На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
130 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Виріб повинен відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі. Загальні технічні умови.".
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі: - Учасник на підтвердження відповідності вимогам оголошення про спрощену закупівлю, а саме: до довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів надати копії договорів, зазначених у довідці, та документи, що підтверджують факт виконання (копії накладних з відміткою про виконання (отримання товару) – надав копії договорів без підтвердження факту виконання (не надав копії накладних з відміткою про виконання (отримання товару); - Учасник на підтвердження відповідності вимогам оголошення про спрощену закупівлю, а саме: надати копію ліцензії на провадження відповідної діяльності (у випадках передбачених законодавством, в іншому випадку пояснювальний лист, що відповідний вид діяльності не підлягає ліцензуванню) – не надав копію ліцензії або в іншому випадку не надав пояснювальний лист.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі: - Учасник на підтвердження відповідності вимогам оголошення про спрощену закупівлю, а саме: до довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів надати копії договорів, зазначених у довідці, та документи, що підтверджують факт виконання (копії накладних з відміткою про виконання (отримання товару) – надав копії договорів без підтвердження факту виконання (не надав копії накладних з відміткою про виконання (отримання товару); - Учасник на підтвердження відповідності вимогам оголошення про спрощену закупівлю, а саме: надати копію ліцензії на провадження відповідної діяльності (у випадках передбачених законодавством, в іншому випадку пояснювальний лист, що відповідний вид діяльності не підлягає ліцензуванню) – не надав копію ліцензії або в іншому випадку не надав пояснювальний лист.
Код ЄДРПОУ | 44489640 |
---|---|
Поштова адреса | 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто вано - Франківськ, вулиця Пасічна,12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Фаріон Мар'яна Романівна |
Телефон | +380999183079 |
Ел. пошта | suman-fm@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-10-004403-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 130 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 650.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 грудня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 грудня, 16:51 |
Стіл для нарад1 штука Адреса поставки: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Народна, 16 Строк: до 28.12.2021 10:44 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи |
Замовник проводить оплату за фактично поставлений якісний Товар, упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної (видаткових накладних).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Перечинська міська рада Закарпатської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04351274 |
Поштова адреса | 89200, Україна, Закарпатська область, місто Перечин, пл Народна 16 |
Ім'я |
Цвік Ольга Миколаївна |
Телефон | +380502905032 |
Ел. пошта | olja_tsvik@ukr.net |