На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
99 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41916045 |
---|---|
Поштова адреса | 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ю. Іллєнка, 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Закіс Наталія Володимірівна |
Телефон | +380442771818 |
Ел. пошта | kyiv@yasno.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-12-000953-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 99 000.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | ч.1 та п.2 ч.2 ст. 62 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 №2019-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі по тексту –Закон) визначає, що з метою забезпечення загального економічного інтересу в електроенергетичній галузі України, необхідного для задоволення інтересів громадян, суспільства і держави, та забезпечення сталого довгострокового розвитку електроенергетичної галузі і конкурентоспроможності національної економіки України. На учасників ринку відповідно до цієї статті можуть бути покладені спеціальні обов’язки для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії. До спеціальних обов’язків, що покладаються на учасників ринку електричної енергії відповідно до Закону, для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії, належать і виконання функцій постачальника універсальних послуг. На виконання зазначених вище спеціальних обов’язків, постановою КМУ від 05.06.2019 №483 затверджено «Положення про покладення спеціальних обов’язків на учасників ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії». Дане Положення визначає обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків учасниками ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії, що передбачають, зокрема, надання послуг із забезпечення доступності електричної енергії для побутових споживачів та здійснення надання універсальних послуг побутовим та малим непобутовим споживачам за цінами (тарифами), визначеними відповідними державними органами для таких споживачів, з метою забезпечення стабільності, належної якості та доступності електричної енергії, підтримання належного рівня безпеки її постачання споживачам без загрози створення повноцінного ринку електричної енергії. Відповідно до п. 93 ч. 1 ст. 1 Закону, універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України. Закупівля електричної енергії саме на умовах універсальної послуги повністю забезпечує дотримання основних принципів проведення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями), а саме: максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Корупційні дії та зловживання пов’язані із формуванням ціни на предмет закупівлі при постачанні електричної енергії на умовах універсальної послуги є неможливими, оскільки всі складові ціни затверджуються уповноваженими державними органами. Частиною 1 статті 63 Закону передбачено, що універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам. Згідно з пунктом 42 частини першої статті 1 Закону, малий непобутовий споживач - споживач, який не є побутовим споживачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт. Семенівська сільська рада в розумінні Закону відноситься до малих непобутових споживачів та має право бути забезпеченою електричною енергією на умовах універсальної послуги. В абз.4 ч.2 ст.63 Закону зазначено, що: «…У межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Побутові та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг на недискримінаційних засадах». ТОВ «Київські енергетичні послуги» включене до Переліку постачальників універсальних послуг на закріпленій території, затвердженого постановою НКРЕКП «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих не побутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території» від 26.10.2018 №1268. Електричну енергію на умовах універсальної послуги на території міста Києва може бути надано лише одним суб’єктом господарювання, а саме ТОВ «Київські енергетичні послуги». Інша альтернатива отримати електричну енергію на умовах універсальної послуги відсутня, оскільки послуги надаються визначеними постачальниками на визначеній території за регульованим тарифом. Відповідно до частини 3 статті 63 Закону № 2019-VIII постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, та включають, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг. «Методика розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг» затверджена Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року № 1176 «Про затвердження Методики розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг». «Порядок формування цін на універсальні послуги» затверджений Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1177 (з наступними змінами та доповненнями) далі по тексту Постанова НКРЕКП № 1177). Таким чином, тариф на універсальну послугу є державним регульованим тарифом, всі складові вартості електричної енергії, що поставляється за універсальною послугою підлягають державному регулюванню. Враховуючи викладене, керуючись вимогами пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», що вказує на застосування переговорної процедури у разі відсутності конкуренції (в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, в наслідок чого договір про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг може бути укладено лише з одним постачальником, через відсутність альтернативи, а також те, що ціна на електричну енергію ТОВ «Київські енергетичні послуги», як постачальника універсальної послуги є нижчою, у порівняні з цінами інших постачальників електричної енергії, тобто є економічно вигідною для Замовника і вказує на дотримання принципу «максимальної економії та ефективності» при закупівлі, надає Замовнику право застосувати переговорну процедуру. А також враховуючи Протокол проведення переговорів щодо закупівлі електричної енергії на умовах універсальної послуги від 11 січня 2022 року, що додається. Для забезпечення потреб ТВЗК «КАТ «Золоті ворота» в електричній енергії на 2022 рік Уповноваженою особою прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі електричної енергії за скороченою процедурою відповідно до пункту 2 частини 2 cтатті 40 Закону: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з випадків: - відсутність конкуренції з технічних причин. |
Дата останніх змін | 20 січня, 12:18 |
---|
Електричної енергії19.132 кіловат-година Адреса поставки: 01021, Україна, м. Київ, м. Київ, місто Київ, вулиця Шовковична, 7 А Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Театрально-видовищний заклад культури "Київський Академічний Театр "Золоті Ворота" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13684980 |
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, вулиця Митрополита Андрея Шептицького, будинок 1-Б |
Ім'я |
Герасименко Ірина Борисівна |
Телефон | 380631091439 |
Ел. пошта | theatre.zv@gmail.com |