На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Послуги з організації харчування, код ДК 021:2015 - 55510000-8. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги. Застосовані критерії оцінки – ціна. Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2770707869 |
---|---|
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, пров. Добролюбова, б. 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Білак Оксана Іванівна |
Телефон | +380501639909 |
Ел. пошта | Oksana-Bilak@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Не залучаються.
Код ЄДРПОУ | 3243317369 |
---|---|
Поштова адреса | 88018, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Льва Толстого, будинок 46, квартира 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Мисько Усніє Ахтемівна |
Телефон | +380688180228 |
Ел. пошта | usnieumerova@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-10-009217-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 666 720.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 340.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 17 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 січня, 09:18 |
Аукціон |
28 грудня, 13:29 Переглянути |
Послуги з організації харчування1 послуга Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Підгірна, 43 Строк: до 31.12.2022 13:01 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55510000-8, Послуги їдалень |
Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (далі рахунок) раз на місяць (в кінці місяця) протягом 10 календарних днів після виставлення Виконавцем рахунку.Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Послуги з організації харчування, код ДК 021:2015 - 55510000-8. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги. Застосовані критерії оцінки – ціна. Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УСЗОШ І-ІІІ ст №2 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38415136 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Підгірна,43 |
Ім'я |
Балога Лариса Петрівна ( ) |
Телефон | +380312612767 |
Ел. пошта | segedio@school2.in.ua |