На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
78 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги з профілактичного обслуговування та відновлення програмного забезпечення 12 послуг (помісячний супровід)
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2348200134 |
---|---|
Поштова адреса | 02222, Україна, м. Київ, 02222, місто Київ, ПРОСПЕКТ МАЯКОВСЬКОГО, будинок 59, квартира 48 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Луцюк Олексій Петрович |
Телефон | +380506979864 |
Ел. пошта | aldobutro@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-17-003786-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 78 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 390.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 січня, 08:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 січня, 14:23 |
Найближча номенклатурна назва (72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) Послуги із супроводу та обслуговування програмного забезпечення включають в себе: 1) Доопрацювання та супровід особисто розробленого бухгалтерського комплексу (FoxPro 2.6) у зв’язку з змінами законодавства та потребами споживача. 2) Послуги з віддаленого управління бухгалтерським програмним забезпеченням (цілодобово без вихідних) за допомогою ліцензійного ПЗ TeamViewer (v15.24 або вище). 3) Послуги з віддаленого програмного обслуговування ПЕОМ (цілодобово без вихідних)за допомогою ліцензійного ПЗ TeamViewer (v15.24 або вище). 4) Консультації по бухгалтерському програмному забезпеченню (цілодобово без вихідних). 5) Консультації по бухгалтерській звітності (цілодобово без вихідних). 6) Контроль, аналіз та розсилка змін законодавства у сфері бухобліку. 7) Допомога в формуванні та передачі бухгалтерської звітності в контролюючі органи (цілодобово без вихідних)за допомогою ліцензійного ПЗ TeamViewer (v15.24 або вище). 8) Резервування важливих даних з використанням хмарних технологій. 9) Аварійний виклик при виході з ладу технічного обладнання ППЕОМ бухгалтерії (цілодобово без вихідних). Доставка бухгалтера додому при затримці після робочого часу з вини Виконавця (в межах міста та 30 км за межами міста). 10) Технічна підтримка апаратного забезпечення ППЕОМ підприємства (підмінний фонд). 11) Щомісячна профілактика (апаратно-діагностичний тестовий комплекс) за допомогою ліцензійного ПЗ TeamViewer (v15.24 або вище). В разі відсутності інтернет зв’язку, для здачі звітності надається особистий мобільний інтернет. 12) Терміновий виїзд на об’єкт замовника, для усунення несправностей, пов’язаних з роботою обладнання, що обслуговується виконавцем згідно з діючим договором день в день після отримання заявки протягом 2-3 годин (якщо, заявка надійде під кінець робочого дня, то виїзд здійснюється на другий день протягом 2-3 годин). 13) За наявності виникнення форс-мажорних обставин, Виконавець діє відповідно до умов, зазначених в договорі. . 14) Надання технічних характеристик при закупівлі перспективного обладнання для підвищення ефективності роботи виконавця. 15) Надати інформацію про наявність не менше 3-х різних каналів мобільного зв’язку (міський зв'язок (044), стільниковий зв'язок (050/097), інтернет-зв'язок (Vіber/WhatsApp/Telegram) для звязку з виконавцем, для вирішення оперативних питань. 16) Здійснення дилерського ліцензійного обслуговування бухгалтерського ПЗ МеДок.12 місяць Адреса поставки: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жмеринська, 22-А Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Замовник здійснює оплату за отримані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки за отримані послуги здійснюються відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані послуги здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37674964 |
Поштова адреса | 03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Гната Юри,14-Б |
Ім'я |
Федорова Катерина Валентинівна |
Телефон | 380442905542 |
Ел. пошта | tc_svtgb@ukr.net |