На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 900.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Активний
Опис закупівлі: Сервісне обслуговування 2-х лічильників теплової енергії, м. Житомир, Покровська,96 Повірка одного лічильника теплової енергії, м. Житомир, Покровська,96
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31394251 |
---|---|
Поштова адреса | 10024, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, 1062 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Наумчук Віктор Миколайович |
Телефон | +380412445456 |
Ел. пошта | nvn504@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-15-006020-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 900.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | 11.11.2021р. та 15.11.2021р. на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ були розміщені через авторизований електронний майданчик оголошення UA-2021-11-11-009949-a та UA-2021-11-15-011019-a про проведення закупівлі послуг з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії за кодом ДК 021:2015 – 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів». За даними електронної системи закупівель процедуру відкритих торгів було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної України «Про публічні закупівлі». Таким чином необхідність застосування переговорної процедури щодо закупівлі послуг з технічного обслуговування та повірки лічильників теплової енергії за кодом ДК 021:2015 – 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» обумовлена п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Дата останніх змін | 15 грудня, 15:17 |
---|
Повірка лічильника теплової енергії1 послуга Адреса поставки: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50410000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Технічне обслуговування 2-х лічильників теплової енергії6 послуга Адреса поставки: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50410000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
3.3. Розрахунки здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на реєстраційний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Замовником Акту приймання-передачі наданих Послуг. Оплата наданих послуг здійснюється після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника коштів на цілі визначені цим Договором. 3.4. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати Послуг за цим Договором. У такому випадку розрахунки за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 3.5. Датою здійснення оплати є дата списання коштів з реєстраційного рахунку Замовника. Оплата наданих послуг здійснюється Замовником після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника коштів на цілі, визначені Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43611776 |
Поштова адреса | 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96 |
Ім'я |
РСЦ ЖИТОМИР |
Телефон | 380674108983,380677655975 |
Ел. пошта | rsczt@i.ua |