На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
20 855 782.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Заблоковано
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 03362152 |
---|---|
Поштова адреса | 61145, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, буд. 195-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Слінько |
Телефон | +380504035373 |
Ел. пошта | 0504035373@ukr.net |
Відповідно до п.3 р.6 ТД Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (-тих) рахунку (-ків) в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN, не раніше ніж за двадцяти днів до кінцевої дати подання пропозицій та довідку від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо всіх відкритих банківських рахунків учасника, що видана не раніше 20 днів до кінцевого строку подання пропозицій. Учасник надав листа Головного управління ДПС про надання інформації про відкриті рахунку у банках та інших фінансових установах від 31.01.2022 року, в якій зазначено відомості про три відкриті рахунки в АТ «ПУМБ» та Казначействі України. Наданою довідкою з АТ «ПУМБ» від 01.02.2022 не підтверджено наявності рахунку UA753348510000000000260427382, про який містяться відомості у листі Головного управління ДПС та відсутня довідка з Казначейства про відкриті рахунки.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до п.3 р.6 ТД Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого (-тих) рахунку (-ків) в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN, не раніше ніж за двадцяти днів до кінцевої дати подання пропозицій та довідку від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо всіх відкритих банківських рахунків учасника, що видана не раніше 20 днів до кінцевого строку подання пропозицій. Учасник надав листа Головного управління ДПС про надання інформації про відкриті рахунку у банках та інших фінансових установах від 31.01.2022 року, в якій зазначено відомості про три відкриті рахунки в АТ «ПУМБ» та Казначействі України. Наданою довідкою з АТ «ПУМБ» від 01.02.2022 не підтверджено наявності рахунку UA753348510000000000260427382, про який містяться відомості у листі Головного управління ДПС та відсутня довідка з Казначейства про відкриті рахунки.
Код ЄДРПОУ | 41947764 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Коновальця Євгена, будинок 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Рибка |
Телефон | +380509709345 |
Ел. пошта | tatyanarybka424@gmail.com |
Відповідно до п.3 розділу VI тендерної документації вимагається надання документу, виданого установою (медичним закладом, лабораторією іншою спеціалізованою установою) про проведення відповідних позитивних випробувань препарату, що буде використовуватися учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів. Учасником надано сертифікат якості, що виданий ТОВ «БЛАНІДАС» на препарат «Бланідас Актив Ензим», яке не є медичним закладом, лабораторією іншою спеціалізованою установою про проведення відповідних позитивних випробувань, що не відповідає вищезазначеним вимогам Замовника. Учасником надані Свідоцтва про реєстрацію технологічного ТЗ (усі), зазначені документи надаються відповідно до Постанови КМУ від 06.01.2010 року «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів». Відповідно до загальних положень порядку, великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що зареєстровані відповідного до порядку, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування. Відповідно до вимог технічного завдання надання послуг з механізованого очищення передбачає зокрема надання послуг з механізованої очистки (вологе прибирання твердого покриття та очистка від снігу) на вулично-дорожній мережі загального користування. Відповідно до положень Додатку 2 до Постанови КМУ від 06.01.2010 року «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів» має містити інформацію відповідно до затвердженої форми, зокрема «Серія і номер свідоцтва» на кожній сторінці Свідоцтва. Учасником надані два Свідоцтва на трактори Беларус-320.4, які відскановані не в повному обсязі, обрізана нижня частина документу, який має містити інформацію : - про Серію і номер свідоцтва; - печатку Головного управління Держпраці у Донецькій області та дату реєстрації. Відповідно до пропозиції учасника у нього відсутні механізми, які вимагалися та мали відповідати Додатку 2 до тендерної документації, а саме: вакуумно-прибиральної машини високої продуктивності (не менше 100 000 м.кв. на годину), відсутні підмітально-прибиральні (комунальні автомашини). При цьому учасником надана інформація про наївність у нього: - ручних підмітальних машин: Karcher BR 40/25 C Bp Pack , KARCHER HD 6/15 M, Hecht 8101 S; - підмітальна машина: Cleancraft AUKM 1200. Жодна з наведених одиниць обладнання не мають пробуктивності на рівні не менше 100 000 м.