На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
103 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Вимоги до предмета закупівлі"
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41777994 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 03142, м. Київ, б-р Вернадського, буд. 36, кімн. 717 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Любарець Марина |
Телефон | 380672393383 |
Ел. пошта | info@marina.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-21-010420-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 103 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 515.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 грудня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 31 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 5 січня, 13:22 |
Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки програмного забезпечення «Master: Комплексний облік для бюджетних установ»1 послуга Адреса поставки: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72253000-3, Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки |
Оплата за надані Послуги здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати підписання Сторонами відповідного Акта. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника для розрахунків за надані Послуги, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33695540 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, Велика Житомирська, 15А |
Ім'я |
Ткач Юлія Вікторівна |
Телефон | 380988312060 |
Ел. пошта | 33695540_zakupki@ukr.net |