На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
132 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Послуги з програмної підтримки комплексу «Автоматизована система управління учбовим закладом» (АСУ) (код ДК 021:2015 – 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) 5.1. Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою: Послуги з програмної підтримки комплексу «Автоматизована система управління учбовим закладом» (АСУ) (код ДК 021:2015 – 72253200-5- Послуги з підтримки систем) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку №1 до Оголошення 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.Маяковського,26, м.Запоріжжя, Запорізька область, Вознесенівський р-н, 69035, вул. Космічна, буд. 2В, Комунарівський р-н, Запорізька обл., м.Запоріжжя, 69027 (дистанційно за допомогою мережі Інтернет на робочих місцях Замовника) 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 132 000,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 19.01.2022 р. 9-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.01.2022 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15-ти денного терміну, від дати їх отримання Замовником. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 січня 2023р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-13-000634-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 132 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 660.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 19 січня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 січня, 09:00 |
Дата останніх змін | 22 січня, 09:03 |
Послуги з програмної підтримки комплексу «Автоматизована система управління учбовим закладом» (АСУ)1 послуга Адреса поставки: 69035,, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.Маяковського,26, Вознесенівський р-н, вул. Космічна, буд. 2В , Комунарівський р-н (дистанційно за допомогою мережі Інтернет на робочих місцях Замовника) Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72253200-5, Послуги з підтримки систем |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Запорізький державний медичний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02010741 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Ім'я |
Бурлака Богдан Сергійович |
Телефон | 0612246923 |
Ел. пошта | BURLAKABOGDAN@GMAIL.COM |