На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Про результати розгляду тендерної пропозиції «25» січня 2022р. № 4 м. Черкаси Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (нова редакція) (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, ВИРІШИВ: 1. Розглянути тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації, відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відкриті торги з публікацією англійською мовою код за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Найменування замовника: Державна податкова служба України в особі Головного управління ДПС у Черкаській області Код згідно ЄДРПОУ: 44131663 Місцезнаходження замовника: 18002, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-12-15-000411-a. Тендерні пропозиції: - ПП «Сувіт ЛВ»- - ПП «Монкес»; - ПП «Пром спец Комплект»; - ТОВ «ПММ-СЕРВІС». Результати розгляду пропозицій (відхилення пропозиції/допущення до аукціону): ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Результати розгляду тендерної пропозиції ПП "СУВІТ-ЛВ" Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "СУВІТ-ЛВ" було виявлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації, в тому числі відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, технічному опису предмета закупівлі та вимогам до нього, та іншим умовам тендерної документації Результати розгляду тендерної пропозиції ПП «Монкес»; Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Монкес" було виявлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації, в тому числі відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, технічному опису предмета закупівлі та вимогам до нього, та іншим умовам тендерної документації Результати розгляду тендерної пропозиції ПП "ПРОМ СПЕЦ КОМПЛЕКТ": Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації в розрізі її відповідності кваліфікаційним критеріям. 21.01.2022 року Замовником через систему електронних закупівель було розміщено повідомлення з вимогою усунути невідповідності у кваліфікаційних критеріях до 22.01.2022 17:27. Учасником не було усунуто невідповідності, зазначені в повідомлені, у зазначений Законом термін. Також, під час подальшого та більш детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено: Згідно Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.8 п.8.1. «Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання цього Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, масові заворушення, війна тощо) (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором). Проте, всупереч даній вимоці, зазначений лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей не наданий в складі пропозиції учаснпика. Згідно Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.12 п.12.12 Виконавець є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику). Учасник не підкреслив необхідне та не зазначив яким виконавець є суб’єктом господарювання. Згідно абз.3 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абз.6 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПММ-СЕРВІС» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації в розрізі її відповідності кваліфікаційним критеріям. 21.01.2022 року Замовником через систему електронних закупівель було розміщено повідомлення з вимогою усунути невідповідності у кваліфікаційних критеріях до 22.01.2022 17:27. Учасником не було усунуто невідповідності, зазначені в повідомлені, у зазначений Законом термін. Також, під час подальшого та більш детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено: Згідно п.1.3. р.1 тендерної документації персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника). Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду згода суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю. У складі тендерної пропозиція Учасника містяться персональні дані працівників, а саме відомості про місце роботи , проте, всупереч вимогам тендерної документації, зазначені листи-згоди не містяться у складі тендерної пропозиції. Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні, технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі» В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме: - заробітна плата прибиральників (Учасник надає розрахунок зарплати прибиральників по кожному об’єкту прибирання окремо); - сплата податків, зборів, інших платежів; - виплата відпускних та лікарняних; - забезпечення прибиральників спецодягом; - витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів, туалетного папіру, паперових рушників та пакетів для сміття; - витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання; - витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; - інші витрати, які відносяться до надання послуг. Учасником не надано розрахунок зарплати прибиральників по кожному об’єкту прибирання окремо, що не відповідає вимогам тендерної документації. Також на виконання вимог Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.12 п.12.12 Виконавець є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику). Учасник не підкреслив необхідне та не зазначив яким виконавець є суб’єктом господарювання. Згідно абз.3 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абз.6 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПММ-СЕРВІС» відповідно до абз.3 та абз.6 п.1 ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» 3. Вирішено відхилити тендерну пропозицію ПП "ПРОМ СПЕЦ КОМПЛЕКТ відповідно до абз.3 та абз.6 п.1 ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» 4. Допустити ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУВІТ-ЛВ" та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНКЕС" до участі у аукціоні відкритих торгів з публікацією англійською мовою код за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Уповноважена особа ________________ Константинов Сергій Анатолійович
