На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Скасовано
20 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 9 грудня, 11:48
Опис
Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради від 02.04.2021 р. №4/01-16. З метою відміни тендеру UA-2021-12-09-001705-a вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених частиною 7 статті 32 Закону. ВИРІШИЛА: 1.Відмінити тендер UA-2021-12-09-001705-a згідно п.1 ч.1 ст.32 Закону: «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг» (процедуру помилково оголошено на майданчику Відділу освіти Уманської міської ради). 2. Оприлюднити відповідну інформацію у порядку, передбаченому згідно ст. 4 Закону в електронній системі закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-09-001705-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 950 502.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 752.51 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 грудня, 00:01 |
Початок аукціону: | 28 грудня, 13:52 |
ДК 021:2015: 90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення побутових відходів).4318.64 метр кубічний Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Оплата послуг проводиться після підписання акту виконаних робіт (послуг). Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02147121 |
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Костельна, 12 |
Ім'я |
Коваленко Марина Петрівна |
Телефон | 380474432128 |
Ел. пошта | Viddil_osviti_umr@ukr.net |