На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 348 383.75 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Центрифуга-вортекс - НК 024:2019: 17452 Центрифуга для мікрозразків, Мульти-вортекс - НК 024:2019: 17452 Центрифуга для мікрозразків, Центрифуга - НК 024:2019: 36465 Настільна універсальна центрифуга, Центрифуга лабораторна (мікроцентрифуга-вортекс) - НК 024:2019: 17452 Центрифуга для мікрозразків, Лабораторна центрифуга в комплекті з ротором для двох стандартних 96-лункових мікропланшетів - НК 024:2019: 36465 Настільна універсальна центрифуга.
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БІОНІКС ЛАБ встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, виходячи з наступного. Так, запропонована учасником Центрифуга Microspin 12 Higt-speed Mini-centrifuge «Міні центрифуга високошвидкісна Мікроспін 12» ( виробництва SIA BIOSAN, Латвія) не відповідає вимогам пункту 13 таблиці 2.3 додатка 1 до тендерної документації. Учасником запропоновано до постачання обладнання, яке має «час розгону до 14500 об/хв. не більше 20 с. з точністю ±8 с.» Тобто, час розгону запропонованої центрифуги складає 12-28 с., що не відповідає вимозі 10 сек. Відповідно до пункту 13 Таблиці 2.3 додатку 1 «Час розгону / зупинки 10/20 сек. відповідно». Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з пунктом 1 розділу І додатка 2 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен у складі тендерної пропозиції надати наступні документи: - Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів** (** такий договір повинен містити інформацію про сторони договору, предмет закупівлі, номер та дату договору (за наявності)). У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції; - Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их та\або акта/-ів прийому-передачі товару, та\або лист відгук від отримувача, та\або інших документів, які підтверджують факт постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів (за наявності), виконання якого-/их учасник підтверджує). Документи, які надаються для підтвердження постачання товару, повинні містити відмітки отримувача, або роз’яснення, або інші підтвердження від отримувача (уповноваженої ним особи, що підтверджується довіреністю/дорученням/договором тощо) того, що передача/ поставка товару відбулась. У складі тендерної пропозиції ТОВ "БІОНІКС ЛАБ надано договір № 417 від 26.10.2020 року в якому на підтвердження факту постачання товару надана видаткова накладна № 518 від 02.11.2020, яка не містить інформації про номер та дату договору, виконання якого підтверджує учасник). Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Оскільки в тендерній пропозиції учасника ТОВ "БІОНІКС ЛАБ, крім зазначених в даному пункті невідповідностей існують невідповідності іншим вимогам тендерної документації, які не можуть бути усунені відповідно до частини 16 статті 29 Закону, тобто навіть у разі усунення учасником невідповідностей за пунктом 1 розділу І додатку 2 до тендерної документації, тендерна пропозиція такого учасника все одно підлягає відхиленню відповідно до норм статті 31 Закону, пропонується не розміщувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону (абзац другий пункту 1 частини першої статті 31 Закону).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БІОНІКС ЛАБ встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, виходячи з наступного. Так, запропонована учасником Центрифуга Microspin 12 Higt-speed Mini-centrifuge «Міні центрифуга високошвидкісна Мікроспін 12» ( виробництва SIA BIOSAN, Латвія) не відповідає вимогам пункту 13 таблиці 2.3 додатка 1 до тендерної документації. Учасником запропоновано до постачання обладнання, яке має «час розгону до 14500 об/хв. не більше 20 с. з точністю ±8 с.» Тобто, час розгону запропонованої центрифуги складає 12-28 с., що не відповідає вимозі 10 сек. Відповідно до пункту 13 Таблиці 2.3 додатку 1 «Час розгону / зупинки 10/20 сек. відповідно». Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з пунктом 1 розділу І додатка 2 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен у складі тендерної пропозиції надати наступні документи: - Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів** (** такий договір повинен містити інформацію про сторони договору, предмет закупівлі, номер та дату договору (за наявності)). У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції; - Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их та\або акта/-ів прийому-передачі товару, та\або лист відгук від отримувача, та\або інших документів, які підтверджують факт постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів (за наявності), виконання якого-/их учасник підтверджує). Документи, які надаються для підтвердження постачання товару, повинні містити відмітки отримувача, або роз’яснення, або інші підтвердження від отримувача (уповноваженої ним особи, що підтверджується довіреністю/дорученням/договором тощо) того, що передача/ поставка товару відбулась. У складі тендерної пропозиції ТОВ "БІОНІКС ЛАБ надано договір № 417 від 26.10.2020 року в якому на підтвердження факту постачання товару надана видаткова накладна № 518 від 02.11.2020, яка не містить інформації про номер та дату договору, виконання якого підтверджує учасник). Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Оскільки в тендерній пропозиції учасника ТОВ "БІОНІКС ЛАБ, крім зазначених в даному пункті невідповідностей існують невідповідності іншим вимогам тендерної документації, які не можуть бути усунені відповідно до частини 16 статті 29 Закону, тобто навіть у разі усунення учасником невідповідностей за пунктом 1 розділу І додатку 2 до тендерної документації, тендерна пропозиція такого учасника все одно підлягає відхиленню відповідно до норм статті 31 Закону, пропонується не розміщувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону (абзац другий пункту 1 частини першої статті 31 Закону).
