На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
59 866.98 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України “Про публічні закупівлі” у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (далі − Закон). Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі − товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим відповідно до частини десятої статті 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Поряд з цим сфера застосування Закону встановлена статтею 3 Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених пунктом 28 частини першої статті 1, пунктами 1 і 2 частини першої статті 3 та частиною третьою статті 3 Закону. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас частиною першою статті 4 нової редакції Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Замовнику необхідно закупити послуги з розподілу природного газу на 2022р. та укласти договір на закупівлю у найкоротші терміни для забезпечення Замовника безперебійним постачанням природного газу. Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених п. 28 ч. 1 ст. 1, п. п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 та ч. 3 ст. 3 Закону. Проте, відповідно до частини 6 статті 3 Закону Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником; {Абзац четвертий пункту 2 частини сьомої статті 3 Закону). У зв’язку з технічними причинами на ринку розподілу природного газу, договір про закупівлю може бути укладено лише з одним надавачем послуг на закріпленій території. Це підтверджується наступним: Виходячи з частини першої статті 5 Закону України “Про природні монополії”, розподіл природного і нафтового газу трубопроводами, віднесено до сфери діяльності суб'єктів природних монополій. Державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції у сферах природних монополій здійснюється Антимонопольним комітетом України у відповідності з частиною другою статті 4 Закону України “Про природні монополії”. Станом на 31.12.2021 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЛЬВІВГАЗ" внесено до Реєстру суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики, опубліковано на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) (http://www.nerc.gov.ua) (№ з/п 25), як суб’єкт природних монополій, який провадить господарську діяльність на території ТЕРИТОРІЯ М. ЛЬВІВ ТА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ НКРЕКП ВІД 29.06.2017 № 850. Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців, які можуть надавати послуги з розподілу природного газу. Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців, які можуть надавати послуги з розподілу природного газу. Документи, які підтверджують відсутність конкуренції: РЕЄСТР СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ, ЯКІ ПРОВАДЯТЬ ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ СТАНОМ НА 31.12.2021
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-13-000399-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 59 866.98 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 13 січня, 11:24 |
---|
розподіл природногог газу29519.94 метр кубічний Адреса поставки: 81151, Україна, Львівська область, с.Давидів, вул.Незалежності ,1 А Строк: до 31.12.2022 11:08 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 65210000-8, Розподіл газу |
Документи предмета |
![]() |
---|
Назва організації | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41771327 |
Поштова адреса | 81151, Україна, Львівська область, Львівський район село Давидів, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 1 А |
Ім'я |
Сахринь Оксана Йосипівна ( ) |
Телефон | +380982522825 |
Ел. пошта | oksana9817@ukr.net |