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Про результати розгляду тендерної пропозиції «25» січня 2022р. № 4 м. Черкаси Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (нова редакція) (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, ВИРІШИВ: 1. Розглянути тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації, відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відкриті торги з публікацією англійською мовою код за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Найменування замовника: Державна податкова служба України в особі Головного управління ДПС у Черкаській області Код згідно ЄДРПОУ: 44131663 Місцезнаходження замовника: 18002, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-12-15-000411-a. Тендерні пропозиції: - ПП «Сувіт ЛВ»- - ПП «Монкес»; - ПП «Пром спец Комплект»; - ТОВ «ПММ-СЕРВІС». Результати розгляду пропозицій (відхилення пропозиції/допущення до аукціону): ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Результати розгляду тендерної пропозиції ПП "СУВІТ-ЛВ" Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "СУВІТ-ЛВ" було виявлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації, в тому числі відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, технічному опису предмета закупівлі та вимогам до нього, та іншим умовам тендерної документації Результати розгляду тендерної пропозиції ПП «Монкес»; Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Монкес" було виявлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації, в тому числі відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, технічному опису предмета закупівлі та вимогам до нього, та іншим умовам тендерної документації Результати розгляду тендерної пропозиції ПП "ПРОМ СПЕЦ КОМПЛЕКТ": Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації в розрізі її відповідності кваліфікаційним критеріям. 21.01.2022 року Замовником через систему електронних закупівель було розміщено повідомлення з вимогою усунути невідповідності у кваліфікаційних критеріях до 22.01.2022 17:27. Учасником не було усунуто невідповідності, зазначені в повідомлені, у зазначений Законом термін. Також, під час подальшого та більш детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено: Згідно Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.8 п.8.1. «Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання цього Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, масові заворушення, війна тощо) (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором). Проте, всупереч даній вимоці, зазначений лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей не наданий в складі пропозиції учаснпика. Згідно Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.12 п.12.12 Виконавець є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику). Учасник не підкреслив необхідне та не зазначив яким виконавець є суб’єктом господарювання. Згідно абз.3 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абз.6 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПММ-СЕРВІС» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації в розрізі її відповідності кваліфікаційним критеріям. 21.01.2022 року Замовником через систему електронних закупівель було розміщено повідомлення з вимогою усунути невідповідності у кваліфікаційних критеріях до 22.01.2022 17:27. Учасником не було усунуто невідповідності, зазначені в повідомлені, у зазначений Законом термін. Також, під час подальшого та більш детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено: Згідно п.1.3. р.1 тендерної документації персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника). Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду згода суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю. У складі тендерної пропозиція Учасника містяться персональні дані працівників, а саме відомості про місце роботи , проте, всупереч вимогам тендерної документації, зазначені листи-згоди не містяться у складі тендерної пропозиції. Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні, технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі» В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме: - заробітна плата прибиральників (Учасник надає розрахунок зарплати прибиральників по кожному об’єкту прибирання окремо); - сплата податків, зборів, інших платежів; - виплата відпускних та лікарняних; - забезпечення прибиральників спецодягом; - витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів, туалетного папіру, паперових рушників та пакетів для сміття; - витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання; - витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; - інші витрати, які відносяться до надання послуг. Учасником не надано розрахунок зарплати прибиральників по кожному об’єкту прибирання окремо, що не відповідає вимогам тендерної документації. Також на виконання вимог Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.12 п.12.12 Виконавець є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику). Учасник не підкреслив необхідне та не зазначив яким виконавець є суб’єктом господарювання. Згідно абз.3 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абз.6 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПММ-СЕРВІС» відповідно до абз.3 та абз.6 п.1 ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» 3. Вирішено відхилити тендерну пропозицію ПП "ПРОМ СПЕЦ КОМПЛЕКТ відповідно до абз.3 та абз.6 п.1 ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» 4. Допустити ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУВІТ-ЛВ" та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНКЕС" до участі у аукціоні відкритих торгів з публікацією англійською мовою код за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Уповноважена особа ________________ Константинов Сергій Анатолійович
Код ЄДРПОУ | 40217042 |
---|---|
Поштова адреса | 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 32, квартира 134 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександра Хімченко |
Телефон | +380505682552 |
Ел. пошта | psk2015@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Про результати розгляду тендерної пропозиції «25» січня 2022р. № 4 м. Черкаси Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (нова редакція) (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, ВИРІШИВ: 1. Розглянути тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації, відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відкриті торги з публікацією англійською мовою код за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Найменування замовника: Державна податкова служба України в особі Головного управління ДПС у Черкаській області Код згідно ЄДРПОУ: 44131663 Місцезнаходження замовника: 18002, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-12-15-000411-a. Тендерні пропозиції: - ПП «Сувіт ЛВ»- - ПП «Монкес»; - ПП «Пром спец Комплект»; - ТОВ «ПММ-СЕРВІС». Результати розгляду пропозицій (відхилення пропозиції/допущення до аукціону): ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Результати розгляду тендерної пропозиції ПП "СУВІТ-ЛВ" Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "СУВІТ-ЛВ" було виявлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації, в тому числі відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, технічному опису предмета закупівлі та вимогам до нього, та іншим умовам тендерної документації Результати розгляду тендерної пропозиції ПП «Монкес»; Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Монкес" було виявлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації, в тому числі відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, технічному опису предмета закупівлі та вимогам до нього, та іншим умовам тендерної документації Результати розгляду тендерної пропозиції ПП "ПРОМ СПЕЦ КОМПЛЕКТ": Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації в розрізі її відповідності кваліфікаційним критеріям. 