кв. а по-друге не є підмітально-прибиральною та/або комунальною автомашиною. Відсутня довідки з Казначейства з інформацією про наявність в учасника відкритого (-тих) рахунку (-ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, не раніше ніж за двадцяти днів до кінцевої дати подання пропозицій , відомості про який зазначено у листі ДПС у Дніпропетровській області, що вимагалося п.3 розділу VI тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до п.3 розділу VI тендерної документації вимагається надання документу, виданого установою (медичним закладом, лабораторією іншою спеціалізованою установою) про проведення відповідних позитивних випробувань препарату, що буде використовуватися учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів. Учасником надано сертифікат якості, що виданий ТОВ «БЛАНІДАС» на препарат «Бланідас Актив Ензим», яке не є медичним закладом, лабораторією іншою спеціалізованою установою про проведення відповідних позитивних випробувань, що не відповідає вищезазначеним вимогам Замовника. Учасником надані Свідоцтва про реєстрацію технологічного ТЗ (усі), зазначені документи надаються відповідно до Постанови КМУ від 06.01.2010 року «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів». Відповідно до загальних положень порядку, великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що зареєстровані відповідного до порядку, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування. Відповідно до вимог технічного завдання надання послуг з механізованого очищення передбачає зокрема надання послуг з механізованої очистки (вологе прибирання твердого покриття та очистка від снігу) на вулично-дорожній мережі загального користування. Відповідно до положень Додатку 2 до Постанови КМУ від 06.01.2010 року «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів» має містити інформацію відповідно до затвердженої форми, зокрема «Серія і номер свідоцтва» на кожній сторінці Свідоцтва. Учасником надані два Свідоцтва на трактори Беларус-320.4, які відскановані не в повному обсязі, обрізана нижня частина документу, який має містити інформацію : - про Серію і номер свідоцтва; - печатку Головного управління Держпраці у Донецькій області та дату реєстрації. Відповідно до пропозиції учасника у нього відсутні механізми, які вимагалися та мали відповідати Додатку 2 до тендерної документації, а саме: вакуумно-прибиральної машини високої продуктивності (не менше 100 000 м.кв. на годину), відсутні підмітально-прибиральні (комунальні автомашини). При цьому учасником надана інформація про наївність у нього: - ручних підмітальних машин: Karcher BR 40/25 C Bp Pack , KARCHER HD 6/15 M, Hecht 8101 S; - підмітальна машина: Cleancraft AUKM 1200. Жодна з наведених одиниць обладнання не мають пробуктивності на рівні не менше 100 000 м.кв. а по-друге не є підмітально-прибиральною та/або комунальною автомашиною. Відсутня довідки з Казначейства з інформацією про наявність в учасника відкритого (-тих) рахунку (-ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, не раніше ніж за двадцяти днів до кінцевої дати подання пропозицій , відомості про який зазначено у листі ДПС у Дніпропетровській області, що вимагалося п.3 розділу VI тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 40398340 |
---|---|
Поштова адреса | 49049, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49049, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пров.Добровольців, будинок 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Игорь Чернышов |
Телефон | 380991778120 |
Ел. пошта | intorastroy@gmail.com |
Час публікації: 2022-02-04 19:10:27
Ідентифікатор: e51ac413758b47988c5f3a875a6f2353
Кінцевий строк для усунення: 2022-02-05 19:10:15
Опис
Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявив невідповідності в документах, поданих учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції: 1) Перелік виявлених розбіжностей: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимагається документальне підтвердження відповідності таким кваліфікаційним критеріям, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання довідки учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, довідки про засоби механізації, з зазначенням назви, кількості, опису, типу, марки, стану обладнання (справне/несправне), балансової та залишкової вартості, копій документів, що підтверджують право власності учасника на вказані учасником засоби механізації, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі (наприклад: копії видаткових накладних, копії актів прийому-передачі, інвентаризаційні документи тощо) та/або копії договорів оренди, копії технічних паспортів на засоби механізації, довідки про забезпечення умов для щоденного паркування та технічного обслуговування засобів механізації, оригіналу листа від орендодавця на погодження використання такого засобу протягом усього строку надання послуг з посиланням на оголошення про проведення процедури закупівлі та адресований Замовнику, довідки учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідки про проходження водіями засобів механізації медичного огляду, що є дійсними на весь період надання послуг, інформацію стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми № 4ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу від 15.12.2020 р. №773) за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, довідки учасника щодо виконання учасником аналогічного договору, копія такого договору (інформація, що на думку учасника може становити комерційну та/чи державну таємницю, може бути заретушована), копій актів виконаних робіт (наданих послуг) за зазначеним договором, оригінал листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, якому учасник надавав послуги, що є предметом закупівлі, який зазначений у довідці про аналогічний договір. Вказані