На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Завершено. Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг поставки товарів зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Відповідно до ч. 6 Розділу 3 ТД встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. При цьому, Додатком 3 до ТД встановлено, що Учасники мають надати в складі пропозиції довідку складену в довільній формі, з зазначенням інформації про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам встановленим в Додатку 3 цієї тендерної документації. Інформація в довідці про відповідність та технічні параметри запропонованого Учасником товару, має бути однозначною(учасник повинен зазначити в довідці конкретні показники технічних параметрів запропонованого товару), а її обсяг не меншим(учасник повинен вказувати значення всіх без виключення технічних параметрів запропонованого товару, перелік яких збігається з переліком технічних параметрів, що встановлені Замовником) ніж визначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації щодо технічних вимог до предмету закупівлі. Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі тендерної пропозиції (далі - ТП) надано Довідку складену в довільній формі, з зазначенням інформації про відповідність запропонованого Учасником товару, вимогам встановленим в Додатку 3 цієї тендерної документації від 17.02.2022, зі змісту якої вбачається невідповідність вимогам встановленим Додатком 3 до ТД, зокрема у п.п. 1.1. (Кількість передач – 9/1 – вперед/назад); п. 2.1. (Колісна база – 3730 мм; кількість передач – 6/1 – вперед/назад); п.3.1 (Колісна база – 3730 мм; кількість передач – 6/1 – вперед/назад). Вимогами ч. 2 Розділу 3 ТД передбачено надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 3 000 000, 00 (три мільйони) грн. 00 коп.. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття(або платіжне доручення), яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Крім того, разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надаються відповідні гарантійні листи від банку та від учасника у складі тендерної пропозиції). Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі ТП не надано відповідного забезпечення тендерної пропозиції з підтверджувальними документами, що порушує вимоги ТД. Частиною 1 Розділу 3 ТД встановлено, що Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, свідоцтв, висновків (у тому числі експортних та імпортних) на роботи (послуги), що надаються за предметом закупівлі, та інших документів, пов’язаних з поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі тендерної пропозиції вказаний гарантійний лист не надано. Згідно ч. 6 Розділу 3 ТД Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції запропонованого Товару. Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" не надано у складі ТП відповідну довідку, чим порушено вимоги даного пункту тендерної документації. П. 5 ч.2 Додатку 2 ТД передбачено надання у чкладі ТП учасників листа-гарантії (в довільній формі) на погодження з технічною специфікацією, викладеною у Додатку 3. Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі тендерної пропозиції вказаний гарантійний лист не надано. Відповідно до ч.4 розділу 6 ТД Учасником у складі тендерної пропозиції надається проєкт договору про закупівлю (без додатків до нього), за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації. При цьому погоджено повинна бути кожна Сторінка договору шляхом здійснення учасником вдповідного напису. Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі ТП надано проєкт договору, текст якого не відповідає проєкту договору відповідно до Додатку 5 ТД, чим порушено вимоги даного пунтку тендерної документації. Згідно Додатку 3 ТД Учасники закупівлі додатково надають у складі своєї пропозиції завірені учасником копії інструкцій по експлуатації автомобільного шасі (п. 1.6, 2.6, 3.6 Додатку 3 до ТД) та завірені виробником технічні паспорти на навсіне обладнання даного товару. Технічні паспорти мають підтверджувать всі характеристики (технічні вимоги) навісного обладнання (п.1.6, 2.6, 3.6, 4.6 Додатку 3 до ТД). Крмі того, оскільки товар в подальшому буде використовуватися фізичними особами, на виконання вимог ч. 2 ст. 23 Закону, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі з підтвердженням можливості використання запропонованого товару особами з інвалідністю(з урахуванням вимог чинного законодавства та рекомендацій виробника товару). Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі ТП не надано вищезазначених документів, що порушує вимоги тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучаємо
Відповідно до ч. 6 Розділу 3 ТД встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. При цьому, Додатком 3 до ТД встановлено, що Учасники мають надати в складі пропозиції довідку складену в довільній формі, з зазначенням інформації про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам встановленим в Додатку 3 цієї тендерної документації. Інформація в довідці про відповідність та технічні параметри запропонованого Учасником товару, має бути однозначною(учасник повинен зазначити в довідці конкретні показники технічних параметрів запропонованого товару), а її обсяг не меншим(учасник повинен вказувати значення всіх без виключення технічних параметрів запропонованого товару, перелік яких збігається з переліком технічних параметрів, що встановлені Замовником) ніж визначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації щодо технічних вимог до предмету закупівлі. Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі тендерної пропозиції (далі - ТП) надано Довідку складену в довільній формі, з зазначенням інформації про відповідність запропонованого Учасником товару, вимогам встановленим в Додатку 3 цієї тендерної документації від 17.02.2022, зі змісту якої вбачається невідповідність вимогам встановленим Додатком 3 до ТД, зокрема у п.п. 1.1. (Кількість передач – 9/1 – вперед/назад); п. 2.1. (Колісна база – 3730 мм; кількість передач – 6/1 – вперед/назад); п.3.1 (Колісна база – 3730 мм; кількість передач – 6/1 – вперед/назад). Вимогами ч. 2 Розділу 3 ТД передбачено надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 3 000 000, 00 (три мільйони) грн. 00 коп.. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття(або платіжне доручення), яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Крім того, разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надаються відповідні гарантійні листи від банку та від учасника у складі тендерної пропозиції). Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі ТП не надано відповідного забезпечення тендерної пропозиції з підтверджувальними документами, що порушує вимоги ТД. Частиною 1 Розділу 3 ТД встановлено, що Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, свідоцтв, висновків (у тому числі експортних та імпортних) на роботи (послуги), що надаються за предметом закупівлі, та інших документів, пов’язаних з поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі тендерної пропозиції вказаний гарантійний лист не надано. Згідно ч. 6 Розділу 3 ТД Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції запропонованого Товару. Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" не надано у складі ТП відповідну довідку, чим порушено вимоги даного пункту тендерної документації. П. 5 ч.2 Додатку 2 ТД передбачено надання у чкладі ТП учасників листа-гарантії (в довільній формі) на погодження з технічною специфікацією, викладеною у Додатку 3. Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі тендерної пропозиції вказаний гарантійний лист не надано. Відповідно до ч.4 розділу 6 ТД Учасником у складі тендерної пропозиції надається проєкт договору про закупівлю (без додатків до нього), за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації. При цьому погоджено повинна бути кожна Сторінка договору шляхом здійснення учасником вдповідного напису. Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі ТП надано проєкт договору, текст якого не відповідає проєкту договору відповідно до Додатку 5 ТД, чим порушено вимоги даного пунтку тендерної документації. Згідно Додатку 3 ТД Учасники закупівлі додатково надають у складі своєї пропозиції завірені учасником копії інструкцій по експлуатації автомобільного шасі (п. 1.6, 2.6, 3.6 Додатку 3 до ТД) та завірені виробником технічні паспорти на навсіне обладнання даного товару. Технічні паспорти мають підтверджувать всі характеристики (технічні вимоги) навісного обладнання (п.1.6, 2.6, 3.6, 4.6 Додатку 3 до ТД). Крмі того, оскільки товар в подальшому буде використовуватися фізичними особами, на виконання вимог ч. 2 ст. 23 Закону, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі з підтвердженням можливості використання запропонованого товару особами з інвалідністю(з урахуванням вимог чинного законодавства та рекомендацій виробника товару). Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі ТП не надано вищезазначених документів, що порушує вимоги тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 32670703 |
---|---|
Поштова адреса | 03113, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 68/1, офіс 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Тихонова |
Телефон | +380673239780 |
Ел. пошта | lusindik@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
без субпідрядників
Код ЄДРПОУ | 38732010 |
---|---|
Поштова адреса | 69015, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, м. Запоріжжя Дніпровський р-н. бульвар Вінтера 46 оф. 2.24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сліпченко Дмитро Олксандрович |
Телефон | +380676118907 |
Ел. пошта | usti@usti.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36085246 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Мечнікова, буд. 14/1, кім. 513 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Курида Катерина |
Телефон | 380672350988 |
Ел. пошта | E.KURIDA@AVTEK.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-24-015866-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 150 000 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 750 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 3 000 000.00 UAH |
Період уточнень | до 8 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 травня, 15:14 |
Аукціон |
1 березня, 13:51 Переглянути |
Придбання сучасної спецтехніки для санітарного очищення та благоустрою населених пунктівAcquisition of modern special equipment for sanitary cleaning and improvement of settlements23 штука Адреса поставки: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34140000-0, Великовантажні мототранспортні засоби |
Замовник, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту виставлення рахунків на оплату Товару (далі-рахунки) та при надходженні бюджетних коштів, перераховує на не бюджетні рахунки Постачальника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, попередню оплату для закупівлі Товарів у розмірі 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу договору, на строк не більше 3 (трьох) місяців, у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.2021 № 97 «Про внесення зміни до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641», постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями) та Положенням про здійснення департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації попередньої оплати товарів, робіт і послуг та надання авансу на придбання матеріалів, конструкцій та виробів у 2022 році, затвердженого наказом Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 11.01.2022 р. № 03.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Остаточний розрахунок по факту поставки Товару здійснюється шляхом перерахуванням Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних на поставку товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту виставлення рахунку на оплату Товару, але не пізніше 10(десяти) днів з дати надходження на розрахункові рахунки замовника бюджетних асигнувань, призначених на оплату товарів за даним договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38598277 |
Поштова адреса | 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Ім'я |
Всеволод Кузнецов |
Телефон | +380567428457 |
Ел. пошта | tender_jkh@ukr.net |