На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
71 327.00 UAH
Замовник
Сектор культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника: 53742, Дніпропетровська обл., Криворізькийр-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути укладені українською мовою
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1. Згідно п.12 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учаснику необхідно надати копію двох виконаних аналогічних договорів (з усіма додатками, зазначеними у договорах та з усіма накладними або товарно-транспортними накладними) за період 2019-2020роки та листів – відгуків про виконання зобов’язань за даними договорами. Учасником згідно Довідки про виконання аналогічних договорів було вказано аналогічний договір за період 2018-2019роки, а саме: Договір від 07.05.2019року № 277/19 на суму 562080.00грн. (Замовник – Служба зовнішньої розвідки України), що відповідає вимозі та договір від 29.10.2018року №505 на суму 178933,20грн. (Замовник – Відділ освіти Міловської районної державної адміністрації Луганської області) де не виконано вимогу – договір за період 2018року, предмет закупівлі «Шкільні меблі(меблі для початкових класів Нова Українська школа) за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі, що не підпадає визначенню «аналогічний договір» та не надано листа-відгука до цього договору. 2. Згідно п.13 Додатку 1 Учасником при заповненні та підписанні проекту договору (Додаток №3) в п.4.1. Р.4 Договору було викладено наступне: «Загальна сума цього Договору становить 66 150грн. 00 коп.(Шістдесять шість тисяч сто п’ятдесят грн. 00коп.) в т.ч. ПДВ – 11 025грн. 00 коп.», що не відповідає Додатку 1 до Проекту договору «Специфікація» де вказано загальну суму 69 150грн.00коп. в.ч. ПДВ – 11 525грн.00коп. – це не відповідність і п.4.1. Р.4 Проекту Договору і наданій Учасником «Ціновій пропозиції».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Згідно п.12 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учаснику необхідно надати копію двох виконаних аналогічних договорів (з усіма додатками, зазначеними у договорах та з усіма накладними або товарно-транспортними накладними) за період 2019-2020роки та листів – відгуків про виконання зобов’язань за даними договорами. Учасником згідно Довідки про виконання аналогічних договорів було вказано аналогічний договір за період 2018-2019роки, а саме: Договір від 07.05.2019року № 277/19 на суму 562080.00грн. (Замовник – Служба зовнішньої розвідки України), що відповідає вимозі та договір від 29.10.2018року №505 на суму 178933,20грн. (Замовник – Відділ освіти Міловської районної державної адміністрації Луганської області) де не виконано вимогу – договір за період 2018року, предмет закупівлі «Шкільні меблі(меблі для початкових класів Нова Українська школа) за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі, що не підпадає визначенню «аналогічний договір» та не надано листа-відгука до цього договору. 2. Згідно п.13 Додатку 1 Учасником при заповненні та підписанні проекту договору (Додаток №3) в п.4.1. Р.4 Договору було викладено наступне: «Загальна сума цього Договору становить 66 150грн. 00 коп.(Шістдесять шість тисяч сто п’ятдесят грн. 00коп.) в т.ч. ПДВ – 11 025грн. 00 коп.», що не відповідає Додатку 1 до Проекту договору «Специфікація» де вказано загальну суму 69 150грн.00коп. в.ч. ПДВ – 11 525грн.00коп. – це не відповідність і п.4.1. Р.4 Проекту Договору і наданій Учасником «Ціновій пропозиції».
Код ЄДРПОУ | 30988274 |
---|---|
Поштова адреса | 61037, Україна, Харківська область, Харків, вул. Вологодська 40 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Клещева Ірина Влеріївна |
Телефон | +380577579135 |
Ел. пошта | ira-ovs@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3319305177 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ УСЕНКА, будинок 15, квартира 80 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Міщук |
Телефон | +380931144059 |
Ел. пошта | leroy17111990@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-09-015567-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 71 327.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 356.64 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 грудня, 15:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 28 грудня, 08:31 |
Аукціон |
23 грудня, 11:28 Переглянути |
Стільці офісні80 штука Адреса поставки: 53742, Україна, Дніпропетровська область, Вишневе, вул.Центральна, 25 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39112000-0, Стільці |
Стільці офісні5 штука Адреса поставки: 53764, Україна, Дніпропетровська область, с. Широка Дача, Центральна, буд.5-г Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39112000-0, Стільці |
Вид розрахунків – безготівковий. Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника: 53742, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути укладені українською мовою
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сектор культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41807049 |
Поштова адреса | 53742, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А |
Ім'я |
Олена Гоменюк |
Телефон | +380976872261 |
Ел. пошта | karpivkakult@ukr.net |