На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
34 350.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Запропоновані Учасником вироби медичного призначення повинні відповідати наступним медико-технічним вимогам: - бути зареєстрованими в Україні; - запропонований товар повинен бути сертифікований, відповідно до вимог чинного законодавства України. 2. Обов'язкова наявність на упаковці маркування, що вказує завод-виробник, найменування товару, номер серії, термін придатності та інші характеристики, що зазначаються нормативнотехнічною документацією. 3. Товар повинен постачатися у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ГОСТів. 4. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. 5. Товар, отриманий розпакованим або у неналежній упаковці, має бути замінений Учасником за власний рахунок впродовж 3 банківських днів з дати постачання. 6. Відповідність товару вимогам законодавства підтверджується способом та в порядку, встановленими законом та іншими нормативно-правовими актами. 7. Товар повинен постачатись згідно заявок Замовника. Строк поставки товару протягом 2 робочих днів після отримання заявки від Замовника, про що Учасники надають у складі пропозиції гарантійний лист. 8. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо строку придатності товару, який на момент поставки повинен складати залишковий термін зберігання не менше 80% від загального терміну придатності, встановленого виробником.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-16-016652-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 34 350.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 16 грудня, 15:48 |
---|
Комбінований тест для виявлення ВІЛ1\2 , гепатиту С, гепатиту В, сифілісу, W026-C500 штука Адреса поставки: 55601, Україна, Миколаївська область, м. Новий Буг, вул.Івана Огієнко 14В Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новобузької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37650241 |
Поштова адреса | 55601, Україна, Миколаївська область, м. Новий Буг, вул. Івана Огієнко, 14В |
Ім'я |
Олександр Гаврушов |
Телефон | +380982191448 |
Ел. пошта | gavryshov1983@gmail.com |