На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
210 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Дата укладення договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): дата укладення додаткової угоди № 1 - 07 грудня 2021р. до договору від 27.01.2021. 1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): додаткова угода №1 до договору № 9. 2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів". 2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: Приватне акціонерне товариство «Інститут інформаційних технологій». 4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 22723472. 5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 61166, м. Харків, вул. Коломенська, 15. 5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +380577142205. 6. Назва предмета закупівлі: послуги з проведення експертних досліджень для державної експертизи у сфері технічного захисту інформації виробу «Захищений носій ідентифікаційних паспортних документів»; код ДК 021:2015 – 98110000-7 – «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій». 7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: відповідно до переліку послуг, додаток №1 до договору. 7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: службові приміщення замовника, які знаходиться за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119 та виконавця, які знаходиться за адресою: вул. Коломенська, 15, м. Харків, 61166. 7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2022. 8. Ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг): 210 000,00 грн. (двісті десять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 8.1. Строк виконання договору: до 31.08.2022. *У звіті про договір про закупівлю, укладеному без використання електронної системи закупівель, може зазначатися інша інформація. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пунктів 1.1, 8.1. Договору та викласти їх в такій редакції: «1.1. Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання надати послуги з проведення експертних досліджень для державної експертизи у сфері технічного захисту інформації виробу «Захищений носій ідентифікаційних паспортних документів» (далі - об’єкт експертизи), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані Виконавцем послуги відповідно до умов Договору». «8.1. Даний Договір вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє до 31.08.2022, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Переліку послуг (Додаток 1 до Договору) та викласти його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1. Ця Додаткова угода № 1 укладена українською мовою в двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору. Інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою № 1, залишаються незмінними, та Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. Додаткова угода № 1 набирає чинності з дати підписання її Сторонами та діє впродовж строку дії Договору. Керуючись ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови цієї Додаткової угоди № 1 застосовуються до відносин Сторін, які виникли між ними за Договором з 27.01.2021. До цієї Додаткової угоди № 1 додається та є невід’ємною частиною Договору «Перелік послуг» Додаток 1 до Договору.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-08-007228-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 210 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 8 грудня, 12:12 |
---|
отримання виконавцем рішення Адміністрації Держспецзв’язку про доцільність проведення експертизи з визначенням її виконавця з урахуванням пропозиції замовника1 послуга Адреса поставки: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Строк: до 31.08.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98113000-8, Послуги спеціалізованих організацій |
супроводження процедури відбору та ідентифікації зразків об’єкта експертизи, оформлення акту відбору зразків1 послуга Адреса поставки: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Строк: до 31.08.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98113000-8, Послуги спеціалізованих організацій |
підготовка технічних вимог до об’єкта експертизи, на відповідність яким будуть проводитися експертні випробування1 послуга Адреса поставки: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Строк: до 31.08.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98113000-8, Послуги спеціалізованих організацій |
супроводження процедури погодження Адміністрацією Держспецзв’язку технічних вимог до об’єкту експертизи, на відповідність яким будуть проводитися експертні випробування1 послуга Адреса поставки: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Строк: до 31.08.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98113000-8, Послуги спеціалізованих організацій |
розробка виконавцем програми та методики експертних досліджень для державної експертизи об’єкта експертизи і погодження розроблених програм та методики із замовником1 послуга Адреса поставки: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Строк: до 31.08.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98113000-8, Послуги спеціалізованих організацій |
супроводження виконавцем погодження Адміністрацією Держспецзв’язку програми та методики експертних досліджень для державної експертизи об’єкта експертизи (за необхідності)1 послуга Адреса поставки: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Строк: до 31.08.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98113000-8, Послуги спеціалізованих організацій |
проведення виконавцем експертних досліджень об’єкта експертизи з оформленням та відправленням до Держспецзв’язку протоколів досліджень і проекту експертного висновку1 послуга Адреса поставки: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Строк: до 31.08.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98113000-8, Послуги спеціалізованих організацій |
супроводження розгляду та погодження протоколів досліджень і проекту експертного висновку на об’єкт експертизи з наступною реєстрацією та видачею експертного висновку на об’єкт експертизи, відповідно до переліку послуг1 послуга Адреса поставки: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 Строк: до 31.08.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98113000-8, Послуги спеціалізованих організацій |
Попередня оплата у розмірі 50% від вартості послуг за договором у розмірі 105 000,00 грн. (сто п’ять тисяч гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ, замовник перераховує виконавцю впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок за договором у розмірі 50% від вартості послуг за договором у розмірі 105 000,00 грн. (сто п’ять тисяч гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ, замовник перераховує виконавцю впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання сторонами Акту здачі- приймання наданих послуг за договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 16286441 |
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Ім'я |
Наталія Тарануха |
Телефон | +380444810262 |
Ел. пошта | n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |