На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Скасовано
5 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі)
Дата скасування відміни: 25 січня, 21:30
Опис
Учасник, з яким проведено переговори, не підписав договір з усіма необхідними додатками, у зв'язку з чим не досягнуто згоди щодо всіх істотних умов договору і він не може вважатися укладеним
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-18-000195-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 112 567.20 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій |
---|---|
Обгрунтування: | Пункт 3 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Підтвердження: протокол засідання Експертної комісії ДСНС №15/09-21 від12.10.2021 року. |
Дата останніх змін | 5 лютого, 00:01 |
---|
Природний газ6.8 тисяча кубічних метрів Адреса поставки: 08150, Україна, Київська область, Боярка, Грушевського, 39 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09123000-7, Природний газ |
70% вартості фактично переданого відповідно до акту приймання-передачі природного газу - до останнього числа місяця, наступного за місяцем, в якому було здійснено постачання газу
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 28 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Остаточний розрахунок за фактично переданий відповідно до акту приймання-передачі природний газ здійснюється до 15 числа (включно) місяця, наступного за місяцем, в якому слід було сплатити 70 % грошових коштів за відповідний розрахунковий період.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44133990 |
Поштова адреса | 08150, Україна, Київська область, місто Боярка, вул.Грушевського М., будинок 39 |
Ім'я |
Інна Сидоркіна |
Телефон | +380974065197 |
Ел. пошта | osvitaboyarka@gmail.com |