На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 916 216.64 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Меню 1 - 38047 одиниць, Меню 2 - 8352 одиниць, Меню 3 - 2552 одиниць, Меню 4 - 442 одиниць, Меню 5 - 110 одиниць
Скасовано
20 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 9 грудня, 13:38
Опис
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель - в зв’язку з перерахунком бюджету та кількості одиниць закуповуваних послуг виявлена необхідність внесення змін до плана закупівлі та самої закупівлі, проте технічної змоги внесення змін до плана закупівлі не передбачено електронною системою. Таким чином, необхідно відмінити торги.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-08-016718-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 916 216.64 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 19 162.17 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 14 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 грудня, 15:17 |
Дата останніх змін | 20 грудня, 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня, 14:34 |
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування Меню 1 - 38047 одиниць, Меню 2 - 8352 одиниць, Меню 3 - 2552 одиниць, Меню 4 - 442 одиниць, Меню 5 - 110 одиниць49503 одиниця Адреса поставки: 87539, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Казанцева, 25-А Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа 1-111 ступенів №65 Маріупольської міської ради Донецької області" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23031411 |
Поштова адреса | 87539, Україна, Донецька область, М.МАРІУПОЛЬ, ЖОВТНЕВИЙ Р-Н , ВУЛ. КАЗАНЦЕВА БУД. 25А |
Ім'я |
Богдан Хомусяк |
Телефон | +380975413944 |
Ел. пошта | zoch65_mar@ukr.net |