На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
71 618.94 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Проєкт договору I. Предмет договору 1.1. На підставі цього Договору Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця товар: ___, в кількості, що зазначено в Специфікації (Додаток № 1) до цього Договору, яка є невід'ємною його частиною, а Покупець – прийняти і оплатити цей Товар. 1.2. Місце поставки Товару: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с.Святовасилівка, с.Промінь, с.Незабудине, с.Новомар'ївка с.Березнуватівка (заклади освіти Святовасилівської сільської ради).1.3. Постачальник зобов’язується передати Покупцю Товар в асортименті, якості та кількості за цінами вказаними в Додатку № 1 до договору, який є невід’ємною частиною Договору, а Покупець зобов’язується прийняти Товар та здійснити оплату відповідно до умов цього Договору. 1.4. Постачальник повинен передати Покупцеві Товар, вимоги про якість якого зазначено в розділі ІІ даного Договору. 1.5. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та фактичної потреби Замовника у Товарі. 2. Якість Товару. 2.1. Товар, що постачається, повинен відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР) і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165). 2.2. Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає ДСТУ (ТУ) та умовам закупівлі. 2.3. Постачальник повинен гарантувати якість Товару, що постачається Покупцю за Договором (гарантії якості діють протягом всього встановленого строку, при умові дотримання Покупцем умов зберігання, зазначених на упаковці Товару). 2.4. Термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 90% до загального строку зберігання. 2.5. Кожна партія Товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку Товару, що є предметом закупівлі, декларація виробника/ сертифікат відповідності/ експертний висновок/ санітарно-гігієнічний висновок, тощо). 2.6. При встановленні недоброякісності Товару, комісією Покупця з бракеражу Товарів і продовольчої сировини за участю уповноваженого представника Постачальника – експедитора, складається акт бракеражу у 2-х примірниках, аналогічно, як і на продукти з великим (понад стандартний) відсотком відходів. Недоброякісний Товар разом із актом, що підтверджує недоброякісність, повертається Постачальнику. При невиконанні заявки на Товар та продовольчу сировину або при надходженні Товарів низької якості до Постачальника надсилається претензійний лист. У листі вказуються вага Товару, нестачу яких встановлено, перелік Товарів, які не завезено, або наводяться відомості щодо Товару низької якості (до листа обов'язково додається акт бракеражу). 2.7. У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником. 2.8. Сторони можуть внести зміни до характеристик предмету закупівлі (товару) за цим договором у разі покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі. 3. Ціна Договору та порядок зміни ціни за одиницю товару 3.1. Ціна цього Договору становить ___ грн. __ коп. 3.2. Ціна Договору не повинна відрізнятись від цінової пропозиції учасника-переможця процедури закупівлі. 3.3. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін. 3.4. Ціна на Товар вказується в специфікації до Договору за одиницю виміру Товару (з ПДВ) з урахуванням вартості транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, доставку до комори закладів Замовника, усіх податків і зборів що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником, а також всіх інших витрат, пов’язаних із поставкою Товару. Ціни на Товар встановлюються в національній валюті України. 3.5. Ціна за одиницю Товару (далі – ціна) може бути зменшена (без зміни кількості (обсягу) та якості Товару), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. 3.6. Постачальник повинен зменшити ціну на Товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін. Ціна за одиницю Товару на момент поставки не повинна перевищувати середньоринкову ціну за одиницю даного товару по Дніпропетровської області. У випадку, якщо на момент поставки, ціна за одиницю Товару перевищує середньо ринкову ціну по Дніпропетровської області, Постачальник має скоригувати ціну за одиницю Товару відповідно до середньоринкової ціни по Дніпропетровської області. 3.7.