На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 660 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Відхилити тендерну пропозицію учасника, подану на участь у процедурі відкритих торгів UA-2022-01-12-001657-c, за ДК 021:2015: ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб) - ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5", як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно ч. 2 п. 1 ст. 31 Закону, а саме: 1) Відповідно до п. 3 розділу 5 до тендерної документації: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей….. Надати лист погодження з вищевказаним.». Учасником не надано вищезгаданого листа. Вимогу не виконано. 2) Відповідно до п.п. 2.1 п. 2 табл. 1 Додатку 1до тендерної документації: «2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору/ів – договору, що є предметом закупівлі із зазначенням назви, номера, дати укладання, дати виконання, адреси цього/цих замовника/ів, П.І.Б., номер телефону контактної особи замовника, разом з наданням копій договору/ів – копії як самого тексту з істотними та іншими умовами, так і копії всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору, разом з наданням видаткових накладних (в повному обсязі або акт звірки) щодо кожного з наданих договорів, та позитивний лист-відгук до кожного наданого договору.» Учасником надано копію договору № 23 від 26.02.2021 та додатки до договору. Додаткові угоди 04 та 05 надані не в повному обсязі. Учасником надано копію договору №31 від 03.03.2020 та лист відгук. Лист відгук підписаний без посади та ініціалів підписувача, тобто не зрозуміло яка особа підписала зазначений лист. Вимогу не виконано. 3) Відповідно до п. 2.4. Додатку 3 до тендерної документації: «2.4.Учасник постачає товар Замовнику за місцем поставки щоденно з 5:00 до 5:30, незалежно від погодних умов та за попереднім узгодженням із Замовником, відповідно до умов договору, за заявками із зазначенням асортименту та кількості товару.» Учасником не надано зазначеного гарантійного листа, вимогу не виконано. 4) Відповідно до п. 4.1. Додатку 3 до тендерної документації: «Автотранспорт Учасника повинен відповідати технічним та санітарним вимогам, які підтверджуються відповідними документами: …- Договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (продовжені або укладені до 31/12/2022 р.);» Учасником надано Довідку № 1496 від 27.01.2022 про наявність чинного договору на проведеня дезінфекції та санітарної обробки автомобілей (№ 8 9 від 01.10.2021 р., № 90 від 01.10.2021 р .) Скан копія додається. Але скан копію зазаначеного договору не надано. Вимогу не виконано. 5) Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації: «5. Наявність медичних книжок у працівників, які будуть залучені до поставки товару (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та проходження медогляду). На підтвердження надати скановані кольорові копії медичних книжок/відповідних сторінок.» Учасником надано медичну книжку /П.І.Б/ вантажника, яка не є читабельною, не чіткого зображення, фото чорно-біле, ці фактори викликають сумніви щодо справжності даної медичної книжки. Вимогу не виконано.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію учасника, подану на участь у процедурі відкритих торгів UA-2022-01-12-001657-c, за ДК 021:2015: ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб) - ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5", як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно ч. 2 п. 1 ст. 31 Закону, а саме: 1) Відповідно до п. 3 розділу 5 до тендерної документації: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей….. Надати лист погодження з вищевказаним.». Учасником не надано вищезгаданого листа. Вимогу не виконано. 2) Відповідно до п.п. 2.1 п. 2 табл. 1 Додатку 1до тендерної документації: «2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору/ів – договору, що є предметом закупівлі із зазначенням назви, номера, дати укладання, дати виконання, адреси цього/цих замовника/ів, П.І.Б., номер телефону контактної особи замовника, разом з наданням копій договору/ів – копії як самого тексту з істотними та іншими умовами, так і копії всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору, разом з наданням видаткових накладних (в повному обсязі або акт звірки) щодо кожного з наданих договорів, та позитивний лист-відгук до кожного наданого договору.» Учасником надано копію договору № 23 від 26.02.2021 та додатки до договору. Додаткові угоди 04 та 05 надані не в повному обсязі. Учасником надано копію договору №31 від 03.03.2020 та лист відгук. Лист відгук підписаний без посади та ініціалів підписувача, тобто не зрозуміло яка особа підписала зазначений лист. Вимогу не виконано. 3) Відповідно до п. 2.4. Додатку 3 до тендерної документації: «2.4.Учасник постачає товар Замовнику за місцем поставки щоденно з 5:00 до 5:30, незалежно від погодних умов та за попереднім узгодженням із Замовником, відповідно до умов договору, за заявками із зазначенням асортименту та кількості товару.» Учасником не надано зазначеного гарантійного листа, вимогу не виконано. 4) Відповідно до п. 4.1. Додатку 3 до тендерної документації: «Автотранспорт Учасника повинен відповідати технічним та санітарним вимогам, які підтверджуються відповідними документами: …- Договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (продовжені або укладені до 31/12/2022 р.);» Учасником надано Довідку № 1496 від 27.01.2022 про наявність чинного договору на проведеня дезінфекції та санітарної обробки автомобілей (№ 8 9 від 01.10.2021 р., № 90 від 01.10.2021 р .) Скан копія додається. Але скан копію зазаначеного договору не надано. Вимогу не виконано. 5) Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації: «5. Наявність медичних книжок у працівників, які будуть залучені до поставки товару (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та проходження медогляду). На підтвердження надати скановані кольорові копії медичних книжок/відповідних сторінок.» Учасником надано медичну книжку /П.І.Б/ вантажника, яка не є читабельною, не чіткого зображення, фото чорно-біле, ці фактори викликають сумніви щодо справжності даної медичної книжки. Вимогу не виконано.
Код ЄДРПОУ | 39223296 |
---|---|
Поштова адреса | 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Ростовська,141 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Коломоец Елена |
Телефон | +380933924898 |
Ел. пошта | hz5@ukr.net |
Відхилити тендерну пропозицію учасника, подану на участь у процедурі відкритих торгів UA-2022-01-12-001657-c, ДК 021:2015: ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб) - ФОП Пасічник Г.Г., як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно ч. 2 п. 1 ст. 31 Закону, а саме: Учасником не надано жодного документу, які вимагалися Замовником в тендерній документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію учасника, подану на участь у процедурі відкритих торгів UA-2022-01-12-001657-c, ДК 021:2015: ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб) - ФОП Пасічник Г.Г., як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно ч. 2 п. 1 ст. 31 Закону, а саме: Учасником не надано жодного документу, які вимагалися Замовником в тендерній документації.
Код ЄДРПОУ | 1379518220 |
---|---|
Поштова адреса | 70550, Україна, Запорізька область, село Мала Токмачка Оріхівський район, вулиця Миру 102 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пасічник Сергій Васильвич |
Телефон | +380662928023 |
Ел. пошта | vasiliyukrop@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30481856 |
---|---|
Поштова адреса | 70500, Україна, Запорізька область, Оріхів, вул. Привокзальна 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Джус Олександр Олексійович |
Телефон | +380614143284 |
Ел. пошта | 43284p@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-12-001657-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 660 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 16 600.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 49 800.00 UAH |
Період уточнень | до 18 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 січня, 12:00 |
Дата останніх змін | 22 лютого, 08:52 |
Аукціон |
31 січня, 12:43 Переглянути |
ДК 021:2015: ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб)63866.5 кілограм Адреса поставки: 70404, Україна, Запорізька область, с.Зоряне, вул. Бойко, буд. 4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03191259 |
Поштова адреса | 70404, Україна, Запорізька область, Запорізький район с. Зоряне, вул. Бойко, буд. 4 |
Ім'я |
Рогозіна Оксана Миколаївна |
Телефон | 380975182203 |
Ел. пошта | vesinternat@ukr.net |