Код ЄДРПОУ | 36301858 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, Київська область, Киев, пров. Ярославський, 7/9, м. Київ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Леся Федченко |
Телефон | +380443791797 |
Ел. пошта | tender@bionixlab.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БІОМЕДІНВЕСТ» встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, виходячи з наступного. Так, запропонована учасником Центрифуга Microspin 12 Higt-speed Mini-centrifuge «Міні центрифуга високошвидкісна Мікроспін 12» ( виробництва SIA BIOSAN, Латвія) не відповідає вимогам пункту 13 таблиці 2.3 додатка 1 до тендерної документації. Учасником запропоновано до постачання обладнання, яке має «час розгону до 14500 об/хв. не більше 20 с. з точністю ±8 с.» Тобто, час розгону запропонованої центрифуги складає 12-28 с., що не відповідає вимозі 10 сек. Відповідно до пункту 13 Таблиці 2.3 додатку 1 «Час розгону / зупинки 10/20 сек. відповідно». Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з пунктом 1 розділу І додатка 2 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен у складі тендерної пропозиції надати наступні документи: - Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів** (** такий договір повинен містити інформацію про сторони договору, предмет закупівлі, номер та дату договору (за наявності)). У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції; - Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их та\або акта/-ів прийому-передачі товару, та\або лист відгук від отримувача, та\або інших документів, які підтверджують факт постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів (за наявності), виконання якого-/их учасник підтверджує). Документи, які надаються для підтвердження постачання товару, повинні містити відмітки отримувача, або роз’яснення, або інші підтвердження від отримувача (уповноваженої ним особи, що підтверджується довіреністю/дорученням/договором тощо) того, що передача/ поставка товару відбулась. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БІОМЕДІНВЕСТ» на підтвердження факту постачання товару надано наступні договори: - Договір №003619-06 від 22.11.2019 та видаткову накладну №434 від 19 грудня 2019 року, однак надана учасником видаткова накладна містить посилання на номер договору, але не містить інформації про дату договору; - Договір №120/2 від 21.05.2020 р., дата якого виправлена на 22.05.2020 р. Також учасником надано специфікацію, що є невід’ємною частиною договору в якій міститься посилання на договір №120/2 від 21.05.2020 р. На факт підтвердження поставки товару надається видаткова накладна № 221 від 02.06.2020 р., однак наданий документ містить посилання на договір №120/2 від 22.05.2020 р. Отже договір, специфікація (додаток №1 до договору) та видаткова накладна містить посилання на різні дати договору. При цьому дата договору виправлена. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Оскільки в тендерній пропозиції учасника ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ, крім зазначених в даному пункті невідповідностей існують невідповідності іншим вимогам тендерної документації, які не можуть бути усунені відповідно до частини 16 статті 29 Закону, тобто навіть у разі усунення учасником невідповідностей за пунктом 1 розділу І додатку 2 до тендерної документації, тендерна пропозиція такого учасника все одно підлягає відхиленню відповідно до норм статті 31 Закону, пропонується не розміщувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону (абзац другий пункту 1 частини першої статті 31 Закону).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БІОМЕДІНВЕСТ» встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, виходячи з наступного. Так, запропонована учасником Центрифуга Microspin 12 Higt-speed Mini-centrifuge «Міні центрифуга високошвидкісна Мікроспін 12» ( виробництва SIA BIOSAN, Латвія) не відповідає вимогам пункту 13 таблиці 2.3 додатка 1 до тендерної документації. Учасником запропоновано до постачання обладнання, яке має «час розгону до 14500 об/хв. не більше 20 с. з точністю ±8 с.» Тобто, час розгону запропонованої центрифуги складає 12-28 с., що не відповідає вимозі 10 сек. Відповідно до пункту 13 Таблиці 2.3 додатку 1 «Час розгону / зупинки 10/20 сек. відповідно». Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з пунктом 1 розділу І додатка 2 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен у складі тендерної пропозиції надати наступні документи: - Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів** (** такий договір повинен містити інформацію про сторони договору, предмет закупівлі, номер та дату договору (за наявності)). У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції; - Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их та\або акта/-ів прийому-передачі товару, та\або лист відгук від отримувача, та\або інших документів, які підтверджують факт постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів (за наявності), виконання якого-/их учасник підтверджує). Документи, які надаються для підтвердження постачання товару, повинні містити відмітки отримувача, або роз’яснення, або інші підтвердження від отримувача (уповноваженої ним особи, що підтверджується довіреністю/дорученням/договором тощо) того, що передача/ поставка товару відбулась. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БІОМЕДІНВЕСТ» на підтвердження факту постачання товару надано наступні договори: - Договір №003619-06 від 22.11.2019 та видаткову накладну №434 від 19 грудня 2019 року, однак надана учасником видаткова накладна містить посилання на номер договору, але не містить інформації про дату договору; - Договір №120/2 від 21.05.2020 р., дата якого виправлена на 22.05.2020 р. Також учасником надано специфікацію, що є невід’ємною частиною договору в якій міститься посилання на договір №120/2 від 21.05.2020 р. На факт підтвердження поставки товару надається видаткова накладна № 221 від 02.06.2020 р., однак наданий документ містить посилання на договір №120/2 від 22.05.2020 р. Отже договір, специфікація (додаток №1 до договору) та видаткова накладна містить посилання на різні дати договору. При цьому дата договору виправлена. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Оскільки в тендерній пропозиції учасника ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ, крім зазначених в даному пункті невідповідностей існують невідповідності іншим вимогам тендерної документації, які не можуть бути усунені відповідно до частини 16 статті 29 Закону, тобто навіть у разі усунення учасником невідповідностей за пунктом 1 розділу І додатку 2 до тендерної документації, тендерна пропозиція такого учасника все одно підлягає відхиленню відповідно до норм статті 31 Закону, пропонується не розміщувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону (абзац другий пункту 1 частини першої статті 31 Закону).
Код ЄДРПОУ | 24740569 |
---|---|
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, Київ, вул. Драгомирова,4, офіс 122, 125 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Максименко Марина Андріївна |
Телефон | +380444902035 |
Ел. пошта | bmi@bmi.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-24-015545-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 348 383.75 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 6 741.92 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 14 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 7 лютого, 00:04 |
Центрифуга-вортексVortex centrifuge22 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42931120-8, Настільні центрифуги |
Мульти-вортексMulti-vortex9 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42931120-8, Настільні центрифуги |
ЦентрифугаCentrifuge10 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42931120-8, Настільні центрифуги |
Центрифуга лабораторна (мікроцентрифуга-вортекс)Laboratory centrifuge (microcentrifuge vortex)8 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42931120-8, Настільні центрифуги |
Лабораторна центрифуга в комплекті з ротором для двох стандартних 96-лункових мікропланшетівLaboratory centrifuge complete with rotor for two standard 96-well microplates12 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42931120-8, Настільні центрифуги |
Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або кінцевого набувача. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ | 42574629 |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42574629 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Ім'я |
Дар'я Пахомова (Dar'ya Pahomova) |
Телефон | +380632318243 |
Ел. пошта | d.pakhomova@medzakupivli.com |