На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 843 925.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі: 1) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону: - пп.1.1. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно п.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалась подача наказу про призначення та/або копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, з підтвердженням правовідносин між учасником процедури закупівлі та працівниками (учасник надав наказ про призначення та копії трудових книжок працівників, які залучені до виконання умов договору для проведення харчування школярів в (ОНЗ) Дубівської ЗОШ І-ІІІ ст.); - пп.2.1. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалась подача довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору, за формою таблиці (або у довільній формі) (учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору з невірно зазначеним кодом «Код ДК 021:2015: 55520000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів)», що не відповідає коду предмету закупівлі за аналогічним договором «Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів)», та відсутніми даними щодо Замовника (адреса, телефон)); - пп.2.2. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалась подача сканованої копії зазначеного в таблиці договору (учасник надав копію зазначеного в довідці аналогічного договору, який не є аналогічним за предметом закупівлі («Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)»), що визначається згідно Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708); - пп.2.2. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалась подача скан-копії відгуку від контрагента про виконання договору (*Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу) (учасник надав відгук від контрагента про виконання договору за іншим договором, ніж зазначений в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору); 2) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: - Додатком 3 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної документації передбачено подання меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з чотириразовим харчуванням (сніданок, обід, полуденок, вечеря) із зазначенням калорійності кожної із страв, з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні» (учасником надано вищевказане МЕНЮ без зазначення калорійності кожної із страв); - Додатком 3 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної документації передбачено подання сертифікату ISO/TS 22002-2:2019 «Програми-передумови безпечності харчових продуктів. Частина 2. Громадське харчування» (учасником в складі тендерної пропозиції не надано вищевказаний документ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі: 1) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону: - пп.1.1. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно п.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалась подача наказу про призначення та/або копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, з підтвердженням правовідносин між учасником процедури закупівлі та працівниками (учасник надав наказ про призначення та копії трудових книжок працівників, які залучені до виконання умов договору для проведення харчування школярів в (ОНЗ) Дубівської ЗОШ І-ІІІ ст.); - пп.2.1. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалась подача довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору, за формою таблиці (або у довільній формі) (учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору з невірно зазначеним кодом «Код ДК 021:2015: 55520000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів)», що не відповідає коду предмету закупівлі за аналогічним договором «Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів)», та відсутніми даними щодо Замовника (адреса, телефон)); - пп.2.2. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалась подача сканованої копії зазначеного в таблиці договору (учасник надав копію зазначеного в довідці аналогічного договору, який не є аналогічним за предметом закупівлі («Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)»), що визначається згідно Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708); - пп.2.2. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно п.3 ч.2 ст.16 Закону щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалась подача скан-копії відгуку від контрагента про виконання договору (*Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу) (учасник надав відгук від контрагента про виконання договору за іншим договором, ніж зазначений в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору); 2) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: - Додатком 3 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної документації передбачено подання меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з чотириразовим харчуванням (сніданок, обід, полуденок, вечеря) із зазначенням калорійності кожної із страв, з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні» (учасником надано вищевказане МЕНЮ без зазначення калорійності кожної із страв); - Додатком 3 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної документації передбачено подання сертифікату ISO/TS 22002-2:2019 «Програми-передумови безпечності харчових продуктів. Частина 2. Громадське харчування» (учасником в складі тендерної пропозиції не надано вищевказаний документ).
Код ЄДРПОУ | 2055913516 |
---|---|
Поштова адреса | 45030, Україна, Волинська область, Ковельський р-н, село Мощена |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Рижко |
Телефон | +380952270811 |
Ел. пошта | vitaliyryzhko2021@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42233257 |
---|---|
Поштова адреса | 43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул.Гордіюк, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Коваль |
Телефон | +380637676078 |
Ел. пошта | tenderfood@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41602890 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 12, офіс 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ярослав Буряков |
Телефон | +380504249424 |
Ел. пошта | ramedas.ukraine@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-06-004290-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 843 925.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 34 220.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 29 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 лютого, 18:00 |
Дата останніх змін | 9 березня, 16:38 |
Аукціон |
21 лютого, 13:43 Переглянути |
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0)Ready meals supply services for patients (55521200-0)124435 послуга Адреса поставки: 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Олени Пчілки, 4 (стаціонарні відділення ЦРЛ); вул. Вітовського, 22 (стаціонарні відділення пологового будинку, педіатричне відділення ЦРЛ); Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів за фактично надані послуги на підставі акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Більш детально – в проекті договору про закупівлю
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01982940 |
Поштова адреса | 45000, Україна, Волинська область, місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
Ім'я |
Тетяна Шахова |
Телефон | +380958419632 |
Ел. пошта | mtmo_tender1@ukr.net |