На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 756 000.00 UAH
Замовник
КП "Сокальжитлокомунсервіс"2 580 000.00 UAH
1 176 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Контакти
Документи
Субпідрядник
---
Код ЄДРПОУ | 42092130 |
---|---|
Поштова адреса | 79016, Україна, Львівська область, вул. Шевченка, буд. 1, Львів, вул. Шевченка, буд. 1, Львів |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Глива Володимир Романович |
Телефон | 0322595959 |
Ел. пошта | kanc@lvivenergozbut.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
---
Код ЄДРПОУ | 42092130 |
---|---|
Поштова адреса | 79016, Україна, Львівська область, вул. Шевченка, буд. 1, м. Львів, вул. Шевченка, буд. 1, м. Львів |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | ГЛИВА ВОЛОДИМИР РОМАНОВИЧ |
Телефон | 0322595959 |
Ел. пошта | kanc@lvivenergozbut.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-15-000417-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | ЛОТ 1- Для здійснення закупівлі - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 1 - Електрична енергія (вуличне освітлення)) замовником проводились процедури відкритих торгів. Оголошення публікувались в електронній системі закупівель через авторизований електронний торговельний майданчик (Ідентифікатори закупівель UA-2021-11-23-000405-b та UA-2021-12-13-000100-a). Однак, дані процедура були відмінені електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Підтвердження - звіти про результати процедури закупівлі, що автоматично сформовані електронною системою - від 09.12.2021 р. та від 29.12.2022 р. Враховуючи те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 1 - Електрична енергія (вуличне освітлення)) на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». ЛОТ 2- Для здійснення закупівлі - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 2 - Електрична енергія (коридорне освітлення у багатоквартирних будинках, для побутових споживачів)) замовником проводились процедури відкритих торгів. Оголошення публікувались в електронній системі закупівель через авторизований електронний торговельний майданчик (Ідентифікатори закупівель UA-2021-11-23-000405-b та UA-2021-12-13-000100-a). Однак, дані процедура були відмінені електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Підтвердження - звіти про результати процедури закупівлі, що автоматично сформовані електронною системою - від 09.12.2021 р. та від 29.12.2022 р. Також варто звернути увагу на те, що відповідно до п. 93 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII, універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України. Відповідно до п. 62 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії», побутовий споживач - індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність). Таким чином, на даний час Закон України «Про ринок електричної енергії» передбачає обов’язок електропостачальників здійснювати постачання електричної енергії для побутових споживачів виключно на умовах універсальної послуги, з метою гарантування прав фізичних осіб, що використовують електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, як безпосередньо так і в складі колективного побутового споживача на забезпечення електричною енергією за встановленими тарифами та визначеною вартістю. Електрична енергія закуповується для освітлення, яке використовується населенням (освітлення у багатоквартирних будинках, для побутових споживачів) відповідно до 220 постанови НКРЕКП) тобто виключно для потреб побутових споживачів (населення) що не включають професійну та/або господарську діяльність, та розраховується за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення побутових потреб населення. Таким чином для гарантування прав населення на отримання електричної енергії та дотримання вимог ЗУ «Про ринок електричної енергії» в частині порядку постачання електричної енергії побутовим споживачам, дану закупівлю необхідно провести на умовах універсальної послуги. Закупівля електричної енергії саме на умовах універсальної послуги повністю забезпечує дотримання основних принципів проведення публічних закупівель, визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Корупційні дії та зловживання пов‘язані із формуванням ціни на предмет закупівлі при постачанні електричної енергії на умовах універсальної послуги є неможливими, оскільки всі складові ціни затверджуються уповноваженими державними органами. Відповідно до частини 3 статті 63 Закону № 2019-VIII постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, та включають, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг. «Методика розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг» затверджена Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року № 1176 «Про затвердження Методики розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг». «Порядок формування цін на універсальні послуги» затверджений Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1177. Таким чином, тариф на універсальну послугу є державним регульованим тарифом, всі складові вартості електричної енергії, що поставляється за універсальною послугою підлягають державному регулюванню. Проведення переговорної процедури на закупівлю універсальної послуги є більш ефективним для замовника, оскільки універсальна послуга включає у себе також послуги з розподілу електричної енергії, відповідно у замовника відсутня необхідність проводити переговорну процедуру закупівлі послуг оператора системи розподілу, що забезпечує також і економію робочого часу замовника. У відповідності до норм пункту 13 розділу ХVІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2019-VIII, із змінами, внесеними згідно із Законом № 2628-VIII, під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб’єкт господарювання повинен до 1 січня 2019 року вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб’єктів господарювання, та упродовж чотирьох років з 1 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання. Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) ТОВ «Львівенергозбут» отримало ліцензію на постачання електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.06.2018 № 429). ТОВ «Львівенергозбут», яке створене в результаті здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу, упродовж трьох років (з 01 січня 2019 року до 31 грудня 2022 року) виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території – адміністративній території Львівської області. Отже ТОВ «Львівенергозбут» є єдиним постачальником універсальної послуги постачання електричної енергії за регульованим тарифом на території розташування здійснення діяльності замовника - Львівської області. ТОВ «Львівенергозбут» включене до Переліку постачальників універсальних послуг на закріпленій території, затвердженого постановою НКРЕКП від 26.10.2018 №1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих не побутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території». Електричну енергію на умовах універсальної послуги на території Львівської області може бути надано лише одним суб’єктом господарювання – постачальником універсальних послуг, а саме ТОВ «Львівенергозбут». Інша альтернатива отримати електричну енергію на умовах універсальної послуги відсутня, оскільки послуги надаються визначеними постачальниками на визначеній території за регульованим тарифом. Враховуючи відсутність конкуренції з технічних причин, а також те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 2 - Електрична енергія (коридорне освітлення у багатоквартирних будинках, для побутових споживачів) (універсальна послуга)) на підставі п. 2 ч. 2 статті 40 Закону України (відсутність конкуренції з технічних причин) та п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації). |
Дата останніх змін | 24 січня, 13:14 |
---|
Обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: ЛОТ 1- Для здійснення закупівлі - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 1 - Електрична енергія (вуличне освітлення)) замовником проводились процедури відкритих торгів. Оголошення публікувались в електронній системі закупівель через авторизований електронний торговельний майданчик (Ідентифікатори закупівель UA-2021-11-23-000405-b та UA-2021-12-13-000100-a). Однак, дані процедура були відмінені електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Підтвердження - звіти про результати процедури закупівлі, що автоматично сформовані електронною системою - від 09.12.2021 р. та від 29.12.2022 р. Враховуючи те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 1 - Електрична енергія (вуличне освітлення)) на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Очікувана вартість закупівлі | 2 580 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 1 - Електрична енергія (вуличне освітлення))500000 кіловат-година Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 23:32 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуТип оплати: Пiсляоплата Період: 5 банківських днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: ЛОТ 2- Для здійснення закупівлі - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 2 - Електрична енергія (коридорне освітлення у багатоквартирних будинках, для побутових споживачів)) замовником проводились процедури відкритих торгів. Оголошення публікувались в електронній системі закупівель через авторизований електронний торговельний майданчик (Ідентифікатори закупівель UA-2021-11-23-000405-b та UA-2021-12-13-000100-a). Однак, дані процедура були відмінені електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Підтвердження - звіти про результати процедури закупівлі, що автоматично сформовані електронною системою - від 09.12.2021 р. та від 29.12.2022 р. Також варто звернути увагу на те, що відповідно до п. 93 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII, універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України. Відповідно до п. 62 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії», побутовий споживач - індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність). Таким чином, на даний час Закон України «Про ринок електричної енергії» передбачає обов’язок електропостачальників здійснювати постачання електричної енергії для побутових споживачів виключно на умовах універсальної послуги, з метою гарантування прав фізичних осіб, що використовують електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, як безпосередньо так і в складі колективного побутового споживача на забезпечення електричною енергією за встановленими тарифами та визначеною вартістю. Електрична енергія закуповується для освітлення, яке використовується населенням (освітлення у багатоквартирних будинках, для побутових споживачів) відповідно до 220 постанови НКРЕКП) тобто виключно для потреб побутових споживачів (населення) що не включають професійну та/або господарську діяльність, та розраховується за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення побутових потреб населення. Таким чином для гарантування прав населення на отримання електричної енергії та дотримання вимог ЗУ «Про ринок електричної енергії» в частині порядку постачання електричної енергії побутовим споживачам, дану закупівлю необхідно провести на умовах універсальної послуги. Закупівля електричної енергії саме на умовах універсальної послуги повністю забезпечує дотримання основних принципів проведення публічних закупівель, визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Корупційні дії та зловживання пов‘язані із формуванням ціни на предмет закупівлі при постачанні електричної енергії на умовах універсальної послуги є неможливими, оскільки всі складові ціни затверджуються уповноваженими державними органами. Відповідно до частини 3 статті 63 Закону № 2019-VIII постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, та включають, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг. «Методика розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг» затверджена Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року № 1176 «Про затвердження Методики розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг». «Порядок формування цін на універсальні послуги» затверджений Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 № 1177. Таким чином, тариф на універсальну послугу є державним регульованим тарифом, всі складові вартості електричної енергії, що поставляється за універсальною послугою підлягають державному регулюванню. Проведення переговорної процедури на закупівлю універсальної послуги є більш ефективним для замовника, оскільки універсальна послуга включає у себе також послуги з розподілу електричної енергії, відповідно у замовника відсутня необхідність проводити переговорну процедуру закупівлі послуг оператора системи розподілу, що забезпечує також і економію робочого часу замовника. У відповідності до норм пункту 13 розділу ХVІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2019-VIII, із змінами, внесеними згідно із Законом № 2628-VIII, під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб’єкт господарювання повинен до 1 січня 2019 року вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб’єктів господарювання, та упродовж чотирьох років з 1 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання. Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) ТОВ «Львівенергозбут» отримало ліцензію на постачання електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.06.2018 № 429). ТОВ «Львівенергозбут», яке створене в результаті здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу, упродовж трьох років (з 01 січня 2019 року до 31 грудня 2022 року) виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території – адміністративній території Львівської області. Отже ТОВ «Львівенергозбут» є єдиним постачальником універсальної послуги постачання електричної енергії за регульованим тарифом на території розташування здійснення діяльності замовника - Львівської області. ТОВ «Львівенергозбут» включене до Переліку постачальників універсальних послуг на закріпленій території, затвердженого постановою НКРЕКП від 26.10.2018 №1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих не побутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території». Електричну енергію на умовах універсальної послуги на території Львівської області може бути надано лише одним суб’єктом господарювання – постачальником універсальних послуг, а саме ТОВ «Львівенергозбут». Інша альтернатива отримати електричну енергію на умовах універсальної послуги відсутня, оскільки послуги надаються визначеними постачальниками на визначеній території за регульованим тарифом. Враховуючи відсутність конкуренції з технічних причин, а також те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 2 - Електрична енергія (коридорне освітлення у багатоквартирних будинках, для побутових споживачів) (універсальна послуга)) на підставі п. 2 ч. 2 статті 40 Закону України (відсутність конкуренції з технічних причин) та п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).
Очікувана вартість закупівлі | 1 176 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Лот 2 - Електрична енергія (коридорне освітлення у багатоквартирних будинках, для побутових споживачів) (універсальна послуга))700000 кіловат-година Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 23:32 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуТип оплати: Пiсляоплата Період: 5 банківських днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | КП "Сокальжитлокомунсервіс" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31963156 |
Поштова адреса | 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, вул.Героїв УПА 11 |
Ім'я |
Мочульська Людмила Олегівна ( ) |
Телефон | +380325773757 |
Ел. пошта | sokalszks@ukr.net |