На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 906 062.90 UAH
Замовник
КНП "ЦПМСД" КМР1 574 161.40 UAH
142 243.50 UAH
94 829.00 UAH
94 829.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-05-004061-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | Відповідно до частини 2 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність конкуренції з технічних причин на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. Оскільки ринок теплопостачання, відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» є сферою діяльності природніх монополій, враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції на відповідному ринку постачання послуг у сфері теплозабезпечення (єдиний можливий постачальник – природній монополіст Комунальне підприємство Теплозабезпечення), який займає монопольне становище на ринку централізованого теплопостачання для м. Коростень Житомирської області в межах діючих мереж (Закон України «Про природні монополії») та входить до Переліку природніх монополій області (перелік розміщений на сайті Антимонопольного комітету України) для закупівлі товару може застосовуватись переговорна процедура закупівлі. |
Дата останніх змін | 19 січня, 11:29 |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 574 161.40 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Послуги з постачання теплової енергії для потреб опалення Амбулаторії № 1332 гігакалорія Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 7 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09320000-8, Пара, гаряча вода та пов’язана продукція |
Умови оплати |
надання послугРозрахунки за спожиті послуги проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату послуги та підписання Сторонами акта виконаних робіт за фактом надання послуг протягом 20 днів місяця, наступного за розрахунковим через банківські установи. Постачальник зобов’язаний письмово повідомити Замовника про зміну ціни за одиницю встановлену відповідно до Постанови Національної комісії регулювання ринку комунальних послуг України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету будуть здійснюватись лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник зобов’язаний оплатити частину послуг в межах доведеної суми тимчасового кошторису (тимчасового індивідуального плану використання бюджетних коштів), оплата залишкової кількості послуг здійснюється за наявності коштів згідно постійного кошторису (плану використання бюджетних коштів, після доведення постійних кошторисів (планів використання бюджетних коштів). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 142 243.50 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Послуги з постачання теплової енергії для потреб опалення Амбулаторії № 230 гігакалорія Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.Каштанова, 21А Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09320000-8, Пара, гаряча вода та пов’язана продукція |
Умови оплати |
надання послугРозрахунки за спожиті послуги проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату послуги та підписання Сторонами акта виконаних робіт за фактом надання послуг протягом 20 днів місяця, наступного за розрахунковим через банківські установи. Постачальник зобов’язаний письмово повідомити Замовника про зміну ціни за одиницю встановлену відповідно до Постанови Національної комісії регулювання ринку комунальних послуг України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету будуть здійснюватись лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник зобов’язаний оплатити частину послуг в межах доведеної суми тимчасового кошторису (тимчасового індивідуального плану використання бюджетних коштів), оплата залишкової кількості послуг здійснюється за наявності коштів згідно постійного кошторису (плану використання бюджетних коштів, після доведення постійних кошторисів (планів використання бюджетних коштів). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 94 829.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Послуги з постачання теплової енергії для потреб опалення Амбулаторії № 420 гігакалорія Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Шолом-Алейхема, 102/14, приміщення 2 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09320000-8, Пара, гаряча вода та пов’язана продукція |
Умови оплати |
надання послугРозрахунки за спожиті послуги проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату послуги та підписання Сторонами акта виконаних робіт за фактом надання послуг протягом 20 днів місяця, наступного за розрахунковим через банківські установи. Постачальник зобов’язаний письмово повідомити Замовника про зміну ціни за одиницю встановлену відповідно до Постанови Національної комісії регулювання ринку комунальних послуг України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету будуть здійснюватись лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник зобов’язаний оплатити частину послуг в межах доведеної суми тимчасового кошторису (тимчасового індивідуального плану використання бюджетних коштів), оплата залишкової кількості послуг здійснюється за наявності коштів згідно постійного кошторису (плану використання бюджетних коштів, після доведення постійних кошторисів (планів використання бюджетних коштів). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 94 829.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Послуги з постачання теплової енергії для потреб опалення Амбулаторії № 520 гігакалорія Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Шевченка, 66 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09320000-8, Пара, гаряча вода та пов’язана продукція |
Умови оплати |
надання послугРозрахунки за спожиті послуги проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату послуги та підписання Сторонами акта виконаних робіт за фактом надання послуг протягом 20 днів місяця, наступного за розрахунковим через банківські установи. Постачальник зобов’язаний письмово повідомити Замовника про зміну ціни за одиницю встановлену відповідно до Постанови Національної комісії регулювання ринку комунальних послуг України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету будуть здійснюватись лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник зобов’язаний оплатити частину послуг в межах доведеної суми тимчасового кошторису (тимчасового індивідуального плану використання бюджетних коштів), оплата залишкової кількості послуг здійснюється за наявності коштів згідно постійного кошторису (плану використання бюджетних коштів, після доведення постійних кошторисів (планів використання бюджетних коштів). Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | КНП "ЦПМСД" КМР |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41844941 |
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 7 |
Ім'я |
Ольга Багінська |
Телефон | +380968651215,+380639777125,+380963092537 |
Ел. пошта | baginskaknp@gmail.com |