У разі коливання ціни за одиницю Товару на ринку в сторону збільшення, Постачальник письмово звертається до Споживача листом, в якому пропонує нову ціну за одиницю Товару з урахуванням коливання ціни такого Товару на ринку, до 10 відсотків порівняно із ціною за одиницю Товару, визначеною в Договорі. Разом із листом Постачальник повинен надати оригінал довідки виданої Дніпропетровським обласним управлінням статистики або Дніпропетровською торгово-промисловою палатою України, тощо або іншого органу, який має на це повноваження, із зазначенням зміненої ціни за одиницю Товару на ринку по Дніпропетровській області (далі – Довідка), яка підтверджує та обґрунтовує збільшення ціни порівняно з ціною за одиницю Товару, встановленою у Додатку 1 до цього Договору. Ціна за одиницю Товару може бути підвищена до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю- не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю / внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. До розрахунку ціни за одиницю товару приймається ціна щодо розміру ціни на товар на момент укладання Договору (з урахуванням внесених раніше змін до Договору про закупівлю) та на момент звернення до вказаних органів, установ, організацій, що підтверджує коливання (зміни) цін на ринку товару, що є предметом закупівлі за цим Договором. 3.9. Збільшення чи зменшення ціни за одиницю Товару, зазначеного в специфікації, зменшення об’ємів закупівлі із врахуванням фактичної потреби Замовника, узгоджується Сторонами шляхом укладання додаткової угоди до Договору. 4. Порядок поставки Товару.4.1. Товар постачається окремими партіями протягом загального строку поставки товару, за заявками Замовника 1 раз на тиждень. Поставка кожної партії товару здійснюється протягом 3-х діб з дати отримання заявки від Покупця (телефоном, факсом, електронною поштою) за кінцевим місцем призначення, вказаного у розділі ХІІ Договору до 15:00 год , відповідно до графіку поставки, узгодженого обома Сторонами. На кожну партію товару обов’язково надаються всі супроводжуючі документи (товарно-транспортна накладна, накладна, документи, що підтверджують якість товару, тощо). Обсяг постачання Товару залежить від терміну реалізації Товару та кількості дітей, які відвідують заклад. 4.2. Доставка Товару за місцем призначення, навантаження та розвантаження Товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника. Доставка (перевезення) товару здійснюється спеціалізованим автотранспортом який вказаний в тендерній пропозиції учасника-переможця. 4.3. Поставка Товару здійснюється в фасованому вигляді в пластмасовій або поліетиленовій тарі (ящики, пакети), на кожній одиниці фасування повинна бути інформація (етикетка, бірка, ярлик) і (або) напис на пакуванні з інформацією, що містить назву та адресу підприємства-виробника, вагу нетто, дату виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, відповідність стандартам, які діють на території України. 5. Порядок здійснення оплати. 5.1. Розрахунки Покупця проводяться за фактично поставлений Постачальником Товар не пізніше 20 календарних днів з моменту підписання Сторонами накладних про отримання Товару. 5.2. У разі затримки бюджетного фінансування на строк понад 20 календарних днів, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем не пізніше 5 робочих днів з дати зарахування бюджетних коштів на відповідний реєстраційний рахунок Покупця. 5.3. Фінансування Договору здійснюється з коштів місцевого бюджету на 2022 рік. 5.4. Оплата за Товар здійснюється у безготівковій формі із реєстраційних рахунків Покупця у національній валюті України по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. 5.5. Платіжні зобов’язання Покупця виникають при наявності відповідних бюджетних призначень (бюджетних асигнувань). 5.6. Покупець не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів з боку Державної казначейської служби України. 6. Права та обов'язки сторін 6.1. Покупець зобов'язаний: 6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений Товар. 6.1.2. Приймати Товар, що відповідає умовам розділу ІІ Договору згідно з накладною. 6.1.3. Щоп’ятниці до 12:00 год. подавати Постачальнику замовлення (фактичну потребу) у Товарі на наступний тиждень, зателефонувавши уповноваженому представнику Постачальника за телефонним номером __, або відправивши замовлення на email:. 6.1.4.Сповіщати Постачальника рекомендованим листом протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту проведення зміни поштових або платіжних реквізитів, статистичних кодів, юридичної адреси, найменування або інших даних. 