На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: " ДК 021:2015 (CPV) : 15240000-2 рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (Консерва рибна стерилізована – сардина натуральна з добавленням олії-240 г /3000 ШТ./). *Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету . *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону *місцезнаходження : вул.Осавули Василя Бурки, 40 м.Сміла, Черкаська область, поштовий індекс: 20700 *Єдиним критерієм оцінки пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна", (питома вага критерію - 100%) . "*Розмір та умови надання забезпечення пропозицій: Замовник відповідно до ч. 1 статті 25 , п. 11 ч. 3 статті 14 Закону має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Замовник даних торгів вимагає від учасника надання забезпечення пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції - 3000 грн. 00 коп. ( ТРИ ТИСЯЧІ гривень 00 копійок ) Вид забезпечення пропозиції - електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення пропозиції, а саме у разі: *відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються чинними; *непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; *ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення пропозиції - термін дії пропозиції. Забезпечення пропозиції відповідно до ч.4 ст.25 Закону повертається учаснику в разі: *закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; *укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури спрощеної закупівлі; *відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; *закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. *Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник даних торгів вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом надання банківської гарантії в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії щодо забезпечення виконання договору про закупівлю приймається ціна пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем умов такого договору в частині якості, повноти та своєчасності поставки товару та за відсутності претензій зі сторони замовника, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник набуває права на безумовне стягнення коштів грошового забезпечення в повному розмірі, внесеного учасником-переможцем, у випадках одноразового порушення переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме в частині якості, строків виконання робіт, що визначені згідно договору про закупівлю, а так само у випадку повної або часткової відмови учасника від виконання умов договору.. *Крок зниження ставки, грн.: 0,5% від очікуваної вартості, що відповідає п.13 ч.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі". *Мова складання документів – українська *Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна пропозиції - валютою пропозиції є національна валюта України - гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно умов договору про закупівлю . *інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наявна в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2906316443 |
---|---|
Поштова адреса | 20702, Україна, Черкаська область, м. Сміла , вул. Труда, 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Трушкевич |
Телефон | +380964916505 |
Ел. пошта | trushkevich79@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-18-002704-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 105 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 525.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 3 000.00 UAH |
Період уточнень | до 24 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 27 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 9 лютого, 11:12 |
ДК 021:2015 (CPV) : 15240000-2 рибні консерви та інші рибні страви і пресерви (Консерва рибна стерилізована – сардина натуральна з добавленням олії-240 г).3000 штука Адреса поставки: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15240000-2, Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви |
"Згідно п. 4.1. Розрахунки проводяться поетапно, шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. ЗАМОВНИК - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022 р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. Відповідно до п. 4.2. Фінансування Договору здійснюється з коштів місцевого бюджету на 2022 рік . Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА ( п.4.3. Договору ) . "
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Смілянський дитячий будинок-інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189765 |
Поштова адреса | 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 |
Ім'я |
РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ |
Телефон | 0473320847 |
Ел. пошта | sdbi40@ukr.net |