На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
198 710.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2022-01-18-005117-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 198 710.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | ч.1 та п.2 ч.2 ст. 62 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначає, що з метою забезпечення загального економічного інтересу в електроенергетичній галузі України, необхідного для задоволення інтересів громадян, суспільства і держави, та забезпечення сталого довгострокового розвитку електроенергетичної галузі і конкурентоспроможності національної економіки України на учасників ринку відповідно до цієї статті можуть бути покладені спеціальні обов’язки для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії. До спеціальних обов’язків, що покладаються на учасників ринку електричної енергії відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії, належать і виконання функцій постачальника універсальних послуг. На виконання зазначених вище спеціальних обов’язків, постановою КМУ від 05.06.2019 №483, затверджено «Положення про покладення спеціальних обов’язків на учасників ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії». Дане Положення визначає обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків учасниками ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії, що передбачають, зокрема, надання послуг із забезпечення доступності електричної енергії для побутових споживачів та здійснення надання універсальних послуг непобутовим споживачам за цінами (тарифами), визначеними відповідними державними органами для таких споживачів, з метою забезпечення стабільності, належної якості та доступності електричної енергії, підтримання належного рівня безпеки її постачання споживачам без загрози створення повноцінного ринку електричної енергії. Частиною 1 статті 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачено, що універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам. Договірна потужність визначається окремо по об’єктах споживання. Таким чином, КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Житомирської міської ради відноситься до категорії малих непобутових споживачів та має право на споживання електричної енергії по універсальній послузі. Згідно з пунктом 42 частини першої статті 1 Закону, малий непобутовий споживач - споживач, який не є побутовим споживачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт. Слід зазначити, що у пункті 42 частини першої статті 1 Закону застосована прийменникова конструкція «до» з числівником, яка при позначенні крайньої кількісної межі чого-небудь рівнозначна похідному прийменнику «не більше ніж», або «до 50 кВт включно». Таким чином, до категорії малих непобутових споживачів належать також споживачі, з договірною потужністю, що дорівнює 50 кВт. Аналогічної позиція стосовно вказаного викладена і в роз’ясненнях на офіційному сайті НКРЕКП за посиланням https://www.nerc.gov.ua/?news=10922. В абз.4 ч.2 ст.63 Законом України «Про ринок електричної енергії» зазначено, що: «…У межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Побутові та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг на недискримінаційних засадах». Згідно Постанови НКРЕКП від 26.10.2018р. №1268 на ТОВ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» було покладено функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території – адміністративній території Житомирської області. Питання формування ціни на універсальні послуги регулюється Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 р. № 1177 (зі змінами), якою затверджено «Порядок формування ціни на універсальні послуги», відповідно до вимог якої ТОВ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» розраховуються ціни на універсальні послуги, з подальшим їх оприлюдненням на офіційному сайті. Керуючись п.34 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язанні з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів», та Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 р. № 1177, якою затверджено «Порядок формування ціни на універсальні послуги» (тариф універсальної послуги включає в себе послуги з розподілу та передачі електричної енергії). Замовником вирішено закупити Універсальну послугу як ТОВАР. Тому, враховуючи викладене, керуючись вимогами пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», що вказує на застосування переговорної процедури у разі відсутності конкуренції (в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, в наслідок чого договір про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг може бути укладено лише з одним постачальником, через відсутність альтернативи, а також те, що ціна на електричну енергію ТОВ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», як постачальника універсальної послуги є нижчою, у порівняні з цінами інших постачальників електричної енергії, тобто є економічно вигідною для Замовника і вказує на дотримання принципу «максимальної економії та ефективності» при закупівлі, надає Замовнику право застосувати переговорну процедуру. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п. 2 ч. 2 cтатті 40 Закону: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з випадків: - відсутність конкуренції з технічних причин. ТОВ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДПРОУ 42095943, ліцензія на постачання електричної енергії Постанова НКРЕКП від 14.06.2018 № 429) згідно Постанови НКРЕКП від 26.10.2018р. №1268 являється постачальником на закріпленій території – адміністративній території Житомирської області. Отже, відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме за відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, ТОВ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» є єдиним надавачем універсальних послуг в межах Житомирської області. Тому ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю універсальних послуг електричної енергії у інших операторів системи електричної енергії. Дана закупівля (електрична енергія на 2022 рік (універсальна послуга) може бути надана лише певним оператором, а саме ТОВ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ». Інша альтернатива відсутня тому може бути застосована переговорна процедура закупівлі. Враховуючи те, що на сьогоднішній день порядок постачання електричної енергії чітко встановлений Законом України ”Про ринок електричної енергії” та Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 14 березня 2018 р. №312 (з подальшими змінами та доповненнями). Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі електричної енергії за скороченою процедурою відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Дата останніх змін | 27 січня, 15:31 |
---|
Електрична енергія (універсальна послуга)31000 кіловат-година Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Гагаріна,18 Строк: до 31.12.2022 13:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП Інспекція з благоустрою м.Житомира Житомирської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20406951 |
Поштова адреса | 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Гагаріна, 18 |
Ім'я |
Варгалюк Наталія Вікторівна ( ) |
Телефон | +380412438467 |
Ел. пошта | blagoinspekcia@ukr.net |