На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: (Примітки:Замовник – КП «ДОЦПВ» ДОР», код ЄДРПОУ 33383791. Місцезнаходження – 49107, М.Дніпро, Запорізьке шосе,26 Категорія замовника - п.3 ч.1 ст.2 Закону - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Мова тендерних пропозицій – українська). Послуги повинні відповідати усім нормативним документам стосовно виконання даного виду послуг: 1 Надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань, правовий супровід діяльності ЗАМОВНИКА. 2.Перевірки на відповідність вимогам українського законодавства внутрішніх документів ЗАМОВНИКА, візує їх, надає допомогу ЗАМОВНИКУ при підготовці та правильному оформленні вказаних документів. 3. Прийняття участі в підготовці та юридичному оформленню різного роду договорів, що укладаються ЗАМОВНИКОМ з юридичними особами, підприємцями та громадянами, надає допомогу в організації контролю за виконанням зазначених договорів, слідкує за застосуванням передбачених законом та договором санкцій по відношенню до контрагентів, які не виконують договірні зобов’язання. 4. Представляти у встановленому порядку інтереси ЗАМОВНИКА в господарських судах, судах загальної юрисдикції, адміністративних судах, в тому числі апеляційних судах, Верховному суді, Конституційному суді, а також в інших органах під час розгляду правових спорів. 5. Узагальнення та аналізування: - практику розгляду судових та інших справ; - спільно з іншими підрозділами ЗАМОВНИКА результати розгляду претензій; - практику укладення та виконання договорів; - надає ЗАМОВНИКУ пропозиції щодо усунення виявлених недоліків. 6. Надання консультації, висновки, довідки з правових питань, що виникають у ЗАМОВНИКА в процесі здійснення діяльності. 7. Надання усних та письмових консультацій щодо відповідей на запити про надання публічної інформації, на звернення громадян, юридичних осіб, правоохоронних органів, на адвокатські запити; 8. Надання письмових та усних юридичних консультацій, рекомендацій, правових висновків, в тому числі з питань роботи з контролюючими та правоохоронними органами, з питань поточної діяльності Клієнта; 9. Підготовки документів правового характеру: договорів, листів, претензій, заяв, скарг, актів, наказів та інших документів правового характеру в усіх галузях права; 10. Участь від імені ЗАМОВНИКА та спільно з представниками ЗАМОВНИКА у переговорах, зустрічах, засіданнях, нарадах, зборах, предмет яких відноситься до юридичних послуг; 11. Інформування ЗАМОВНИКА, на його запит, про зміни в законодавстві, організовує спільно з іншими підрозділами вивчення керівними працівниками та спеціалістами ЗАМОВНИКА нормативних актів, які стосуються їх діяльності. 12. Вчинення інших дій, необхідних для надання правової допомоги ЗАМОВНИКУ, передбачених цим Договором, та чинним законодавством України. При наданні послуг правової допомоги, виконавець керується чинним законодавством України та умовами цього Договору. Перелік послуг, їх обсяг, строк та порядок виконання визначаються за згодою сторін. Замовлення послуги може відбуватися шляхом телефонних переговорів, електронних повідомлень через мережу інтернет тощо.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-12-001436-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 48 000.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 12 січня, 11:13 |
---|
Код ДК 021:2015 79140000-7- Послуги з юридичної консультації та правового інформування (надання правової інформації, консультацій і роз'яснень з правових питань, правовий супровід діяльності замовника)12 послуга Адреса поставки: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпо, проспект О.Поля,2 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 79140000-7, Послуги з юридичної консультації та правового інформування |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33383791 |
Поштова адреса | 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2 |
Ім'я |
Ольга Яковлева |
Телефон | +380678070303 |
Ел. пошта | olyanayakovleva@ukr.net |