На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 24 грудня, 12:38
Опис
Відпоідно до ч. 2 п.8 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, закупівля без використання електронної системи відміняється. Під час оголошення процедури в плані було заявлено очікувану вартість 49 973,00 грн. Однак, вартість товару запропонованого учасником становить 49 973,70 грн. Відповідно до закону, вартість договору не може бути більшою за очікувану вартість.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-24-007892-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 49 973.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 24 грудня, 12:38 |
---|
Губки для посуду30 штука Адреса поставки: 04112, Україна, м. Київ, Київ, Оранжерейна, 7 Строк: до 31.12.2021 12:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Серветки для підлоги Степ ФБ30 штука Адреса поставки: 04112, Україна, м. Київ, Київ, Оранжерейна, 7 Строк: до 31.12.2021 12:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Серветка віскозна1800 штука Адреса поставки: 04112, Україна, м. Київ, Київ, Оранжерейна, 7 Строк: до 31.12.2021 12:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Серветка віскозна "Фламенко"18 штука Адреса поставки: 04112, Україна, м. Київ, Київ, Оранжерейна, 7 Строк: до 31.12.2021 12:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КЗ КОР"Київське обласне бюро судово-медичної експертизи" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02125734 |
Поштова адреса | 04112, Україна, м. Київ, місто Київ, м.Київ вул.Оранжерейна буд 7 |
Ім'я |
Ворошилов Костянтин Федорович ( ) |
Телефон | +380442067342 |
Ел. пошта | kievsudmed@bigmir.net |