На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1) Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надано довідку, яка не відповідає вимогам підпункту 6 пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 2) Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надані підтверджуючі документи, інформація в яких не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам підпункту 8, 9 пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 3) Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не надано копію листа-відгука від замовника, що не відповідає вимогам підпункту 7 пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 4) Учасником у складі тендерної пропозиції надані документи не у форматі РDF, що не відповідає вимогам абз. 1. пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 5) Учасником на підтвердження правомочності посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та укладання договору про закупівлю не надано лист з переліком осіб, що не відповідає вимогам підпункту 11 пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 6) Учасником не надано копію ліцензії або дозволу на здійснення архівних послуг, що не відповідає вимогам підпункту 12 пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 7) Учасник подав тендерну пропозицію без накладання (підписанням) на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої, на підписання тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника, що не відповідає вимогам пункту 1.6. «Оформлення пропозиції спрощених торгів» вимог до предмету закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надано довідку, яка не відповідає вимогам підпункту 6 пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 2) Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надані підтверджуючі документи, інформація в яких не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам підпункту 8, 9 пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 3) Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не надано копію листа-відгука від замовника, що не відповідає вимогам підпункту 7 пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 4) Учасником у складі тендерної пропозиції надані документи не у форматі РDF, що не відповідає вимогам абз. 1. пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 5) Учасником на підтвердження правомочності посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та укладання договору про закупівлю не надано лист з переліком осіб, що не відповідає вимогам підпункту 11 пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 6) Учасником не надано копію ліцензії або дозволу на здійснення архівних послуг, що не відповідає вимогам підпункту 12 пункту 1.4. «Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника» вимог до предмету закупівлі. 7) Учасник подав тендерну пропозицію без накладання (підписанням) на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої, на підписання тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника, що не відповідає вимогам пункту 1.6. «Оформлення пропозиції спрощених торгів» вимог до предмету закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 2743411525 |
---|---|
Поштова адреса | 04108, Україна, м. Київ, м. Київ, ПРОСПЕКТ ПРАВДИ, будинок 8, квартира 69 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сушина Наталья Анатольевна |
Телефон | 380444982009 |
Ел. пошта | ona_ol@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-21-004886-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 30 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 150.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 грудня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 грудня, 21:00 |
Дата останніх змін | 14 січня, 00:01 |
Послуги для упорядкування фінансово-господарських архівних документів, виконання робіт по науково-технічному опрацюванню документів за 2016-2018 роки1 послуга Адреса поставки: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Камєнєва), буд. 6 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79990000-0, Різні послуги, пов’язані з діловою сферою |
Після завершення всієї послуги, Замовник перераховує на поточний рахунок Виконавця суму вартості послуг на розрахунковий рахунок Виконавця згідно з актом приймання-передачі наданих послуг та виставленим рахунком, впродовж 5-ти банківських днів після його підписання або надати мотивовану відмову від наданих послуг протягом 3-х банківських днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359026 |
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Ім'я |
Бабенко Олександр Ігорович |
Телефон | 380442849214 |
Ел. пошта | market_kievavtodor@ukr.net |