документи не надані у складі пропозиції Учасника 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати: довідку учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, довідку про засоби механізації, з зазначенням назви, кількості, опису, типу, марки, стану обладнання (справне/несправне), балансової та залишкової вартості, копій документів, що підтверджують право власності учасника на вказані учасником засоби механізації, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі (наприклад: копії видаткових накладних, копії актів прийому-передачі, інвентаризаційні документи тощо) та/або копії договорів оренди, копії технічних паспортів на засоби механізації, довідку про забезпечення умов для щоденного паркування та технічного обслуговування засобів механізації, оригіналу листа від орендодавця на погодження використання такого засобу протягом усього строку надання послуг з посиланням на оголошення про проведення процедури закупівлі та адресований Замовнику, довідку учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідку про проходження водіями засобів механізації медичного огляду, що є дійсними на весь період надання послуг, інформацію стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми № 4ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу від 15.12.2020 р. №773) за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, довідку учасника щодо виконання учасником аналогічного договору, копію такого договору (інформація, що на думку учасника може становити комерційну та/чи державну таємницю, може бути заретушована), копій актів виконаних робіт (наданих послуг) за зазначеним договором, оригіналу листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, якому учасник надавав послуги, що є предметом закупівлі, який зазначений у довідці про аналогічний договір з дотриманням вимог оформлення, що визначені у Додатку 1 до тендерної документації.
На виконання вимог п.3 розділу VI тендерної документації Учасником надано копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.07.2020 року, згідно зі змістом якого, що є дійсним на термін дії ТУ У 24.2-35291116-001:2009 засіб дезінфікуючий «Шумерське срібло» зі зміною № 1. При цьому будь-якої інформації та/або документу, що підтверджує факт дійсності наданого Висновку або зазначеного ТУ на дату подання пропозиції у складі пропозиції відсутні. Крім того учасником надано Відгук Головного військово-медичного клінічного ордена Червоної Зірки центр «ГВКГ» від 26.06.2015 року щодо проведення дезінфекції приміщень операційного блоку хірургічного відділення клініки амбулаторної допомоги ГВМКЦ «ГВКГ» деззасобом «Шумерське срібло», що не є документом, який підтверджує відповідні позитивні випробування вказаного препарату. Таким чином, Учасником не виконано вимоги п.3 розділу VI тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
На виконання вимог п.3 розділу VI тендерної документації Учасником надано копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.07.2020 року, згідно зі змістом якого, що є дійсним на термін дії ТУ У 24.2-35291116-001:2009 засіб дезінфікуючий «Шумерське срібло» зі зміною № 1. При цьому будь-якої інформації та/або документу, що підтверджує факт дійсності наданого Висновку або зазначеного ТУ на дату подання пропозиції у складі пропозиції відсутні. Крім того учасником надано Відгук Головного військово-медичного клінічного ордена Червоної Зірки центр «ГВКГ» від 26.06.2015 року щодо проведення дезінфекції приміщень операційного блоку хірургічного відділення клініки амбулаторної допомоги ГВМКЦ «ГВКГ» деззасобом «Шумерське срібло», що не є документом, який підтверджує відповідні позитивні випробування вказаного препарату. Таким чином, Учасником не виконано вимоги п.3 розділу VI тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 42607973 |
---|---|
Поштова адреса | 61060, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ ЛЬВА ЛАНДАУ, будинок 171 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олег Сидоренко |
Телефон | +380686944587 |
Ел. пошта | regionkom18@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-12-30-011975-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 20 855 782.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 104 278.91 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 600 000.00 UAH |
Період уточнень | до 24 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 12:28 |
Початок аукціону: | 26 квітня, 12:57 |
Послуги з прибирання та утримання в чистоті території центрального парку культури та відпочинку ім. М.Горького міста Харкова та об’єктів, розташованих на його території, код ДК 021:2015 -90910000-9Cleaning and maintenance of the territory of the central park of culture and rest named after M. Gorky city of Kharkiv and objects located in its territory, code CPV -90910000-91 послуга Адреса поставки: 61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 81 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту наданих послуг, який складається по підсумкам за місяць, протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дня надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02220763 |
Поштова адреса | 61023, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Сумська, 81 |
Ім'я |
Євгенія Бридун |
Телефон | +380577253321 |
Ел. пошта | tk.park@ukr.net |