На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
762 099.10 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. Місце поставки товарів – філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс». Кількість найменувань – 2. Забезпечення тендерної пропозиції – 7 600,00 грн., без ПДВ. Забезпечення виконання договору – забезпечувальний (гарантійний) платіж – 0,5%.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36100693 |
---|---|
Поштова адреса | 01042, Україна, Київська область, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПАТРИСА ЛУМУМБИ, будинок 20, квартира 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Луковська |
Телефон | +380985397697 |
Ел. пошта | julya1974ne@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
субпідрядник не залучається
Код ЄДРПОУ | 35046274 |
---|---|
Поштова адреса | 09108, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Леваневського, 95 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ножкіна Олена Валеріївна |
Телефон | +380456379431 |
Ел. пошта | tribo95@i.ua |
Час публікації: 2022-02-08 11:29:09
Ідентифікатор: 8f177fc381664dbbb7176b7c6e0cadcb
Кінцевий строк для усунення: 2022-02-09 11:28:49
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника прийнято рішення про розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"згідно частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником у складі тендерної пропозиції надані Видаткові накладні, що свідчать про поставку аналогічного товару. Видаткова накладна №1222 від 21 квітня 2021 року - не вказано суму. Видаткова накладна №2682 від 17 серпня 2021 р. містить загальну суму 32 400,00 грн. Податкова накладна №249 від 21.04.2021 р., вказано суму 4 258,08 грн. Подактова накладна № 226 від 17.08.2021 р., вказано суму 32 400,00 грн. Проте, тендерною документацією вимагається : 1.1.Первинний (-і) документ (-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 50,0 тис. грн., за будь-який період з 01.01.2018 р. по 31.10.2021р. р. 1.2 Сканована копія податкової накладної (або в електронному вигляді) до кожного первинного документу, згідно вищезазначених вимог (надається тільки платниками ПДВ). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) 1.1.Первинний (-і) документ (-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 50,0 тис. грн., за будь-який період з 01.01.2018 р. по 31.10.2021р. р. 1.2 Сканована копія податкової накладної (або в електронному вигляді) до кожного первинного документу, згідно вищезазначених вимог (надається тільки платниками ПДВ). (вимога пункту1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати : 1) 1.1.Первинний (-і) документ (-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 50,0 тис. грн., за будь-який період з 01.01.2018 р. по 31.10.2021р. р. 1.2 Сканована копія податкової накладної (або в електронному вигляді) до кожного первинного документу, згідно вищезазначених вимог (надається тільки платниками ПДВ).
Період оскаржень до 9 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану в Україні
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-28-010905-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 762 099.10 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 8 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 7 600.00 UAH |
Період уточнень | до 28 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 29 липня, 16:17 |
Аукціон |
15 лютого, 14:05 Переглянути |
Руберойд бікроеласт ХКП 4,0Roofing material bicroelast HKP 4,03030 метр квадратний Адреса поставки: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс» Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44112500-3, Покрівельні матеріали |
Руберойд техноеласт ЕКП 5,3Roofing material technolast EKP 5,35030 метр квадратний Адреса поставки: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс» Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44112500-3, Покрівельні матеріали |
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31725604 |
Поштова адреса | 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Ім'я |
Назар Жерліцин (Nazar Zherlitsyn) |
Телефон | +380442546601 |
Ел. пошта | nzherlitsyn777@gmail.com |