На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до листа Міністерства економіки України щодо планування закупівель №3304-04/54160-06 від 03.09.2020 (далі-Лист щодо планування) планування закупівель є динамічним та безперервним процесом , що здійснюється замовником протягом року. Ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі, зокрема, виділення додаткових коштів замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі» , такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 3 Закону , цей Закон застосовується до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті. Рішенням XVIІ-ї сесії Виноградівської сільської ради VIII скликання №493 від 25.11.2021 року виділено додаткові кошти на придбання електричної енергії. Таким чином, враховуючи Лист щодо планування та вартісні межі, передбачені Законом для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення Закупівлі без використання електронної системи закупівель у зв’язку з додатково виділеними коштами.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-23-009356-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 491.40 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 23 грудня, 17:18 |
---|
Електрична енергія за грудень 2021 р.105 кіловат-година Адреса поставки: 75144, Україна, Херсонська область, с. Виноградове, вул. Ларіонова 7 Строк: до 31.12.2021 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена споживачем у строк не більше ніж 10 банківських днів з моменту отримання рахунку та акту
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виноградівська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04402327 |
Поштова адреса | 75144, Україна, Херсонська область, Виноградове, вул. Ларіонова, буд. 7 |
Ім'я |
Чурюканова Марина Олександрівна ( ) |
Телефон | +380554258183 |
Ел. пошта | vinradabuh@ukr.net |