На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
817 357.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Відповідно до вимог абз. 1 ч. 3 ст. 22 3акону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 4.3. Додатку 1 Тендерної документації учасники подають у складі пропозиції зокрема Гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність у складі пропозиції передбаченого тендерною документацією документу, а саме - Гарантійного листа стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до вимог абз. 1 ч. 3 ст. 22 3акону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 4.3. Додатку 1 Тендерної документації учасники подають у складі пропозиції зокрема Гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність у складі пропозиції передбаченого тендерною документацією документу, а саме - Гарантійного листа стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною.
Код ЄДРПОУ | 34398264 |
---|---|
Поштова адреса | 74800, Україна, Херсонська область, 74800, Херсонська обл., місто Каховка, ЧАПЛИНСЬКЕ ШОСЕ, будинок 7, корпус А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Приходько Олександр Володимирович |
Телефон | +380504428000 |
Ел. пошта | office@solomon.ks.ua |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
1. Відповідно до вимог ст. 16 3акону Замовником установлено два кваліфікаційних критерія для процедури закупівлі за ідентифікатором: № UA-2021-12-17-010561-c, а саме: 1) Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Даний критерій учасник повинен підтвердити довідкою у довільній формі. 2) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У складі тендерної пропозиції Учасником була надана довідка на підтвердження першої вимоги. Підтвердження другої вимоги Учасником було проігноровано – фінансову звітність надано не було. 2. Відповідно до вимог абз. 1 ч. 3 ст. 22 3акону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 4.2. Додатку 1 Тендерної документації учасники ФОП подають у складі пропозиції зокрема Довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. На підтвердження інформації у такій довідці, учасник повинен надати у складі пропозиції наступні документи: - довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу; - паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (зі змінами). Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність у складі пропозиції вищевказаної довідки із підтверджуючими документами. 3. Замовник у розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації запитував інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами Додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме у вигляді порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам, визначеним технічною специфікацією вказаної у Додатку 2. Необхідно було вказати детальні характеристики запропонованого товару. Запитувану інформацію Учасник не надав. Враховуючи викладене, Учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав запитувані Замовником документи у складі тендерної пропозиції; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (відсутня технічна специфікація, запитувана Замовником у складі тендерної пропозиції).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Відповідно до вимог ст. 16 3акону Замовником установлено два кваліфікаційних критерія для процедури закупівлі за ідентифікатором: № UA-2021-12-17-010561-c, а саме: 1) Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Даний критерій учасник повинен підтвердити довідкою у довільній формі. 2) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У складі тендерної пропозиції Учасником була надана довідка на підтвердження першої вимоги. Підтвердження другої вимоги Учасником було проігноровано – фінансову звітність надано не було. 2. Відповідно до вимог абз. 1 ч. 3 ст. 22 3акону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 4.2. Додатку 1 Тендерної документації учасники ФОП подають у складі пропозиції зокрема Довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. На підтвердження інформації у такій довідці, учасник повинен надати у складі пропозиції наступні документи: - довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу; - паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (зі змінами). Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність у складі пропозиції вищевказаної довідки із підтверджуючими документами. 3. Замовник у розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації запитував інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами Додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме у вигляді порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам, визначеним технічною специфікацією вказаної у Додатку 2. Необхідно було вказати детальні характеристики запропонованого товару. Запитувану інформацію Учасник не надав. Враховуючи викладене, Учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав запитувані Замовником документи у складі тендерної пропозиції; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (відсутня технічна специфікація, запитувана Замовником у складі тендерної пропозиції).
Код ЄДРПОУ | 3607313012 |
---|---|
Поштова адреса | 49015, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський р-н, сільрада Чернеччинська, вулиця Миру, будинок 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Вересов |
Телефон | +380636557431 |
Ел. пошта | 3607313012v@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2394617388 |
---|---|
Поштова адреса | 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, 69096, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ БОРОДІНСЬКА, будинок 7, квартира 145 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Анжела Бекеньова |
Телефон | 380504863516 |
Ел. пошта | bekeneva.anzhelika@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41172560 |
---|---|
Поштова адреса | 85300, Україна, Донецька область, місто Покровськ, МІКРОРАЙОН ШАХТАРСЬКИЙ, будинок 18, квартира 78 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Павло Сосков |
Телефон | +380506859190,+380505707659 |
Ел. пошта | butsukina-t@mebelstroi.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38197847 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Бєляєв |
Телефон | +380984033750 |
Ел. пошта | y.belyaev@kredo-service.com |
Скасовано
6 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 26 січня, 16:46
Опис
На підставі статті 32 частини 1 пункту 2 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-17-010561-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 817 357.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 086.79 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 23 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 січня, 14:00 |
Дата останніх змін | 6 лютого, 00:03 |
Аукціон |
4 січня, 12:56 Переглянути |
Початок аукціону: | 4 січня, 12:15 |
стіл №11 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
стіл №21 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл №31 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл №467 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл №56 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл №61 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стінка офісна №11 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стінка офісна №28 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стінка офісна №311 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба офісна №11 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба офісна №267 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба офісна №31 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стійка рецепції №11 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стійка рецепції №21 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для верхнього одягу17 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Комплект шаф до рецепції1 штука Адреса поставки: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Жуковського,36 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ІНСПЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОГО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40685500 |
Поштова адреса | 69105, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, проспект Соборний, б. 206 |
Ім'я |
Лобко Лілія Іванівна |
Телефон | 380994617381 |
Ел. пошта | idabkzp@gmail.com |