На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинна готуватись тендерна пропозиція - українська. Кількісні та якісні вимоги (характеристики) до предмету закупівлі зазначені у Додатку №2 тендерної документації. Місце поставки Товару: за адресами визначеними замовником, згідно Додатку №6 тендерної документаці
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3161306618 |
---|---|
Поштова адреса | 10000, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Довженка 66 кв18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Палько Сергій Юрійович |
Телефон | +380675256845 |
Ел. пошта | serg-pal-ua@mail.ru |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-30-003731-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 240 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 200.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 6 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 січня, 11:00 |
Дата останніх змін | 16 січня, 11:01 |
Риба свіжеморожена (хек)3000 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15220000-6, Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені |
Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної та фактичного отримання товару. Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Станишівська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04348444 |
Поштова адреса | 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Ім'я |
Оксана Заруцька |
Телефон | +380975969414,+380412519945 |
Ел. пошта | o.zarutska_@ukr.net |