21.01.2022 року Замовником через систему електронних закупівель було розміщено повідомлення з вимогою усунути невідповідності у кваліфікаційних критеріях до 22.01.2022 17:27. Учасником не було усунуто невідповідності, зазначені в повідомлені, у зазначений Законом термін. Також, під час подальшого та більш детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено: Згідно Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.8 п.8.1. «Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання цього Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, масові заворушення, війна тощо) (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором). Проте, всупереч даній вимоці, зазначений лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей не наданий в складі пропозиції учаснпика. Згідно Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.12 п.12.12 Виконавець є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику). Учасник не підкреслив необхідне та не зазначив яким виконавець є суб’єктом господарювання. Згідно абз.3 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абз.6 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПММ-СЕРВІС» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації в розрізі її відповідності кваліфікаційним критеріям. 21.01.2022 року Замовником через систему електронних закупівель було розміщено повідомлення з вимогою усунути невідповідності у кваліфікаційних критеріях до 22.01.2022 17:27. Учасником не було усунуто невідповідності, зазначені в повідомлені, у зазначений Законом термін. Також, під час подальшого та більш детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено: Згідно п.1.3. р.1 тендерної документації персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника). Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду згода суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю. У складі тендерної пропозиція Учасника містяться персональні дані працівників, а саме відомості про місце роботи , проте, всупереч вимогам тендерної документації, зазначені листи-згоди не містяться у складі тендерної пропозиції. Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні, технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі» В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме: - заробітна плата прибиральників (Учасник надає розрахунок зарплати прибиральників по кожному об’єкту прибирання окремо); - сплата податків, зборів, інших платежів; - виплата відпускних та лікарняних; - забезпечення прибиральників спецодягом; - витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів, туалетного папіру, паперових рушників та пакетів для сміття; - витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання; - витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; - інші витрати, які відносяться до надання послуг. Учасником не надано розрахунок зарплати прибиральників по кожному об’єкту прибирання окремо, що не відповідає вимогам тендерної документації. Також на виконання вимог Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.12 п.12.12 Виконавець є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику). Учасник не підкреслив необхідне та не зазначив яким виконавець є суб’єктом господарювання. Згідно абз.3 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абз.6 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПММ-СЕРВІС» відповідно до абз.3 та абз.6 п.1 ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» 3. Вирішено відхилити тендерну пропозицію ПП "ПРОМ СПЕЦ КОМПЛЕКТ відповідно до абз.3 та абз.6 п.1 ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» 4. Допустити ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУВІТ-ЛВ" та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНКЕС" до участі у аукціоні відкритих торгів з публікацією англійською мовою код за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Уповноважена особа ________________ Константинов Сергій Анатолійович
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Про результати розгляду тендерної пропозиції «25» січня 2022р. № 4 м. Черкаси Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (нова редакція) (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, ВИРІШИВ: 1. Розглянути тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації, відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відкриті торги з публікацією англійською мовою код за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Найменування замовника: Державна податкова служба України в особі Головного управління ДПС у Черкаській області Код згідно ЄДРПОУ: 44131663 Місцезнаходження замовника: 18002, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-12-15-000411-a. Тендерні пропозиції: - ПП «Сувіт ЛВ»- - ПП «Монкес»; - ПП «Пром спец Комплект»; - ТОВ «ПММ-СЕРВІС». Результати розгляду пропозицій (відхилення пропозиції/допущення до аукціону): ДК 021:2015: 90910000-9 – Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Результати розгляду тендерної пропозиції ПП "СУВІТ-ЛВ" Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "СУВІТ-ЛВ" було виявлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації, в тому числі відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, технічному опису предмета закупівлі та вимогам до нього, та іншим умовам тендерної документації Результати розгляду тендерної пропозиції ПП «Монкес»; Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Монкес" було виявлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації, в тому числі відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, технічному опису предмета закупівлі та вимогам до нього, та іншим умовам тендерної документації Результати розгляду тендерної пропозиції ПП "ПРОМ СПЕЦ КОМПЛЕКТ": Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації в розрізі її відповідності кваліфікаційним критеріям. 