На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 037 673.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державний навчальний заклад «Вище професійне училище №2 м. Херсона» 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02548245. 4. Місцезнаходження замовника: 73034, м. Херсон, Миколаївське шосе, 52 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: уповноважена особа, Орловцева Марина Олександрівна, юрисконсульт, Тел./факс(0552) 334411, (095)2873378, E-mail: 002vpuBukhalter@i.ua 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія) Лот №1 – електрична енергія для потреб учбового корпусу ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія», Лот №2 – електрична енергія для потреб гуртожитку ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лот №1-160500 кВт/год., Лот №2-116100кВт/год. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73034, м. Херсон, Миколаївське шосе, 52 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 р. 11. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок за фактично передану електричну енергію здійснюється на підставі рахунків та актів приймання-передачі електричної енергії. Оплата рахунка та акту приймання-передачі електричної енергії Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку та акту приймання-передачі електричної енергії, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. 12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1037673,00 грн. грн. з ПДВ. (один мільйон тридцять сім тисяч шістсот сімдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лот №1 – електрична енергія для потреб учбового корпусу 842625,00 грн.(з урахуванням ПДВ) без розподілу електричної енергії Лот №2 – електрична енергія для потреб гуртожитку 195048,00 грн.(з урахуванням ПДВ) з розподілом електричної енергії по фіксованій ціні для населення 14. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості. 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 17. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «20» січня 2022 року час 0000 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 22. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-04-003221-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 січня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 842 625.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 8 426.25 UAH з ПДВ |
---|
Лот №1 – електрична енергія для потреб учбового корпусу ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія»160500 кіловат-година Адреса поставки: 73034, Україна, Херсонська область, місто Херсон, МИКОЛАЇВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 52 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Очікувана вартість закупівлі | 195 048.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 1 950.48 UAH з ПДВ |
---|
Лот №2 – електрична енергія для потреб гуртожитку ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія»116100 кіловат-година Адреса поставки: 73034, Україна, Херсонська область, місто Херсон, МИКОЛАЇВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 52 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Назва організації | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 2 М. ХЕРСОНА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02548245 |
Поштова адреса | 73034, Україна, Херсонська область, місто Херсон, Миколаївське шосе, буд. 52 |
Ім'я |
Марина Орловцева |
Телефон | +380952873378 |
Ел. пошта | 002vpubukhalter@i.ua |