На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
25.01.2022 р. було опубліковано повідомлення про намір укласти договір (протокольне рішення від 25.01.2022 року) з переможцем ФОП "ПОЛЕНОК РОМАН МИХАЙЛОВИЧ", чия пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. Відповідно до п. 1 Додатку 7 до Тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен через електронну систему закупівель надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Однак, станом на 07.02.2022 р. в електронній системі відсутній документ: - Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону - довідка про відсутність у службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та яка уповноважена представляти інтереси учасника, не знятої чи не погашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом (далі - Довідка). Довідка повинна бути видана не більше шістдесятиденної давнини відносно дати подання документа. Відповідно до п.3 ч.1 ст.31 Закону «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо переможець закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. На підставі викладеного, керуючись п.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП "ПОЛЕНОК РОМАН МИХАЙЛОВИЧ".
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
25.01.2022 р. було опубліковано повідомлення про намір укласти договір (протокольне рішення від 25.01.2022 року) з переможцем ФОП "ПОЛЕНОК РОМАН МИХАЙЛОВИЧ", чия пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. Відповідно до п. 1 Додатку 7 до Тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен через електронну систему закупівель надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Однак, станом на 07.02.2022 р. в електронній системі відсутній документ: - Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону - довідка про відсутність у службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та яка уповноважена представляти інтереси учасника, не знятої чи не погашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом (далі - Довідка). Довідка повинна бути видана не більше шістдесятиденної давнини відносно дати подання документа. Відповідно до п.3 ч.1 ст.31 Закону «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо переможець закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. На підставі викладеного, керуючись п.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП "ПОЛЕНОК РОМАН МИХАЙЛОВИЧ".
Код ЄДРПОУ | 2867011958 |
---|---|
Поштова адреса | 67654, Україна, Одеська область, Біляївський р-н, село Маяки, ВУЛИЦЯ БУЛАВІНА, будинок 27, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Поленок |
Телефон | +380987283000 |
Ел. пошта | plombanet.net@gmail.com |
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
10.02.2022 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір (протокольне рішення від 10.02.2022) з переможцем ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ", чия пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. Однак, уповноваженою особою 11.04.2022 року отримано лист від переможця №1104 від 11.04.2022 року про відмову від підписання договору у зв’язку з неможливістю подальшого виконання зобов’язань згідно умов документації та умов договору. На підставі викладеного, керуючись п.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ", через відмову переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
10.02.2022 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір (протокольне рішення від 10.02.2022) з переможцем ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ", чия пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. Однак, уповноваженою особою 11.04.2022 року отримано лист від переможця №1104 від 11.04.2022 року про відмову від підписання договору у зв’язку з неможливістю подальшого виконання зобов’язань згідно умов документації та умов договору. На підставі викладеного, керуючись п.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ", через відмову переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Код ЄДРПОУ | 2334209010 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. НАБЕРЕЖНА ПЕРЕМОГИ, будинок 134, корпус 3, квартира 72 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вадим Олейник |
Телефон | +380676305239 |
Ел. пошта | fop.dcts@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2359112993 |
---|---|
Поштова адреса | 04210, Україна, м. Київ, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДУ, будинок 20-А, квартира 168 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | РОСТИСЛАВ ЦИРЕНЬ |
Телефон | +380503313486 |
Ел. пошта | savernanov@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34016647 |
---|---|
Поштова адреса | 61075, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ СЕВЕРИНА ПОТОЦЬКОГО, будинок 38-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентин Слюсаренко |
Телефон | +380984567253 |
Ел. пошта | rostok-tender@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38980618 |
---|---|
Поштова адреса | 65072, Україна, Одеська область, Одеса, провулок Генерала Вишневського, б. 13/1, офіс 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Торяник Вікторія Віталіївна |
Телефон | +380675185751 |
Ел. пошта | gst@plomba.ua |
Скасовано
6 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 25 квітня, 16:52
Опис
Виникла необхідність у визнанні торгів такими, що не відбулися внаслідок дії непереборної сили, а саме: в ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що призводять до виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме: ст. 26, 27, 29, 17 Закону, з порушенням таких принципів публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього, ці ж обставини призвели до наступних наслідків: - зупинено до припинення чи скасування воєнного стану розгляд скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поданих до Антимонопольного комітету України та рішення по яким не були прийняті станом на 25 лютого 2022 року; - припинено проведення моніторингів процедур закупівель на період воєнного стану на території України наказом Державної аудиторської служби України 24.02.2022 №34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю». У зв'язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, строк дії воєнного стану в Україні відповідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року №133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року №2119-ІХ), продовжено з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 18.04.2022 року №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Відповідно до п.1 ч.5 ст.32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Враховуючи викладене Закупівля повинна бути визнаною такою, що не відбулась. З урахуванням зазначеного, керуючись п.1 ч.5 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено визнати торги на закупівлю Пломба-стяжка універсальна згідно коду ДК 021:2015 - 35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони (UA-2021-12-16-006880-b) такими, що не відбулися, якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-16-006880-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 989 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 9 945.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 6 травня, 00:04 |
Аукціон |
24 січня, 12:02 Переглянути |
Початок аукціону: | 24 січня, 11:21 |
Пломба-стяжка універсальнаThe seal-screed is universal1700000 штука Адреса поставки: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35121500-3, Пломби |
Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної. Мова тендерної пропозиції українська. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. In accordance with the terms of the Contract, the draft of which is given in Annex 6 to the tender documentation. Payment for the delivered Goods shall be made by the Buyer within 30 (thirty) calendar days from the date of delivery and transfer of ownership of the Goods in accordance with the Agreement and subject to registration by the Supplier in the Unified Register of Tax Invoices duly executed tax invoice. The language of the tender offer is Ukrainian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Security of the tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Моргун Олександра Леонідівна |
Телефон | 380505008777 |
Ел. пошта | morgun-ol@ukrposhta.ua |