6.2. Покупець має право: 6.2.1. У разі дворазового невиконання зобов'язань Постачальником за цим Договором Покупець має право достроково розірвати цей Договір, письмово повідомивши про це Постачальника за 10 (десять) календарних днів. 6.2.2. Повернути видаткову накладну (рахунок) без здійснення оплати у разі неналежного оформлення документів. (відсутність підписів тощо); 6.2.3. Одержувати повну, достовірну і своєчасну інформацію про якість поставленого Товару. 6.2.4. Звернутись до установ та організацій, які здійснюють незалежну експертну оцінку, для з’ясування якісних характеристик товару. У разі отримання висновку експертної організації (установи), який буде свідчити про порушення якісних показників товару, що є предметом закупівлі, Покупець повертає Постачальнику партію товару, який не відповідає якості, з подальшим відшкодуванням збитків. В такому випадку Покупцем приймається рішення про несвоєчасне постачання товару Постачальником. 6.2.5. Контролювати постачання Товару у строки, встановлені у розділі ІV цього Договору. 6.2.6. Зменшувати обсяг поставки Товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. 6.2.7. Повертати Постачальнику поставлений недоброякісний Товар відповідно до складеного Акту бракеражу, який не відповідає діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України та якість якого не відповідає ДСТУ (ТУ) та умовам оголошення допорогової закупівлі. 6.2.8. Вимагати термінової заміни Товару Постачальником (протягом одного робочого дня) в разі невідповідності його вимогам щодо якості, зазначеним у розділі ІІ Договору. 6.3. Постачальник зобов'язаний: 6.3.1. Забезпечити поставку Товарів, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору; 6.3.2. Забезпечити поставку Товару у строки та на умовах, встановлених розділом ІV Договору; 6.3.3. Сповіщати Покупця рекомендованим листом протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту проведення зміни поштових або платіжних реквізитів, статистичних кодів, юридичної адреси, найменування або інших даних; 6.3.4. Компенсувати усі витрати пов’язані з проведенням дослідження, разі отримання Замовником висновку відповідної експертної організації (установи), який буде свідчити про порушення якісних показників товару, який буде свідчити про не відповідність якісним показникам та характеристикам (властивостям) товару, та замінити такий товар якісним в еквівалентній йому кількості протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання повідомлення від Замовника 6.4. Постачальник має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар. 6.4.2. На дострокову поставку товару за письмовим погодженням Покупця. 7. Відповідальність сторін.7.1. У разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства та умов цього Договору. 7.2. У разі порушення строку передачі Товару за Договором Постачальник сплачує пеню у розмірі 0,1 % вартості Товару, з якого допущено прострочення за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості. 7.3. За порушення умов Договору щодо якості, кількості та асортименту Товару Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від вартості неякісного (дефектного), або такого, що не відповідає визначеному асортименту Товару та здійснює його заміну на Товар належної якості та кількості у 1-денний строк, з дати повідомлення Покупцем Постачальника про виявлені недоліки. 7.4. У разі порушення Постачальником строку заміни Товару, Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 10% вартості Товару, який підлягає заміні. 7.5. У разі поставки Товару в супереч вимогам ДСТУ/ТУ без тари та пакування, або в неналежній тарі чи пакуванні, Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 5% від вартості такого Товару. 7.6. Відповідно до ч. 2 ст. 625 Цивільного кодексу України та ч. 6 ст. 231 Господарського кодексу України Сторони встановили інший розмір відсотків (процентів) та пені, який підлягає відшкодуванню Покупцем за несвоєчасність грошових розрахунків за прострочення платежу: 0 (нуль) відсотків (процентів). 8. Обставини непереборної сили. 9. Вирішення спорів. 9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій. 10. Оперативно-господарські санкції. 10.1. Сторони дійшли взаємної згоди щодо можливості застосування оперативно-господарської санкції, зокрема: відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із Стороною, яка порушує зобов’язання (пункт 4 частини першої статті 236 Господарського кодексу України). 10.2. Відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов’язання, може застосовуватися Покупецем до Постачальника за невиконання Постачальником своїх зобов’язань перед Покупецем у частині, що стосується: — якості поставленого Товару; — розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Покупецем у разі прострочення строку поставки Товару; — розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Покупецем у разі прострочення строку усунення дефектів. 10.3. У разі порушення Постачальником умов щодо порядку та строків постачання Товару, якості поставленого Товару Покупець має право в будь-який час як упродовж строку дії цього Договору, так і упродовж одного року після спливу строку дії цього Договору застосувати до Постачальника оперативно-господарську санкцію у формі відмови від встановлення на майбутнє господарських зв’язків (далі — Санкція). 11. Порядок змін умов Договору 11.1. Зміни до Договору можуть вноситись у випадках, передбачених цим Договором, та оформляються у письмовій формі шляхом укладання відповідної додаткової угоди, яка підписується уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін (за наявності) та є невід’ємною частиною Договору. 11.2. Пропозицію щодо внесення змін до Договору може зробити кожна зі Сторін Договору. 11.3. Пропозиція щодо внесення змін до Договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов’язаною у разі її прийняття. Обмін інформацією щодо внесення змін до Договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування. 11.4. Зміна Договору допускається лише за згодою Сторін, якщо інше не встановлено Договором або законом. Водночас Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі Сторін у разі істотного порушення Договору другою Стороною та в інших випадках, встановлених Договором або законом. 12. Строк дії Договору. 12.1. Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін (за наявності) і до 202__року, але в будь-якому разі — до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 12.2. Цей Договір складений українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін. ХІІІ. Інші умови. 13.1. Договір може бути розірваний в односторонньому порядку з ініціативи Покупця у випадку дворазового порушення Постачальником зобов’язань по строках поставки та/або якості товару, що ним поставляється, передбачених цим Договором та коли у зв'язку зі специфікою діяльності Покупця, відпадає потреба в даному товарі. У разі розірвання Договору в односторонньому порядку Покупець повідомляє про це Постачальника письмово за 10 календарних днів до дати розірвання договору. Договір вважається розірваним з моменту отримання Постачальником письмового повідомлення від Покупця про розірвання Договору. Підтвердженням факту отримання письмового повідомлення є підпис уповноваженої особи Постачальника на повідомленні Покупця або підпис уповноваженої особи Постачальника на корінці рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу. 13.2. Розірвання Договору в односторонньому порядку з ініціативи Постачальника не допускається. 13.3. Істотними умовами цього Договору є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії Договору. Інші умови Договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. 13.4. Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених частиною п»ятою статті 41 З У «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3102001360 |
---|---|
Поштова адреса | 51900, Україна, Дніпропетровська область, Каменское, Ул. С.Слисаренка д.6 кв.69 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ардель Любовь |
Телефон | +380678834973 |
Ел. пошта | lubovardel@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-11-004849-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 71 618.94 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 14 січня, 15:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 24 січня, 19:26 |
Молоко коров'яче ультрапастеризоване 2,5%, пляшка картонна, 1000г2441 штука Адреса поставки: 52433, Україна, Дніпропетровська область, згідно дислокації, Комунальні заклади освіти Святовасилівської сільської ради Строк: до 27.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Молоко коров'яче ультрапастеризоване 2,5%, пляшка картонна, 1000г |
|
Вид | Ультрапастеризоване |
---|---|
Упаковка | Пляшка картонна |
Маса нетто | від 1000, г |
Відповідність ДСТУ 2661 | Так |
Масова частка жиру | від 2.5, % |
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СВЯТОВАСИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42743463 |
Поштова адреса | 52433, Україна, Дніпропетровська область, Солонянський р-н, селище Святовасилівка, вулиця Центральна, будинок 4а |
Ім'я |
Віра Сафоненко |
Телефон | +380974232004 |
Ел. пошта | vokmst_svyat@ukr.net |