На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
576 186.50 UAH
400 800.00 UAH
102 890.50 UAH
72 496.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Лот 1 – Меню1 - 8509 одиниць; Меню2 - 928 одиниць; Меню3 – 192 одиниць Лот 2 - Меню1 - 2645 одиниць. Лот 3 - Меню1 - 1840 одиниць.
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Скасовано
28 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 17 січня, 11:41
Опис
невірно відображена інформація в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-04-004149-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | У зв’язку із капітальним ремонтом комунального закладу Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа I-III ступенів № 7 Маріупольської міської ради Донецької облісті» та переведенням дітей до інших навчальних закладів м. Маріуполя необхідно організувати процес харчування для переведених дітей. До комунальних закладів «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Маріупольської міської ради Донецької області», „Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 Маріупольської міської ради Донецької області ”„ Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 Маріупольської міської ради Донецької області”, куди переведені діти, харчоблоки вже знаходяться в користуванні постачальником ТДВ МКДХ. Переговорна процедура застосовується відповідно п.п.2 п.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Це унеможливлює конкуренцію між постачальниками з технічних причин. 6. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Лист ТДВ « Маріупольській комбінат дитячого харчування». 2. Документи, що підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям. |
Дата останніх змін | 28 січня, 00:04 |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 400 800.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування Лот 1: Меню 1 - 8509 одиниць; Меню 2 - 928 одиниць; Меню 3 - 192 одиниць.9629 одиниця Адреса поставки: 87556, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пров. Трамвайний, 22 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
Очікувана вартість закупівлі | 102 890.50 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування Лот 2: Меню 1 - 2645 одиниць.102890.5 одиниця Адреса поставки: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул.Казанцева 25а. Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
Очікувана вартість закупівлі | 72 496.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування Лот 3: Меню 1 - 1840 одиниць.1840 одиниця Адреса поставки: 87549, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр.Металургів 121а. Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
Назва організації | КУ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Маріупольської міської ради Донецької області" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23031500 |
Поштова адреса | 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Леваневського, 7 |
Ім'я |
Ольга Папазова |
Телефон | +380983675385 |
Ел. пошта | oolll7@ukr.net |