На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
672 014.20 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Скасовано
12 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 1 лютого, 14:44
Опис
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу за процедурою закупівлі UA-2021-11-24-003319-a Замовник оприлюднено Додаток №3 до Документації "Вимоги до предмету закупівлі", який містить наступні вимоги, зокрема: Якість продукції повинна відповідати стандартам ДСТУ діючого державного стандарту України та Наказу МОЗ України від 25.09.2020 № 2205 "Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти". Маркування продукту здійснюється державною мовою відпов
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-04-002656-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 672 014.20 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником було двічі оголошено процедури Закупівлі ДК 021:2015 -15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби на 2022 року (для закладів загальної середньої освіти) за номерами UA-2021-11-24-003319-a та UA-2021-12-13-001061-c які були відмінені на підставі ст. 40 п. 2 ч.1 - подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-24-003319-a дата формування звіту: 10 грудня 2021року, ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-13-001061-c дата формування звіту: 29 грудня 2021року. Враховуючи ті обставини, що було відмінено дві процедури закупівлі та потребою в закупівлі товару, уповноважена особа відділу освіти запропонувала застосувати переговорну процедуру на закупівлю ДК 021:2015 -15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби на 2022 року (для закладів загальної середньої освіти) відповідно до ст.40 ч.2 Закону |
Дата останніх змін | 12 лютого, 00:03 |
---|
Хліб з борошна вищого гатунку10460 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Хліб житній10640 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Батон1800 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02141973 |
Поштова адреса | 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10 |
Ім'я |
Наталія Тютюннік |
Телефон | +380502916940 |
Ел. пошта | tyutyunnikn.tender@ukr.net |