На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
414 930.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-21-010481-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 414 930.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | Обрання переговорної процедури для здійснення закупівлі послуги здійснено з дотриманням п.2. ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), де зазначено, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, у разі відсутності конкуренції з технічних причин може бути застосована переговорна процедура закупівлі. Предметом закупівлі виступає послуга публічної безпеки та порядку. Закон України «Про національну безпеку України» визначив поняття громадської безпеки і порядку, не розділяючи дану правову конструкцію, таким чином: громадська безпека і порядок – захищеність життєво важливих для суспільства та особи інтересів, прав і свобод людини і громадянина, забезпечення яких є пріоритетним завданням діяльності сил безпеки, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб та громадськості, які здійснюють узгоджені заходи щодо реалізації і захисту національних інтересів від впливу загроз. Терміносполучення «публічна безпека і порядок» вперше на законодавчому рівні з’явилося у Законі України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 р. № 580 і наразі вживається паралельно з терміном «громадський порядок». Саме публічну безпеку та порядок (які є предметом закупівлі) підтримує Національна поліція (п. 1 ст. 1), і, відповідно, саме її забезпечення є завданням правоохоронців (пп. 1 п. 1 ст. 2). Водночас поняття громадської безпеки (громадського порядку) постає другорядним, технічним, реалізація якого відбувається шляхом застосування з боку поліції винятково спеціальних засобів, зокрема засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, вилучення зброї. Окрім цього, порушення публічної безпеки та порядку є об’єктом адміністративних правопорушень (глава 14 «Адміністративні правопорушення, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку» Кодексу України про адміністративні правопорушення) та кримінальних злочинів (розділ 9 «Злочини проти громадської безпеки» та розділ 12 «Злочини проти громадського порядку та моральності» Кримінального кодексу України), що, в свою чергу, вимагає надання охоронних послуг спеціальними органами виконавчої влади шляхом нагляду та застосування адміністративного примусу щодо осіб, які його порушують. Виключне право Маріупольського міжрайонного відділу Управління поліції охорони в Донецькій області в наданні послуг з публічної безпеки та порядку підтверджуються діючим законодавством України. Відтак, 7 листопада 2015 року відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» та постанови Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 р. № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства Внутрішніх справ», було створено департамент поліції охорони, а також управління і відділи поліції охорони в областях. По територіальній громаді м. Маріуполя зазначені послуги надаються Маріупольським міжрайонним відділом Управління поліції охорони в Донецькій області який може у стислий термін оголосити «тривогу» у випадку порушення публічної безпеки та організувати адекватні заходи протидії із залученням спецпідрозділів Нацполіції та Нацгвардії України. Згідно Закону України № 580 Управління поліції охорони в Донецькій області є єдиними суб’єктом, що має право на надання послуг охорони з використанням табельної вогнепальної, нарізної зброї військового зразка, уповноважене застосовувати у тому ж числі такі заходи примусу, як застосування вогнепальної зброї та наділене владними повноваженням протидії правопорушникам. Отже, на даний час, поліція охорони - єдина державна структура, яка надає повний комплекс послуг забезпечення саме публічної безпеки та порядку які здійснюються висококваліфікованими співробітниками підрозділів поліції охорони та відповідно мають визначені законом права та повноваження на озброєну охорону і застосування владних функцій щодо правопорушників. Щодо конкрурентності ринку охоронних послуг повідомляємо, що наразі наявні суб’єкти охоронної діяльності на території міської громади м. Маріуполя у відповідності з приписами діючого законодавства не наділені правом володіти та користуватися вогнепальною автоматичною або полуавтоматичною нарізною зброєю, що позбавляє сенсу у замовленні послуг саме публічної безпеки та порядку, та обумовлює відсутність альтернативи щодо постачальника необхідного виду охоронних послуг. Будь-які альтернативи щодо закупівлі саме вищезазначених послуг в інших підприємств - відсутні. Враховуючи вищезазначене, послуги з надання публічної безпеки та порядку об’єктів передбачають не тільки охорону приміщень (майна) Департаменту, а також можливість здійснення комплексу заходів, спрямованих на недопущення та припинення протиправних дій та посягань на права і свободи людини і громадянина (публічна безпека та порядок) на об’єкті замовника. Відтак, в соціальному офісі «Мультицентр», за адресою вул. Українського козацтва, 51, здійснюється саме воєнізована охорона, яка передбачає забезпечення публічної безпеки та порядку, шляхом фізичної присутності представників поліції охорони з обов’язковим використанням табельної вогнепальної зброї для попередження можливих правопорушень. У зв’язку з вищевикладеним послуги з надання публічної безпеки та порядку можуть бути надані виключно Маріупольським міжрайонним відділом Управління поліції охорони в Донецькій області у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин. |
Дата останніх змін | 5 січня, 17:10 |
---|
Послуги охорони публічної безпеки та порядку2 послуга Адреса поставки: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Українського козацтва, 51; просп. Миру, 107. Строк: до 31.12.2022 18:27 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 75240000-0, Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку |
Послуги охорони публічної безпеки та порядку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент адміністративних послуг, орган місцевого самоврядування |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39003124 |
Поштова адреса | 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Миру, 70 |
Ім'я |
Патієнко Тетяна Василівна ( ) |
Телефон | +380629474395 |
Ел. пошта | dap@mariupolrada.gov.ua |