На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
46 320.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: (Відповідно до специфікації, а саме: 1) Програмне забезпечення Zoom Pro - 7 ліцензій. 2)Програмне забезпечення Zoom Pro Large Meeting 500 participants -1 ліцензія) У зв’язку з продовження на території України карантинних обмежень та з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 залишається нагальна потреба в додатковій закупівлі, яка не планувалася на початку 2021 року. Замовник планує проведення низки освітніх і комунікаційних заходів, консультацій із залученням представників громадських організацій, бізнесу, експертів, міжнародних партнерів в онлайн-режимі на платформі Zoom для забезпечення безпеки всіх учасників. Роз’ясненням Мінекономіки «Щодо планування закупівель» від 03.09.2020 року № 3304-04/54160-06 наголошено наступне. Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Виходячи з вище викладеного, Замовником прийняте рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-09-019414-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 46 320.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 9 грудня, 18:04 |
---|
Постачання програмного забезпечення (Zoom Pro, Zoom Pro Large Meeting 500 participants)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48510000-6, Пакети комунікаційного програмного забезпечення |
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі Послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40381452 |
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Ім'я |
Валерій Швець |
Телефон | +380442000883 |
Ел. пошта | v.shvets@nazk.gov.ua |