На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 992.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам-технічним, санітарним, умовам та термінам зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються, а також іншим нормативним вимогам у сфері надання послуг з організації харчування. 2. Виконавець зобов'язується щоденно проводити бракераж страв у відповідності з діючим законодавством України (доцільно прописати алгоритм проведення такого бракеражу). 3. Виконавець зобов'язується вимог законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви та здійснюється безпосереднє харчування дітей, а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду. 4. Виконавець зобов'язується проводити закупівлю продуктів харчування та продовольчої сировини, які будуть використовуватися у шкільній їдальні для приготування їжі, що відповідають вимогам законодавства щодо їх безпеки і якості (ГОСТ. ДСТУ, ТУ тощо) та мають документи, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи тощо). 5. Виконавець зобов'язується при обробленні сировини, виготовленні страв та виробів дотримуватись усіх технологічних процесів та стандартних норм згідно з нормативно-технологічною документацією. Виконавцем при обробленні сировини, виготовленні страв та виробів повинна, звертатись увагу на пропорції та зауваження зі сторони адміністрації школи, дітей, батьківського комітету, щодо якості страв та їх асортименту. 6. Виконавець зобов'язується під час надання послуг застосувати заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-22-019275-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 24 992.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 22 грудня, 17:27 |
---|
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015-55320000-9 - послуги з організації харчування781 одиниця Адреса поставки: 87527, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Первомайська, буд. 68 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
Назва організації | Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Маріупольської міської ради Донецької області" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23031693 |
Поштова адреса | 87527, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Первомайська , будинок 68 |
Ім'я |
Ірина Руднєва |
Телефон | +380684161341 |
Ел. пошта | salkov-shkola19@i.ua |