На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
187 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 31 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
не подано документ згідно вимоги відповідно до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункт 1.3. «Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі пропозиції лист-відгук про співпрацю на виконання вищевказаного договорів від контрагента та/або акту та/або видаткових накладних на всю суму договору». Учасник закупівлі подав у складі пропозицій «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 25/02/01/К від 25.02.2021 року», проте документ, а саме накладна, що підтверджує про виконання саме цього договору відсутня. Відповідно до Додатку 2 до Оголошення Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій Сканкопії зроблені з оригіналу гарантійного листа про надання копій свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України з додатками, або копій декларацій відповідності (сертифікатів відповідності) на товар, що пропонується згідно МТВ, проте Учасником надані копії Декларацій про відповідність медичних виробів які не відповідають медико-технічним вимогам оголошеним замовником.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
не подано документ згідно вимоги відповідно до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункт 1.3. «Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі пропозиції лист-відгук про співпрацю на виконання вищевказаного договорів від контрагента та/або акту та/або видаткових накладних на всю суму договору». Учасник закупівлі подав у складі пропозицій «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 25/02/01/К від 25.02.2021 року», проте документ, а саме накладна, що підтверджує про виконання саме цього договору відсутня. Відповідно до Додатку 2 до Оголошення Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій Сканкопії зроблені з оригіналу гарантійного листа про надання копій свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України з додатками, або копій декларацій відповідності (сертифікатів відповідності) на товар, що пропонується згідно МТВ, проте Учасником надані копії Декларацій про відповідність медичних виробів які не відповідають медико-технічним вимогам оголошеним замовником.
Код ЄДРПОУ | 43888418 |
---|---|
Поштова адреса | 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Київська, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Грищенко Олександр Володимирович |
Телефон | 380673717153 |
Ел. пошта | marketing.pirena@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
не подано документ згідно вимоги відповідно до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункт 1.3. «Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі пропозиції лист-відгук про співпрацю на виконання вищевказаного договорів від контрагента та/або акту та/або видаткових накладних на всю суму договору». Учасник закупівлі подав у складі пропозицій «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, а саме: - Договір №72 від 23.04.2021 року із Комунальне некомерційне підприємство «Делятинська міська лікарня планового лікування та реабілітації», проте документ, а саме накладна, що підтверджує про виконання саме цього договору відсутня. - Договір № 75 від 05.05.2021 року із Комунальне некомерційне підприємство «Делятинська міська лікарня планового лікування та реабілітації», проте документ, а саме накладна, що підтверджує про виконання саме цього договору відсутня. Відповідно до Додатку 2 до Оголошення Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій Сканкопії зроблені з оригіналу гарантійного листа про надання копій свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України з додатками, або копій декларацій відповідності (сертифікатів відповідності) на товар, що пропонується згідно МТВ, проте Учасником надані копії Декларацій про відповідність медичних виробів які не відповідають медико-технічним вимогам заявленим замовником, а саме, замовник оголошує закупівлю Халат медичний нестерильний на зав'язках р. М, L (НК 024:2019 код 32170 Халат процедурный, одноразового використання) Номенклатура за ДК 021:2015 33199000-1 Одяг для медичного персоналу – Учасник пропонує халат медичний для відвідувачів нестерильний (НК 024:2019 код 35092 Халат для пацієнта, одноразового застосування).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
не подано документ згідно вимоги відповідно до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункт 1.3. «Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі пропозиції лист-відгук про співпрацю на виконання вищевказаного договорів від контрагента та/або акту та/або видаткових накладних на всю суму договору». Учасник закупівлі подав у складі пропозицій «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, а саме: - Договір №72 від 23.04.2021 року із Комунальне некомерційне підприємство «Делятинська міська лікарня планового лікування та реабілітації», проте документ, а саме накладна, що підтверджує про виконання саме цього договору відсутня. - Договір № 75 від 05.05.2021 року із Комунальне некомерційне підприємство «Делятинська міська лікарня планового лікування та реабілітації», проте документ, а саме накладна, що підтверджує про виконання саме цього договору відсутня. Відповідно до Додатку 2 до Оголошення Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій Сканкопії зроблені з оригіналу гарантійного листа про надання копій свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ України з додатками, або копій декларацій відповідності (сертифікатів відповідності) на товар, що пропонується згідно МТВ, проте Учасником надані копії Декларацій про відповідність медичних виробів які не відповідають медико-технічним вимогам заявленим замовником, а саме, замовник оголошує закупівлю Халат медичний нестерильний на зав'язках р. М, L (НК 024:2019 код 32170 Халат процедурный, одноразового використання) Номенклатура за ДК 021:2015 33199000-1 Одяг для медичного персоналу – Учасник пропонує халат медичний для відвідувачів нестерильний (НК 024:2019 код 35092 Халат для пацієнта, одноразового застосування).
Код ЄДРПОУ | 3505905607 |
---|---|
Поштова адреса | 48372, Україна, Тернопільська область, Монастириський р-н, село Горигляди, ВУЛИЦЯ ДВОРСЬКОГО, будинок 84 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юлія Ярема |
Телефон | +380667844529 |
Ел. пошта | yuliayarema@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-18-001004-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 187 200.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 936.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 24 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 27 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 лютого, 00:03 |
Аукціон |
27 січня, 16:19 Переглянути |
Початок аукціону: | 27 січня, 15:54 |
Халат медичний нестерильний на зав'язках р. М1200 штука Адреса поставки: 78600, Україна, Івано-Франківська область, місто Косів, провулок Шевченка, будинок 27 Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33199000-1, Одяг для медичного персоналу Код НК 024:2019: 32170, Халат процедурный, одноразового використання |
Халат медичний нестерильний на зав'язках р. L2700 штука Адреса поставки: 78600, Україна, Івано-Франківська область, місто Косів, провулок Шевченка, будинок 27 Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33199000-1, Одяг для медичного персоналу Код НК 024:2019: 32170, Халат процедурный, одноразового використання |
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку200 штука Адреса поставки: 78600, Україна, Івано-Франківська область, місто Косів, провулок Шевченка, будинок 27 Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33194000-6, Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів Код НК 024:2019: 43324, Система для переливання рідин загального призначення |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОСІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01993546 |
Поштова адреса | 78600, Україна, Івано-Франківська область, Косів, провулок Шевченка, будинок 27 |
Ім'я |
Боєчко Оксана Іванівна |
Телефон | 380992352162,380971724372 |
Ел. пошта | buhgalter@crl.ks.ua |