На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
144 482 940.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Укладення рамкової угоди
Закупівля не відбулась
ADVERTISEMENT on procurement for the conclusion of a framework agreement 1) name of the customer: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia" 2) location of the customer: 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / actual Umanska Street 8, Kyiv, 03049 3) customer identification code in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Associations: 41022900 4) customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement" 5) name of the subject of purchase with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary and names of the corresponding classifiers of the subject of purchase and parts of the subject of purchase (lots) (if available): 09110000-3 - Solid fuel (Coal of the DG brand (13-100)) 5.1.) Name of the goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and the code of the goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary :, code DK 021: 2015: 09111100-1 - Coal, Coal of the DG brand (13-100) 6) quantity of goods or services: 21 235 tons 6.1) place of delivery of goods or provision of services: in accordance with Annex № 6 (draft framework agreement) of the tender documentation (hereinafter - TD) 7) expected value of the subject of purchase: 144 482 940,00 UAH VAT 8) deadline for submission of tender offers: 31.01.2022 18:00 9) terms of payment: the term of deferred payment is 45 banking days in accordance with the terms of the Agreement 10) language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation 11) size, type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): 4 334 480,00 UAH, guarantee, namely: - bank guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation. 12) date and time of tender opening: 31.01.2022 18:00 13) the size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in percent or monetary units and the mathematical formula that will be used in the electronic auction to determine the indicators of other evaluation criteria: 722 418,00 UAH 14) list of evaluation criteria and methods of evaluation of tender offers with indication of specific weight of each criterion: The only criterion of evaluation of tender offers for this purchase is the price. Specific weight of evaluation criterion (price) - 100% 15) the term for which the framework agreement is concluded, which may not exceed four years: 1 year, namely until 31.12.2022 inclusive 16) the number of participants with whom a framework agreement will be concluded 20 17) name, location and identification code of the customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, in whose interests (which) the procurement is carried out under a framework agreement (in case of procurement under a framework agreement by a centralized procurement organization in the interests of the customer) : purchase under the framework agreement is made by the customer.
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди 1) найменування замовника: Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2) місцезнаходження замовника: вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ фактична вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 3) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41022900 4) категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником і назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)) 5.1.) Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником:, код ДК 021:2015:09111100-1 - Вугілля, Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) 6) кількість товарів або надання послуг: 21 235 т. 6.1) місце поставки товарів або надання послуг: відповідно Додатку № 6 (проект рамкової угоди) тендерної документації (далі - ТД) 7) очікувана вартість предмета закупівлі: 144 482 940,00 грн. (Сто сорок чотири мiльйони чотириста вiсiмдесят двi тисячi дев'ятсот сорок гривень 00 копiйок) з ПДВ 8) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31.01.2022 18:00 9) умови оплати: термін відстрочки платежу 45 банківських днів відповідно до умов Договору 10) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 11) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 4 334 480,00 (чотири мільйони триста тридцять чотири тисячі чотириста вісімдесят гривень 00 коп.), гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації. 12) дата та час розкриття тендерних пропозицій: 31.01.2022 18:00 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: 722 418,00 (сімсот двадцять дві тисячі чотириста вісімнадцять гривень 00 коп.).. 14) перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. 15) строк, на який укладається рамкова угода, що не може перевищувати чотирьох років: 1 рік, а саме до 31.12.2022 року включно 16) кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду 20 17) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в інтересах якого (яких) проводиться закупівля за рамковою угодою (у разі проведення закупівлі за рамковою угодою централізованою закупівельною організацією в інтересах замовника): закупівля за рамковою угодою проводиться замовником.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-30-001945-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Максимальна кількість учасників | 20 |
Період запрошень | до 21 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 січня, 18:00 |
Дата останніх змін | 31 січня, 18:00 |
Строк дії рамкової угоди | 1 рік |
Lot 1.
Очікувана вартість закупівлі | 144 482 940.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 722 418.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 4 334 480.00 UAH |
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)Coal of the DG brand (13-100))21235 тонна Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09110000-3, Тверде паливо |
відповідно умов договору. категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. 15) строк, на який укладається рамкова угода, що не може перевищувати чотирьох років: 1 рік, а саме до 31.12.2022 року включно 16) кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду 20 17) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в інтересах якого (яких) проводиться закупівля за рамковою угодою (у разі проведення закупівлі за рамковою угодою централізованою закупівельною організацією в інтересах замовника): закупівля за рамковою угодою проводиться замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку |
Телефон | 380443097353 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |