На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 538 665.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Учасник в складі тендерної пропозиції не надав - Довідку, складену учасником процедури закупівлі в довільній формі, про відсутність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у статуті органів управління учасника на укладання договорів обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (для юридичної особи) відповідно до пункту 5 ДОДАТКУ 3 Інші документи тендерної документації; - Гарантійний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) у довільній формі за підписом учасника щодо спроможності учасника забезпечити безперебійне виконання послуг належної якості в повному обсязі на протязі 2022 року, відповідно до пункту 8 ДОДАТКУ 3 Інші документи тендерної документації; - Гарантійний лист учасника процедури закупівлі про те, що відповідно до вимог листа Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 18.08.2017 № 602-121-11/10357 у тридцятиденний термін після підписання договору про закупівлю будуть зареєстровані потужності оператора ринку (учасника) за місцем надання послуг їдалень (послуг гарячого харчування) (за адресою замовника),відповідно до пункту 9 ДОДАТКУ 3 Інші документи тендерної документації; - Сканована копія довідки(ок), виданої(их) учаснику процедури закупівлі обслуговуючим(и) банком(ами), про наявність поточного(их) рахунку(ів), відповідно до пункту 14 ДОДАТКУ 3 Інші документи тендерної документації; - Примірне чотиритижневе сезонне меню (для одноразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) та Примірне чотиритижневе сезонне меню (для п’ятиразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) із дотриманням вимог інших вимог чинного законодавства безпосередньо для харчування учнів КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР» та погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби, відповідно до пункту 2 Додатку 4 тендерної документації; - Скановані копії з оригіналів документів на альтернативну потужність для приготування їжі Потужність повинна бути зареєстрована на учасника торгів, з впровадженою системою НАССР, що підтверджується Сертифікатом уповноваженого органу, відповідно до пункту 6 Додатку 4 тендерної документації; - Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг громадського харчування (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом за результатами технічного нагляду, а в разі отримання сертифікату учасником більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі додатково надати звіт (або протокол) за результатами наглядового аудиту за системою управління безпечністю харчових продуктів , відповідно до пункту 6 Додатку 4 тендерної документації; - Сертифікат на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом про перевірку системи управління якістю і рішенням щодо можливості видачі вказаного сертифікату, а в разі отримання сертифікату учасником більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі додатково надати звіт за результатами наглядового аудиту системи управління якістю , відповідно до пункту 6 Додатку 4 тендерної документації; - Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) у довільній формі за підписом учасника з відбитком печатки (за наявності) про основні статті витрат без зазначення вартісних показників Відповідно до пункту 7 Додатку 4 тендерної документації ; - Гарантійний лист про те, що працівники Учасника повинні буди забезпеченні засобами індивідуального захисту та антисептичними,дезинфікуючими засобами на виконання наказу «Про організаційні заходи для запобігання поширенню короновірусу COVID-19» Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020 р. № 406, відповідно до пункту 13 Додатку 4 тендерної документації; - Гарнтійний лист про те,що продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні супроводжуватися якісним посвідчинням (декларацією виробника) та товарно-транспортною накладною (стаття 37 Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР) мати всі необхідні документи щодо підтвердження якості. Тара і упаковка для зберігання та постачання продуктів харчових повинна бути від виробника, не пошкоджена, чиста, відповідати діючому екологічному, санітарно-гігієнічному законодавству, містити термін та умови придатності продуктів харчових, інші умови, відповідно до пункту 7 Додатку 4 тендерної документації - Гарантійний лист про те, що Учасник не має жодних відношень з юридичними та фізичними особами до яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи та не має відношення до легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, відповідно до п.2 Інша інформація розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації. Учасник ТОВ «ЛІКЕА» у складі своєї тендерної пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії на бенефіціара: Комунальний заклад «Васильківський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради». у сумі гарантії: 202404,13 грн., але відповідно до підпункту 6 та 7 пункту 2 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалася електронна банківська гарантія щодо бенефіціара, яким є замовник Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей «Джерело» Дніпропетровської обласної ради» в розмірі 45 000,00 грн. у зв’язку з чим Учасник не підтвердив надання забезпечення тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
-
Учасник в складі тендерної пропозиції не надав - Довідку, складену учасником процедури закупівлі в довільній формі, про відсутність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у статуті органів управління учасника на укладання договорів обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (для юридичної особи) відповідно до пункту 5 ДОДАТКУ 3 Інші документи тендерної документації; - Гарантійний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) у довільній формі за підписом учасника щодо спроможності учасника забезпечити безперебійне виконання послуг належної якості в повному обсязі на протязі 2022 року, відповідно до пункту 8 ДОДАТКУ 3 Інші документи тендерної документації; - Гарантійний лист учасника процедури закупівлі про те, що відповідно до вимог листа Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 18.08.2017 № 602-121-11/10357 у тридцятиденний термін після підписання договору про закупівлю будуть зареєстровані потужності оператора ринку (учасника) за місцем надання послуг їдалень (послуг гарячого харчування) (за адресою замовника),відповідно до пункту 9 ДОДАТКУ 3 Інші документи тендерної документації; - Сканована копія довідки(ок), виданої(их) учаснику процедури закупівлі обслуговуючим(и) банком(ами), про наявність поточного(их) рахунку(ів), відповідно до пункту 14 ДОДАТКУ 3 Інші документи тендерної документації; - Примірне чотиритижневе сезонне меню (для одноразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) та Примірне чотиритижневе сезонне меню (для п’ятиразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) із дотриманням вимог інших вимог чинного законодавства безпосередньо для харчування учнів КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР» та погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби, відповідно до пункту 2 Додатку 4 тендерної документації; - Скановані копії з оригіналів документів на альтернативну потужність для приготування їжі Потужність повинна бути зареєстрована на учасника торгів, з впровадженою системою НАССР, що підтверджується Сертифікатом уповноваженого органу, відповідно до пункту 6 Додатку 4 тендерної документації; - Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг громадського харчування (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом за результатами технічного нагляду, а в разі отримання сертифікату учасником більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі додатково надати звіт (або протокол) за результатами наглядового аудиту за системою управління безпечністю харчових продуктів , відповідно до пункту 6 Додатку 4 тендерної документації; - Сертифікат на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом про перевірку системи управління якістю і рішенням щодо можливості видачі вказаного сертифікату, а в разі отримання сертифікату учасником більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі додатково надати звіт за результатами наглядового аудиту системи управління якістю , відповідно до пункту 6 Додатку 4 тендерної документації; - Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) у довільній формі за підписом учасника з відбитком печатки (за наявності) про основні статті витрат без зазначення вартісних показників Відповідно до пункту 7 Додатку 4 тендерної документації ; - Гарантійний лист про те, що працівники Учасника повинні буди забезпеченні засобами індивідуального захисту та антисептичними,дезинфікуючими засобами на виконання наказу «Про організаційні заходи для запобігання поширенню короновірусу COVID-19» Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020 р. № 406, відповідно до пункту 13 Додатку 4 тендерної документації; - Гарнтійний лист про те,що продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні супроводжуватися якісним посвідчинням (декларацією виробника) та товарно-транспортною накладною (стаття 37 Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР) мати всі необхідні документи щодо підтвердження якості. Тара і упаковка для зберігання та постачання продуктів харчових повинна бути від виробника, не пошкоджена, чиста, відповідати діючому екологічному, санітарно-гігієнічному законодавству, містити термін та умови придатності продуктів харчових, інші умови, відповідно до пункту 7 Додатку 4 тендерної документації - Гарантійний лист про те, що Учасник не має жодних відношень з юридичними та фізичними особами до яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи та не має відношення до легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, відповідно до п.2 Інша інформація розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації. Учасник ТОВ «ЛІКЕА» у складі своєї тендерної пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії на бенефіціара: Комунальний заклад «Васильківський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради». у сумі гарантії: 202404,13 грн., але відповідно до підпункту 6 та 7 пункту 2 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалася електронна банківська гарантія щодо бенефіціара, яким є замовник Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей «Джерело» Дніпропетровської обласної ради» в розмірі 45 000,00 грн. у зв’язку з чим Учасник не підтвердив надання забезпечення тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 43356209 |
---|---|
Поштова адреса | 69050, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Космічна, будинок 119 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шевченко Тетяна Сергіївна |
Телефон | +380679653852 |
Ел. пошта | llclikea@gmail.com |
Для підтвердження вимог пункту 6 Додатку 4 Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Технічного завдання тендерної документації Учасником надана довідка про наявність виробничої потужності № 04 від 25.01.2022р. на випадок відсутності електропостачання, водопостачання, ремонтних робіт, тощо, площею 100 кв.м., що знаходиться за адресою: вул. Володимира Моссаковського, 13 А, м. Дніпро. На підтвердження впровадження системи НАССР цієї потужності в складі тендерної пропозиції Учасник не надав: - Звіт за результатами технічного нагляду до сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 № UA.8O073.HACCP.642-20 зарєстрований 30 вересня 2020 р. (більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі) та додатково не надано звіт (або протокол) за результатами наглядового аудиту за системою управління безпечністю харчових продуктів; - Сертифікат на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом про перевірку системи управління якістю і рішенням щодо можливості видачі вказаного сертифікату за адресою вул. Володимира Моссаковського, 13 А, м. Дніпро, а в разі отримання сертифікату учасником більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі додатково надати звіт за результатами наглядового аудиту системи управління якістю. Натомість Учасник надав: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів № UA.8O073.HACCP.642-20 від 30 вересня 2020р. на адресу вул. Дніпросталівська, буд.1, м. Дніпро що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019; Звіт № 189Н/1-05 про перевірку ДСТУ ISO 22000:2019; - Сертифікат на систему управління якістю № UA.8O073.QMS.834-21 від 01 листопада 2021р. виданий ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на адресу виробництва вул. Паланочна, буд. 9 а, м. Новомосковськ, Дніпропетровської обл. що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 ; Звіт № 188С/2-08 про перевірку ДСТУ ISO 9001:2015, місце проведення аудиту 51200, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Паланочна, 9, а; Рішення від 31.10.2021 щодо можливості видачі сертифіката на систему управління якістю ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на адресу виробництва 51200, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Паланочна, 9, а; Звіт № 189Н/2-05 за результатами наглядового аудиту ДСТУ ISO 22000:2019, місце проведення аудиту 51200, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Паланочна, 9а. м. Дніпро, вул, Дніпросталівська, буд.1 Виходячи з вищенаведеного надані документи не є підтвердженням впровадження системи НАССР альтернативної потужності в складі тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Технічного завдання тендерної документації Учасник не надав: - Примірне чотиритижневе сезонне меню (для одноразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) та Примірне чотиритижневе сезонне меню (для п’ятиразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) із дотриманням вимог інших вимог чинного законодавства безпосередньо для харчування учнів КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР». Для персонального розрахунку меню безпосередньо для учнів КЗО «Криворізький ліцей «Джерело»ДОР» в тендерній документації Замовником було зазначено Графік організації харчування учнів та Перелік технологічного обладнання замовника. Натомість було надано загальне меню для організації харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що проводять діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, яке не має посилання, що надане Учасником меню розроблено безпосередньо для учнів КЗО «Криворізького ліцею «Джерело» ДОР».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
відсутня
Для підтвердження вимог пункту 6 Додатку 4 Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Технічного завдання тендерної документації Учасником надана довідка про наявність виробничої потужності № 04 від 25.01.2022р. на випадок відсутності електропостачання, водопостачання, ремонтних робіт, тощо, площею 100 кв.м., що знаходиться за адресою: вул. Володимира Моссаковського, 13 А, м. Дніпро. На підтвердження впровадження системи НАССР цієї потужності в складі тендерної пропозиції Учасник не надав: - Звіт за результатами технічного нагляду до сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 № UA.8O073.HACCP.642-20 зарєстрований 30 вересня 2020 р. (більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі) та додатково не надано звіт (або протокол) за результатами наглядового аудиту за системою управління безпечністю харчових продуктів; - Сертифікат на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом про перевірку системи управління якістю і рішенням щодо можливості видачі вказаного сертифікату за адресою вул. Володимира Моссаковського, 13 А, м. Дніпро, а в разі отримання сертифікату учасником більше одного календарного року до дати оголошення цієї процедури закупівлі додатково надати звіт за результатами наглядового аудиту системи управління якістю. Натомість Учасник надав: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів № UA.8O073.HACCP.642-20 від 30 вересня 2020р. на адресу вул. Дніпросталівська, буд.1, м. Дніпро що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019; Звіт № 189Н/1-05 про перевірку ДСТУ ISO 22000:2019; - Сертифікат на систему управління якістю № UA.8O073.QMS.834-21 від 01 листопада 2021р. виданий ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на адресу виробництва вул. Паланочна, буд. 9 а, м. Новомосковськ, Дніпропетровської обл. що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 ; Звіт № 188С/2-08 про перевірку ДСТУ ISO 9001:2015, місце проведення аудиту 51200, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Паланочна, 9, а; Рішення від 31.10.2021 щодо можливості видачі сертифіката на систему управління якістю ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на адресу виробництва 51200, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Паланочна, 9, а; Звіт № 189Н/2-05 за результатами наглядового аудиту ДСТУ ISO 22000:2019, місце проведення аудиту 51200, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Паланочна, 9а. м. Дніпро, вул, Дніпросталівська, буд.1 Виходячи з вищенаведеного надані документи не є підтвердженням впровадження системи НАССР альтернативної потужності в складі тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Технічного завдання тендерної документації Учасник не надав: - Примірне чотиритижневе сезонне меню (для одноразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) та Примірне чотиритижневе сезонне меню (для п’ятиразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) із дотриманням вимог інших вимог чинного законодавства безпосередньо для харчування учнів КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР». Для персонального розрахунку меню безпосередньо для учнів КЗО «Криворізький ліцей «Джерело»ДОР» в тендерній документації Замовником було зазначено Графік організації харчування учнів та Перелік технологічного обладнання замовника. Натомість було надано загальне меню для організації харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що проводять діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, яке не має посилання, що надане Учасником меню розроблено безпосередньо для учнів КЗО «Криворізького ліцею «Джерело» ДОР».
Код ЄДРПОУ | 35601826 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Авілко |
Телефон | +380676344888 |
Ел. пошта | kontraktprodrezerv5@i.ua |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Коновалова Світлана Петрівна виявлено підставу для відхилення відповідно до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). А саме, учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції , що визначені замовником у п.2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерній документації . Також виявлено підставу для відхилення відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). А саме, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Учасник не надав складі тендерної пропозиції слідуючи документи: - гарантійний лист про те, що всі завантажені файли Учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень; - гарантійний лист про те, що він не має жодних відношень з юридичними та фізичними особами до яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи та не має відношення до легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; - лист-згода із проектом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 6 цієї тендерної документації. Лист-згода надається учасником процедури закупівлі за формою згідно Зразка № 3 наведеному нижче, або заповнений, погоджений і підписаний учасником з відбитком печатки (за наявності) проект договору про закупівлю, який наведений в Додатку 6 тендерної пропозиції; - гарантійний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) у довільній формі за підписом учасника з інформацією про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що вимогаються замовником відповідно до технічного завдання, викладеного в Додатку 4 тендерної документації; - форму «Ціна тендерної пропозиції» на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер), заповнена та підписана учасником з відбитком печатки (за наявності), відповідно до Додатка 5 тендерної документації; - скановану копію довідки(ок), виданої(их) учаснику процедури закупівлі обслуговуючим(и) банком(ами), про наявність поточного(их) рахунку(ів); - Примірне чотиритижневе сезонне меню (для одноразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) та Примірне чотиритижневе сезонне меню (для п’ятиразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) із дотриманням вимог інших вимог чинного законодавства безпосередньо для харчування учнів КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»; - довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) у довільній формі за підписом учасника з відбитком печатки (за наявності) про основні статті витрат без зазначення вартісних показників; - гарантійний лист про те, що працівники повинні буди забезпеченні засобами індивідуального захисту та антисептичними, дезинфікуючими засобами на виконання наказу «Про організаційні заходи для запобігання поширенню короновірусу COVID-19» Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020 р. № 406. Накладений електронний підпис Учасника (УЕП) не відповідає вимогам тендерної документації (КЕП).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Коновалова Світлана Петрівна виявлено підставу для відхилення відповідно до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). А саме, учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції , що визначені замовником у п.2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерній документації . Також виявлено підставу для відхилення відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). А саме, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Учасник не надав складі тендерної пропозиції слідуючи документи: - гарантійний лист про те, що всі завантажені файли Учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень; - гарантійний лист про те, що він не має жодних відношень з юридичними та фізичними особами до яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи та не має відношення до легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; - лист-згода із проектом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 6 цієї тендерної документації. Лист-згода надається учасником процедури закупівлі за формою згідно Зразка № 3 наведеному нижче, або заповнений, погоджений і підписаний учасником з відбитком печатки (за наявності) проект договору про закупівлю, який наведений в Додатку 6 тендерної пропозиції; - гарантійний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) у довільній формі за підписом учасника з інформацією про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що вимогаються замовником відповідно до технічного завдання, викладеного в Додатку 4 тендерної документації; - форму «Ціна тендерної пропозиції» на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер), заповнена та підписана учасником з відбитком печатки (за наявності), відповідно до Додатка 5 тендерної документації; - скановану копію довідки(ок), виданої(их) учаснику процедури закупівлі обслуговуючим(и) банком(ами), про наявність поточного(их) рахунку(ів); - Примірне чотиритижневе сезонне меню (для одноразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) та Примірне чотиритижневе сезонне меню (для п’ятиразового харчування на зимовий, весняний та осінній періоди) із дотриманням вимог інших вимог чинного законодавства безпосередньо для харчування учнів КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»; - довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) у довільній формі за підписом учасника з відбитком печатки (за наявності) про основні статті витрат без зазначення вартісних показників; - гарантійний лист про те, що працівники повинні буди забезпеченні засобами індивідуального захисту та антисептичними, дезинфікуючими засобами на виконання наказу «Про організаційні заходи для запобігання поширенню короновірусу COVID-19» Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020 р. № 406. Накладений електронний підпис Учасника (УЕП) не відповідає вимогам тендерної документації (КЕП).
Код ЄДРПОУ | 2227606823 |
---|---|
Поштова адреса | 50065, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Соборності будинок 38 квартира 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Коновалова Світлана Петрівна |
Телефон | +380970619218 |
Ел. пошта | konovalova_cp@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3161021073 |
---|---|
Поштова адреса | 50047, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Сергія Колачевського б. 128, кв. 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро |
Телефон | +380966290707 |
Ел. пошта | dimon_39@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
відсутній
Код ЄДРПОУ | 37620175 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ СІМФЕРОПОЛЬСЬКА, будинок 17, офіс 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Міщенко |
Телефон | 380675688633 |
Ел. пошта | 37620175@mail.gov.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-13-006116-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 538 665.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 7 693.33 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 45 000.00 UAH |
Період уточнень | до 20 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 березня, 10:15 |
Аукціон |
31 січня, 12:13 Переглянути |
Послуги їдалень, код 55510000-8 «Послуги їдалень» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (послуги гарячого харчування)1 послуга Адреса поставки: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.С.Колачевського,86а Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55510000-8, Послуги їдалень |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ДЖЕРЕЛО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20204696 |
Поштова адреса | 50047, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А |
Ім'я |
Ірина Сергіївна Запорожець |
Телефон | +380963470837 |
Ел. пошта | irina_djerelo@ukr.net |