На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
108 684.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до п. 2 ч. 7 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, зокрема, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. У разі здійснення закупівлі у випадках, передбачених частиною 7 ст. 3 Закону, замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Центр безпеки поліції охорони працює в інтересах поліції охорони щодо надання необхідної інформації і консультацій вітчизняним та іноземним юридичним і фізичним особам з питань збереження власності, особистої безпеки фізичних осіб. Для можливості обслуговування потенційних замовників, Центр безпеки поліції охорони використовує програмні продукти Oktell Call Centre та CRM Terrasoft, що дозволяють зберігати всю інформацію про клієнтів в одному місці, забезпечують швидкий доступ до даних, визначати можливості продажів, проводити управління маркетинговими кампаніями тощо. Телефонні номери всеукраїнської гарячої лінії поліції охорони: «9899», «0800502220», «0970502220», «0730502220», «0990502220», знаходяться на балансі Центр безпеки поліції охорони.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-04-000903-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 108 684.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 4 січня, 17:57 |
---|
ДК 021:2015 - 79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків (послуги з приймання телефонних дзвінків (Кол-центри)12 місяць Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 17:49 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79510000-2, Послуги з приймання телефонних дзвінків |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління поліції охорони в Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40109091 |
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок Львівський,4 |
Ім'я |
Прус Максим Олегович (Prus Maksim ) |
Телефон | +380973544069 |
Ел. пошта | ztypo@ukr.net |