленого суглоба 500 шт., Протокол операції 300 шт., Протокол операції 300 шт., Бланк підготовка до операції 500 шт., Інформована згода 500 шт., Порційна вимога 400 шт., Форма 204/0 100 шт., Форма 003-5/0 200 шт., Форма 005/0 100 шт., Добровільна усвідома згода 400 шт., Протокол операції 200 шт., Направлення на патологічне дослідження 200 шт., Направлення 500 шт., Бланк первинний огляд хворого 500 шт., Журнал руху хворих 2 шт., Направлення на патологічне дослідження 200 шт., Акт про проведення дезінфекції 200 шт., Журнал обліку медичних виробів із пластичних мас 10 шт., Журнал обліку роботи ОГО 13, Журнал ф 060/0 13 шт., Журнал реєстрації збору мокротиння 2 шт., Журнал маніпуляційних призначень 6 шт., Журнал діагностичних обстежень 6 шт., Журнал обліку прийому хворих у стаціонар 4 шт., Акт про проведення дезінфекції 100 шт., Акт про проведення дезінфекції 100 шт., Форма 207 30 шт., Направлення 20 шт., Добровільна усвідома згода 100 шт., Порційна вимога 100 шт., Інформована добровільна згода 100 шт., Бланк скарги 400 шт., Бланк первинний огляд хворого 400 шт., Вимога 450 шт., Бланк 450 шт., Форма 140-5/0 200 шт., Відомість (місто) 500 шт., Відомість (страхові) 200 шт., Журнал обліку харчових продуктів 24 шт., Журнал з контролю якості 2 шт., Листок реєстрації температури в холодильнику 50 шт., Журнал контролю умов 2 шт., Журнал контролю параметрів 2 шт., Журнал протокол контролю 1 шт., Журнал контролю параметрів 2 шт., Журнал контролю температури 2 шт., Журнал контролю зберігання 2 шт., Бланки 1000 шт.)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-08-003651-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 41 076.50 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 8 грудня, 10:39 |
---|
Бланки згідно специфікації144 найменувань Адреса поставки: 50023, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Вернадського, 141а Строк: до 31.12.2021 10:33 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Оплата за фактично поставлений товар на підставі рахунку та видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КНП "Криворізька міська лікарня №10" Криворізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01111977 |
Поштова адреса | 50023, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Вернадського, 141А |
Ім'я |
Лісовенко Наталя Миколаївна ( ) |
Телефон | +380967632896 |
Ел. пошта | dzvlkr@gmail.com |