21.01.2022 року Замовником через систему електронних закупівель було розміщено повідомлення з вимогою усунути невідповідності у кваліфікаційних критеріях до 22.01.2022 17:27. Учасником не було усунуто невідповідності, зазначені в повідомлені, у зазначений Законом термін. Також, під час подальшого та більш детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено: Згідно Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.8 п.8.1. «Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання цього Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, масові заворушення, війна тощо) (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей (вказати яких саме), якими регулюються підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання при настанні таких обставин до правовідносин, що регулюються цим договором). Проте, всупереч даній вимоці, зазначений лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень, та у такому випадку погодження із незастосуванням відповідних статей не наданий в складі пропозиції учаснпика. Згідно Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.12 п.12.12 Виконавець є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику). Учасник не підкреслив необхідне та не зазначив яким виконавець є суб’єктом господарювання. Згідно абз.3 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абз.6 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПММ-СЕРВІС» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації в розрізі її відповідності кваліфікаційним критеріям. 21.01.2022 року Замовником через систему електронних закупівель було розміщено повідомлення з вимогою усунути невідповідності у кваліфікаційних критеріях до 22.01.2022 17:27. Учасником не було усунуто невідповідності, зазначені в повідомлені, у зазначений Законом термін. Також, під час подальшого та більш детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено: Згідно п.1.3. р.1 тендерної документації персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника). Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду згода суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю. У складі тендерної пропозиція Учасника містяться персональні дані працівників, а саме відомості про місце роботи , проте, всупереч вимогам тендерної документації, зазначені листи-згоди не містяться у складі тендерної пропозиції. Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні, технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі» В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме: - заробітна плата прибиральників (Учасник надає розрахунок зарплати прибиральників по кожному об’єкту прибирання окремо); - сплата податків, зборів, інших платежів; - виплата відпускних та лікарняних; - забезпечення прибиральників спецодягом; - витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів, туалетного папіру, паперових рушників та пакетів для сміття; - витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання; - витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; - інші витрати, які відносяться до надання послуг. Учасником не надано розрахунок зарплати прибиральників по кожному об’єкту прибирання окремо, що не відповідає вимогам тендерної документації. Також на виконання вимог Додатку 2 «Проект договору про закупівлю послуг за державні кошти» ч.12 п.12.12 Виконавець є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва (необхідне підкреслити Учаснику). Учасник не підкреслив необхідне та не зазначив яким виконавець є суб’єктом господарювання. Згідно абз.3 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно абз.6 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПММ-СЕРВІС» відповідно до абз.3 та абз.6 п.1 ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» 3. Вирішено відхилити тендерну пропозицію ПП "ПРОМ СПЕЦ КОМПЛЕКТ відповідно до абз.3 та абз.6 п.1 ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» 4. Допустити ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУВІТ-ЛВ" та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНКЕС" до участі у аукціоні відкритих торгів з публікацією англійською мовою код за ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання «Прибирання приміщень та прилеглих територій» Уповноважена особа ________________ Константинов Сергій Анатолійович
Код ЄДРПОУ | 39972021 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, Київ, Вулю. Звіринецька, буд.47, офіс 82А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юрій Ігорович |
Телефон | +380931233235 |
Ел. пошта | pmmservice1@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не залучає
Код ЄДРПОУ | 43933067 |
---|---|
Поштова адреса | 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, б.Шевченка, будинок 355, офіс 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Петков Юрій Омельянович |
Телефон | 309627078768 |
Ел. пошта | suvit-lv@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не залучає
Код ЄДРПОУ | 44058463 |
---|---|
Поштова адреса | 18001, Україна, Черкаська область, Черкаси, б.Шевченка, будинок 241, квартира 59 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Супруненко Олександр Миколайович |
Телефон | 380979470699 |
Ел. пошта | ppmonkes@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-15-000411-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 500 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 65 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 50 000.00 UAH |
Період уточнень | до 8 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 лютого, 14:35 |
Аукціон |
31 січня, 16:13 Переглянути |
Прибирання приміщень та прилеглих територійCleaning of premises and adjacent territories1 послуга Адреса поставки: 18002, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235 (за адресою замовника та підпорядкованих підрозділів замовника) Строк: до 31.12.2022 09:06 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна податкова служба України в особі Головного управління ДПС у Черкаській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44131663 |
Поштова адреса | 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Хрещатик, 235 |
Ім'я |
Константинов Сергій Анатолійович (Konstantynov Serhii ) |
Телефон | +380952217804 |
Ел. пошта | konstan.serg@ukr.net |